четвер, 30 серпня 2018 р.

Основи кібербезпеки - поняття ідентифікації та аутентифікації

https://sites.google.com/site/identifikaciataautentifikacia/ponatta-pro-autentifikaciu
https://sites.google.com/site/

5 онлайн-курсів з кібербезпеки
Автори: Prometheus і Zillya! Антивірус (Україна)
Мова: українська
Дата початку курсу: 30 березня 2015 р.
Перший в Україні спеціалізований курс буде корисним практично кожному, хто користується комп’ютерами, смартфонами, планшетами, соціальними мережами, електронною поштою або просто шукає інформацію в глобальній мережі Інтернет.
Головна мета курсу: донести до користувача базові правила поводження з персональною інформацією в умовах зближення фізичного і віртуального світів, інформаційної війни.
Курс є повністю безплатним. Усе, що вам знадобиться, – доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатньої для перегляду відеолекцій.
Автори: Система університетів штату Джорджія (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Курс орієнтований на ознайомлення студентів, фахівців, які працюють, і громадськості із захопливим світом сучасної кібербезпеки. Під час проходження курсу слухачі розглянуть питання контролю доступу до інформації та програмного забезпечення, аварійного відновлення інформації і планування, криптографії та мережевої безпеки.
Також слухачі отримають практичні поради щодо організації власної кібербезпеки.
Автори: The Open University (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Цей безплатний онлайн-курс ознайомить вас з принципами онлайн-безпеки, які допоможуть захистити ваше особисте життя у віртуальному світі. Ви дізнаєтеся, як розпізнати кіберзагрози, котрі можуть заподіяти вам шкоди, які кроки необхідно зробити, щоб зменшити ймовірність впливів шкідливого ПЗ. Під час курсу слухачі дізнаються про різні типи шкідливих комп’ютерних програм, з вірусами і троянами включно, а також ознайомляться з такими поняттями, як мережева безпека, криптографія.
Автори: SANS (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Прослухавши курс, студенти не тільки отримають базові знання з теми інформаційної безпеки, але і побудують освітню основу для майбутньої кар’єри в цій галузі чи просто зможуть суттєво зміцнити власний комп’ютерний захист. Автори запевняють, що навчальні матеріали регулярно оновлюються, щоб йти в ногу зі змінами в технологіях і реаліях кіберзагроз.
Автори: Мерилендський університет у Коледж-Парку (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Цей курс фокусується на тому, щоб навчити проектувати і будувати безпечні інформаційні системи, у центрі яких буде людина. Під час проходження цього курсу слухачі розглянуть основні принципи взаємодії людини з комп’ютером, а також навчаться застосовувати ці знання в побудові системи приватного кіберзахисту.
 Ще за тою ж темою:
Як підвищити безпеку дітей в інтернеті: 9 ресурсів
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2163-19

 

пʼятницю, 24 серпня 2018 р.

Зі святом!!!

У п'ятницю, 24 серпня, Україна відзначила 27-у річницю визнання незалежності і суверенітету країни!!!

середу, 20 червня 2018 р.

Літній інтернет-марафон — лише актуальні теми!




Обирайте тему, що вас зацікавила, та станьте учасником інтернет-марафону!

Дізнатися більше>>>

Від традиційної школи крокуємо до НУШ   21, 25-26 червня


Вебінари від «Вчителів змін»  27 червня


Усі посилання для входу на вебінари будуть на сайті ВГ «Основа»
Перейти на сайт>>>

вівторок, 12 червня 2018 р.

Про електронний цифровий підпис

Електронний підпис дозволяє фізичним та юридичним особам обмінюватися електронними документами. Тобто економить час та ресурси, витрачені на документообіг як всередині організації, так і з контрагентами. Адже більше немає потреби друкувати документи та передавати їх особисто або ж поштою. Зменшується також час на погодження певного рішення або ж вчинення дії, яка потребує підпису уповноваженої особи.

