вівторок, 27 вересня 2016 р.

Освітні онлайн середовища

перепост з https://sites.google.com/site/osvitnires/osvita/ikt/osvitni-onlajn-seredovisa 

http://lviv.miksike.net
Міксіке - освітнє онлайн середовище надає можливість вчителям, учням і батькам створювати та використовувати власні навчальні онлайн матеріали, а також використовувати онлайн- колекцію навчальних матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту. Також освітнє онлайн середовище Міксіке дозволяє організовувати та проводити навчальні змагання серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або країни, а також між школами різних країн Європи. З 1994 року Міксіке працює в Естонії та інших європейських країнах, бере участь в освітніх проектах Европейського Союзу. У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії . У 2011-2013 роках проект Міксіке в Україні реалізовувався в Криму. У 2014 році, у зв'язку із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжує свою роботу на метериковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту обрано Львівську область. Всі заходи в рамках проекту "Міксіке в Україні" для загальноосвітніх навчальних закладів України проводяться безкоштовно. 
          Відкрита школа хмарних технологій.
https://www.lektorium.tv
Лекторіум - академічний освітній проект, що розвиває два напрямки:
1. Медіатека - колекція відеолекцій кращих лекторів Росії. Всі матеріали публікуються лише за погодженням з лекторами та навчальними закладами. Доступ до бібліотеки - вільний і безкоштовний.
2. MOOC (Massive Online Open Course) - онлайн курси нового покоління.
https://sites.google.com/site/edugservis/home
Про сервіси Google.

середу, 21 вересня 2016 р.

вівторок, 20 вересня 2016 р.

2 завдання для 5 класу

Любі учні!
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними". Після з'єднання необхідних елементів треба перевірити власні результати, натиснувши на таку кнопку ->
Друга вправа  "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?
:-)

2 клас Урок 03 Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації.

понеділок, 19 вересня 2016 р.

Сьогодні - день смайлика :-)


значення смайликів19 вересня 1982 в 11:44 ранку Скотт Фалман, професор психології університету Карнегі Меллон у Піттсбурзі, відправив колегам електронне повідомлення.
У цьому повідомленні він запропонував інтернет-користувачам під час спілкування в мережі використовувати послідовність символів - ":-)" - як маркер для жартівливих повідомлень.

Свій вибір вчений пояснив тим, що цей значок схожий на усміхнене обличчя.

А більше з історії виникнення смайлика можна прочитати тут http://inmoment.com.ua 

Здавалося б, вживання смайлів не вимагає від автора знання будь-яких правил. Але чи так це? Давайте розглянемо деякі поради від завсідників Інтернету.
  • В першу чергу вони відзначають, що не можна використовувати смайлики без «очей». Тобто слід писати: :), а не просто).
  • По-друге, не слід використовувати кілька скобочек. Це може позначати наявність у людини кількох підборідь.
  • По-третє, наголошується, що частина «ніс», тобто рисочку, завжди можна пропускати.
  • По-четверте, самі смайли не можна ліпити впритул до тексту. Слід робити пробіл між останнім словом та «посмішкою».
  • Крім того, він замінює точку, так що не варто думати, ставити розділовий знак після смайла або до нього.
  • Також багато радять утриматися від вживання рідкісних і малозрозумілих смайлів. Не всі можуть зрозуміти їх значення.
  • Не слід також використовувати багато одноманітних «улибочек» в кінці речення або повідомлення. Вистачить і одного-двох. Слід знати міру навіть у вираженні емоцій.

Напевно, кожному з нас цікаво значення символів для позначення почуттів. Адже знаючи, що позначають смайлики, ми зможемо правильно їх використовувати. Наведемо кілька прикладів:
:-) :)    -    Ці два смайлика позначають посмішку;
:(:-(     -    Використовуються для позначення грусті;
=) = -)  -   Ці комбінації висловлюють радість;
:>: ->   -   Ось так в Інтернеті посміхаються або ж хіхікають;
:}: -}    -   А ось так виражається сарказм;
-) -)      -   Якщо хочете підморгнути співрозмовнику, виберіть один з цих варіантів;
:-Ф       -  За допомогою цього смайла можна поцілувати співрозмовника;
> :(       -  За допомогою цих комбінацій виражається злість;
~: 0       -  Ці смайли висловлюють жах
@ -> --- - Це троянда, яку ви можете подарувати співрозмовникові.

четвер, 15 вересня 2016 р.

