6 клас

Завдання 1:
Знайти у мережі відповідь на наступні 6 питань та записати відповіді у зошит

1. Що таке фішинг? (до 10ХР)
2. Як уникнути фішингу? (до 30 ХР)
3. Дайте визначення поняття кубербулінгу. (до 15 ХР)
4. Охарактеризуйте людину (опишіть її риси характеру) яка може здійснювати буллінг та кібербуллінг (до 30ХР)
5. Опишіть риси характеру людини, яка може бути жертвою буллінгу та кібербуллінгу (до 30ХР)
6. Як протидіяти кібербулінгу? (до 50ХР)

Завдання 2:
https://learningapps.org/watch?v=p1k5o1ca318
  Відповісти на питання тесту  https://goo.gl/forms/la7wdpNXYGfJMLEI2



Тема 6.2 Графічні редактори.


Результати
(Learning outcomes)

Держстандарт:
     Пояснює поняття комп’ютерної графіки.
     Порівнює особливості кодування растрових і векторних зображень.
     Створює та редагує векторні та растрові зображення.
     Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.
     Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.
     Використовує шари для створення зображень.
     Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення
     Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб




Література і джерела
(Literature and sources)

     Онлайн-інструмент https://www.canva.com/
     Туторіали по canva.com: https://www.canva.com/learn/design/teaching-materials/this-is-canva/.


Основні правила уроку:


     Графічний дизайнер - одна із тих професій, яка не відчуває кордонів. Це - одна з найпоширеніших робіт фрілансерів.
     Сучасні інструменти по роботі з графікою дозволяють створити професійні дизайн-рішення без залучення професійних дизайнерів.
     Під час створення графічних рішень важливо за креативністю не втратити основну мету створення продукту та юзабіліті.
     Дизайнерів зустрічають і приймають рішення про співпрацю з ними по портфоліо.
     Для всіх типових графічних задач (наприклад: візитка, меню, календар) вже існують готові шаблони, які простіше адаптувати під себе.

Англійська лексика (запиши 10  будь-яких слів у зошит та їх переклад (10ХР))


Design, graphic design, business card, poster, template, poster, freelance, freelancer, skillset, portfolio, printing, moodboard, recipe, menu, browse, layout, tips, pitfalls, common mistakes, flip, arrange, transparency, spacing, group, ungroup, element, grid, frame, shape, line, illustration, chart, icon, heading, subheading, background, upload.


Завдання:
 1. (10ХР) Створи ГуглДокумент з назвою "Прізвище_дата" та прикріпи скріншоти з виконання завдань 2 та 3. Дай доступ учителю.

2.  
(10ХР) Зареєструйся у програмі https://www.canva.com/.  Пограй у дослідника: розберись, що це за сервіс і які його можливості. Напиши про свої спостереження: що це за програма? Чим вона може бути цікава саме тобі?

3. (30 ХР) Пройти один, або кілька інтерактивних туторіалів у цьому сервісі: https://www.canva.com/learn/design/teaching-materials/this-is-canva/.
Кожен пройдений туторіал - це 30 ХР

4. (20ХР) Виконай 2 завдання з touchtyping на сайті https://www.ratatype.com.ua. Прикріпи скріншот із результатами виконання.


Завдання на самостійне опрацювання
Пошукай і досліди відкриті роботи для графічних дизайнерів. Онлайн-портали для фрілансерів:
https://www.behance.net/joblist.
https://www.upwork.com/o/jobs/browse/c/design-creative/sc/graphic-design/
https://www.entrepreneur.com/article/245953
Знайти одну якусь entry-level job і розберись, у чому вона полягає.





Урок  6.2.2 My business card

- як існуючі інструменти дозволяють людям, які не є професійними дизайнерами швидко і якісно створити графічні продукти.
- А як це відбувалося колись, коли не було такого різноманіття сервісів?


На цьому занятті ми будем створювати власні візитки. 
- для чого вони існують? 
- Чому вони ще досі є актуальними у світі, де більшість комунікацій відбувається онлайн? 
- Про що може говорити візитка? 
- Наведіть сфери життя, у яких користування візитками є більш актуальним. 


ЗАВДАННЯ
Створи “business card” у canvа згідно туторіалу: https://www.canva.com/create/business-cards/

Знайди умовного “замовника”, що має зв’язок із феноменом з кейсбуку, який ви зараз розглядаєте (Нафтогазова інфраструктура). Саме для нього створи роботу.

Прикріпи готовий варіант візитки, та пропозицію для “замовника”: опиши, чому саме твоя візитка буде для нього найкращою, запропонуй ціну за розробку.



Ми обговорили, якою повинна бути візитка для того, щоб вона була максимально ефективною. Створи свій власний чек-лист, по якому ти зможеш перевірити картки колег, у гугл документах.

Додай посилання на цей документ.

Перевір згідно чек-листу візитки інших хлопців і дай рекомендації щодо її покращення. Зроби кращий варіант своєї візитки відповідно до рекомендацій колеги. Надішли готовий файл-візитку.

Самостійна робота - Заверши редагування візитки, якщо не вистачило часу на уроці. Надішли викладачу два варіанти роботи: до перевірки колег і після.Домашня робота на четвер
Переглянь приклади сервісів, де дизайнери продають свої роботи: https://www.etsy.com/. Спробуй дослідити цікаві роботи дизайнерів, враховуючи їхню вартість. На найцікавіші роботи - пошукай кількість покупок і оціни, скільки раз у дизайнера купили його роботу. І скільки орієнтовано він потратив часу на створення цієї роботи? В яку ціну на цьому сервісі продають шаблони візиток? Оціни, за скільки ти міг би продавати свої шаблони?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top