понеділок, 19 вересня 2016 р.

Сьогодні - день смайлика :-)


значення смайликів19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення.
У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як маркер для жартівливих повідомлень.

Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.

А більше з історії виникнення смайлика можна прочитати тут http://inmoment.com.ua 

Здавалося б, вживання смайлів не вимагає від автора знання будь-яких правил. Але чи так це? Давайте розглянемо деякі поради від завсідників Інтернету.
  • В першу чергу вони відзначають, що не можна використовувати смайлики без «очей». Тобто слід писати: :), а не просто).
  • По-друге, не слід використовувати кілька скобочек. Це може позначати наявність у людини кількох підборідь.
  • По-третє, наголошується, що частина «ніс», тобто рисочку, завжди можна пропускати.
  • По-четверте, самі смайли не можна ліпити впритул до тексту. Слід робити пробіл між останнім словом та «посмішкою».
  • Крім того, він замінює точку, так що не варто думати, ставити розділовий знак після смайла або до нього.
  • Також багато радять утриматися від вживання рідкісних і малозрозумілих смайлів. Не всі можуть зрозуміти їх значення.
  • Не слід також використовувати багато одноманітних «улибочек» в кінці речення або повідомлення. Вистачить і одного-двох. Слід знати міру навіть у вираженні емоцій.

Напевно, кожному з нас цікаво значення символів для позначення почуттів. Адже знаючи, що позначають смайлики, ми зможемо правильно їх використовувати. Наведемо кілька прикладів:
:-) :)    -    Ці два смайлика позначають посмішку;
:(:-(     -    Використовуються для позначення грусті;
=) = -)  -   Ці комбінації висловлюють радість;
:>: ->   -   Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -}    -   А ось так виражається сарказм;
-) -)      -   Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф       -  За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :(       -  За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0       -  Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.

четвер, 15 вересня 2016 р.

Вопросы на уроках важнее ответов

Пожалуй, со времён Сократа учителя используют вопросы как мощный педагогический инструмент. И этот инструмент должен помогать идти вперёд, а не топтаться на месте.
 «Я не знаю»
Начнём с того, что это нормально — не знать ответ на вопрос.
В школе фраза ученика «Я не знаю» обычно трактуется как «Я забыл информацию, которую вообще-то должен был помнить». Учитель как будто шепчет: «Я знаю ответ, и ты тоже должен его знать. Ответь на мой вопрос, и это будет означать, что ты знаешь». Такое восприятие вопроса расставляет акценты так, что в центре внимания оказывается знание, данное ученику кем-то свыше, например, учителем или родителем. Но на самом деле сила любого вопроса в том, что он наконец-то возвращает ученику инициативу в деле «добычи знаний».
 
Вопросы помогают выйти за пределы содержания и смыслов, в которых мы привыкли «вариться». А фраза «Я не знаю», в таком случае, это не просто начало поисков «правильного» ответа. С неё начинается сложный процесс соотнесения собственных знаний со Вселенной. И ответ нужно искать не где-то там, что «мы уже проходили», а здесь и сейчас, где ты есть.

Хорошие и плохие вопросы

Что делает вопрос плохим? Это зависит от того, что вы ожидаете. Получить стройный правильный ответ? Подстегнуть отвечающего к пересмотру позиции? Сделать так, чтобы кто-то обернулся назад и обратил внимание на то, что он уже знает, а что упустил? Углубиться в тему?
Всё это имеет смысл, и всё это можно сделать с помощью хороших вопросов.
А что же делает плохой вопрос? Он сбивает с толку и «замораживает» процесс мышления и познания, заставляя топтаться на месте.
Это не значит, что хорошие вопросы не должны быть трудными и не должны ставить перед отвечающими препятствия. Но ученик, преодолевающий препятствия, и запутанный ученик — это разные вещи.
Далее тут https://newtonew.com/discussions/questions-important-answers
 

понеділок, 12 вересня 2016 р.

З днем програміста, друзі інформатики!!!

В Україні, і в багатьох інших країнах світу, День програміста відзначається щорічно і завжди в один і той же день - 256-й день року. 

День програміста в 2016 році випав на понеділок, 12 вересня. І якщо сама дата є постійною, то її походження здивує багатьох. Вся справа в тому, що День програміста відзначається щорічно на 256-й день в році, адже це число багато означає для IT-фахівців.

256 – саме стільки чисел можна виразити за допомогою 8-розрядної байта. В Україні це свято користується великим попитом, так як IT-фахівці дуже затребувані на ринку, а їх зарплати одні з найвищих. Саме з цієї причини знайдено сайт з веселою підбіркою тематичних анекдотів про програмістів.

***
За народною прикметою, в новий будинок першим потрібно впускати інтернет-кабель. І де він ляже – там ставте ліжко. І стіл. І комп. І холодильник.
Результат пошуку зображень за запитом "смайлик программист"

***
По фен-шую адмін повинен спати головою на сервер.

***
Розмовляють два програміста:
– А що він собою являє?
– Дуже товариський і доброзичливий, навіть не скажеш, що програміст.

***
– Вчора довго намагався пояснити бабусі, що працюю програмістом…
– ???
– Коротше, зійшлися на тому, що чиню телевізори та розводжу мишей…

 

четвер, 1 вересня 2016 р.

Зі святом 1 вересня!

Щиро вітаю з Днем знань - справжнім всенародним святом мудрості, доброти і людяності!
Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.
Бажаю усім школярам, студентам на цьому шляху підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. Переконана, що Ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у дорослому житті, а сприятимуть цьому - високі стандарти української освіти, рівні можливості в її здобутті для кожної дитини.
 
Найщиріші слова подяки - вчителям, які щедро діляться своїми знаннями, плекають справжніх патріотів нашої держави. Їх мудрість і великодушність залишається з вихованцями на все життя.
Зі святом, дорогі друзі! 

середу, 31 серпня 2016 р.

Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016"


Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016" стартує 1 вересня!

1 вересня розпочне свою роботу номінація "Інформаційні системи та бази даних", а за адресою http://іоіт.укр/ відкриється новий офіційний сайт олімпіади - більш інформативний, зручний та завжди доступний в мережі Інтернет. Змагання ж, як і раніше, проводитиметься в системі itolymp за адресою https://itolymp.com/.

Детальнішу інформацію про І етап олімпіади в номінації "Інформаційні системи та бази даних" та змагання загалом ви зможете дізнатися вже з її початком - 1 вересня, - на офіційному сайті ІОІТ та її офіційних сторінках в соцмережах Facebook та Вконтакті.
Почнемо новий навчальний рік разом!

пʼятницю, 26 серпня 2016 р.

Интересная статья с хорошего сайта


http://didaktor.ru/kak-stat-uchitelem-s-bolshoj-bukvy/ 


Методична студія для керівників Р(М)МО вчителів інформатики

26 серпня 2016 року у рамках проведення обласного серпневого педагогічного тижня за темою «Завдання педагогічних колективів у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» відбулася методична студія для керівників Р(М)МО вчителів інформатики.

Матеріали методичної студії для керівників Р(М)МО вчителів інформатики Харківської області можна завантажити тут

четвер, 25 серпня 2016 р.

Що конкретно змінилося у програмах початкової школи?

Вперше в одному документі компактно наведено опис ключових змін до ВСІХ оновлених програм.

Вчителі, батьки - прочитайте, будь ласка. Бо, на жаль, інформація, яка до вас надходить через ЗМІ, не завжди коректна та не дає можливості зрозуміти: що ж відбувається насправді?

Всі зміни та їх детальний опис - за посиланням
http://informaticsmon24-new.ed-era.com/opus_zmyn.html
back to top