Вопросы на уроках важнее ответов

Пожалуй, со времён Сократа учителя используют вопросы как мощный педагогический инструмент. И этот инструмент должен помогать идти вперёд, а не топтаться на месте.
 «Я не знаю»
Начнём с того, что это нормально — не знать ответ на вопрос.
В школе фраза ученика «Я не знаю» обычно трактуется как «Я забыл информацию, которую вообще-то должен был помнить». Учитель как будто шепчет: «Я знаю ответ, и ты тоже должен его знать. Ответь на мой вопрос, и это будет означать, что ты знаешь». Такое восприятие вопроса расставляет акценты так, что в центре внимания оказывается знание, данное ученику кем-то свыше, например, учителем или родителем. Но на самом деле сила любого вопроса в том, что он наконец-то возвращает ученику инициативу в деле «добычи знаний».
 
Вопросы помогают выйти за пределы содержания и смыслов, в которых мы привыкли «вариться». А фраза «Я не знаю», в таком случае, это не просто начало поисков «правильного» ответа. С неё начинается сложный процесс соотнесения собственных знаний со Вселенной. И ответ нужно искать не где-то там, что «мы уже проходили», а здесь и сейчас, где ты есть.

Хорошие и плохие вопросы

Что делает вопрос плохим? Это зависит от того, что вы ожидаете. Получить стройный правильный ответ? Подстегнуть отвечающего к пересмотру позиции? Сделать так, чтобы кто-то обернулся назад и обратил внимание на то, что он уже знает, а что упустил? Углубиться в тему?
Всё это имеет смысл, и всё это можно сделать с помощью хороших вопросов.
А что же делает плохой вопрос? Он сбивает с толку и «замораживает» процесс мышления и познания, заставляя топтаться на месте.
Это не значит, что хорошие вопросы не должны быть трудными и не должны ставить перед отвечающими препятствия. Но ученик, преодолевающий препятствия, и запутанный ученик — это разные вещи.
Далее тут https://newtonew.com/discussions/questions-important-answers
 

понеділок, 12 вересня 2016 р.

З днем програміста, друзі інформатики!!!

В Україні, і в багатьох інших країнах світу, День програміста відзначається щорічно і завжди в один і той же день - 256-й день року. 

День програміста в 2016 році випав на понеділок, 12 вересня. І якщо сама дата є постійною, то її походження здивує багатьох. Вся справа в тому, що День програміста відзначається щорічно на 256-й день в році, адже це число багато означає для IT-фахівців.

256 – саме стільки чисел можна виразити за допомогою 8-розрядної байта. В Україні це свято користується великим попитом, так як IT-фахівці дуже затребувані на ринку, а їх зарплати одні з найвищих. Саме з цієї причини знайдено сайт з веселою підбіркою тематичних анекдотів про програмістів.

***
За народною прикметою, в новий будинок першим потрібно впускати інтернет-кабель. І де він ляже – там ставте ліжко. І стіл. І комп. І холодильник.
Результат пошуку зображень за запитом "смайлик программист"

***
По фен-шую адмін повинен спати головою на сервер.

***
Розмовляють два програміста:
– А що він собою являє?
– Дуже товариський і доброзичливий, навіть не скажеш, що програміст.

***
– Вчора довго намагався пояснити бабусі, що працюю програмістом…
– ???
– Коротше, зійшлися на тому, що чиню телевізори та розводжу мишей…

 

четвер, 1 вересня 2016 р.

Зі святом 1 вересня!

Щиро вітаю з Днем знань - справжнім всенародним святом мудрості, доброти і людяності!
Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.
Бажаю усім школярам, студентам на цьому шляху підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. Переконана, що Ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у дорослому житті, а сприятимуть цьому - високі стандарти української освіти, рівні можливості в її здобутті для кожної дитини.
 
Найщиріші слова подяки - вчителям, які щедро діляться своїми знаннями, плекають справжніх патріотів нашої держави. Їх мудрість і великодушність залишається з вихованцями на все життя.
Зі святом, дорогі друзі! 

середу, 31 серпня 2016 р.

Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016"


Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій "ІОІТ-2016" стартує 1 вересня!

1 вересня розпочне свою роботу номінація "Інформаційні системи та бази даних", а за адресою http://іоіт.укр/ відкриється новий офіційний сайт олімпіади - більш інформативний, зручний та завжди доступний в мережі Інтернет. Змагання ж, як і раніше, проводитиметься в системі itolymp за адресою https://itolymp.com/.

Детальнішу інформацію про І етап олімпіади в номінації "Інформаційні системи та бази даних" та змагання загалом ви зможете дізнатися вже з її початком - 1 вересня, - на офіційному сайті ІОІТ та її офіційних сторінках в соцмережах Facebook та Вконтакті.
Почнемо новий навчальний рік разом!
back to top