Крім того, наявність електронного цифрового підпису дає можливість подавати звітність до податкової інспекції, пенсійного фонду або до інших державних органів, подавати податкові декларації онлайн, в електронному вигляді декларувати доходи посадовим особам, підписувати електронні петиції.

Що таке електронний цифровий підпис

Відповідно до законодавства варто розрізняти два поняття — електронний підпис та електронний цифровий підпис.

Перший ототожнюється із аналогом власноручного підпису. Це будь-яке відтворення підпису, за яким можна встановити, що документ в електронній формі підписала саме конкретна людина.

А ЕЦП — це вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.

Питання - відповіді

 http://www.unis.org.ua/uk/pages/pitannya_vidpovidi
Як отримати електронний підпис чи ЕЦП

Електронний підпис користувача виглядає так само, як і його звичайний на будь-який паперових документах. Або ж функцію підпису може виконувати умовне позначення, написане спеціальним шрифтом, який імітує написання "від руки" на листі віртуального документу.

пʼятницю, 1 червня 2018 р.

Робочі зошити за новою 2016р програмою (ГРИФ МОН України!)

 Робочі зошити з інформатики містять навчальний матеріал, що відповідає чинній оновленій програмі Міністерства освіти і науки України з інформатики 2-4 класи та підручнику Г. В. Ломаковської, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінда, Ф. М. Рівкінд
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України

Замовлення можна оформити у видавництві ПЕТ (відділ реалізації) за телефоном 050-305-97-37,  050-310-22-00

  2 клас

 3 клас

четвер, 31 травня 2018 р.

Функціональне мислення: що це таке, навіщо потрібне, як розвивати

Перепост з сайту http://informaciaforall.blogspot.com

Навіщо знати функцію предмета?

Розглянемо предмет під іншим кутом зору. Системне мислення дає змогу нам розібратися в структурі предмета, взаємозв’язку його складових, але не дає відповідь на запитання: «Навіщо нам цей предмет потрібний?» А саме відповідь на це запитання визначає функцію предмета.
Чому так важливо знати функцію предмета? Тому що кожен предмет нам потрібен лише для виконання певних функцій. Якщо предмет необхідну функцію з якихось причин виконати не може, то він нам не потрібний. Отже, нам потрібні не предмети, а функції, які вони виконують. І купляємо ми не товари, а здібність товарів задовольняти якусь нашу потребу, виконувати для нас якусь функцію.

Функціональне мислення — розуміння того, що усі предмети люди роблять не для того, щоб просто їх мати, а для того, щоб вони допомогли людині задовольняти її потреби.

Уявіть собі казкову скатерть-самобранку: вона за нашими бажаннями сама продукти купляє, сама страви готує, сама на стіл накриває. Нам лишається тільки бажати і їсти. Якщо скатерть-самобранка у нас є, нам не потрібні магазини, кастрюлі, сковородки, плити тощо і, взагалі не потрібна кухня і ще багато чого. Чому? Тому що їх функції виконуватиме скатерть-самобранка, а більше не для чого ці предмети нам не потрібні.


Якщо людина володіє навичками функціонального мислення, вона швидко виділяє найголовніше в предметі — його функцію — і може відповісти на запитання: «Навіщо нам потрібний цей предмет?» і «Що має робити цей предмет?». Тобто функція — це дія, яку предмет має виконувати якомога краще. Наприклад, праска — гладить одежу, парасолька — щоб дощ нас не намочив, кастрюля — щоб варити їжу, мило — допомагає швидше позбавитися бруду, рушник — витирає, вода — змиває бруд.
Далі - за посиланням http://informaciaforall.blogspot.com

понеділок, 28 травня 2018 р.

Глобальный виртуальный тур.3 D панорамы

 
Местоположения панорам
Австралия: Мельбурн9 | Парк Какаду3 | Сидней6   Австрия: Австрия1 | Иннсбрук4 | Провинция Тироль4   Азербайджан: Баку1   Белоруссия: Белоруссия2 | Брест1 | Гродненская область2 | Гродно2 | Минская область1   Бельгия: Брюссель8   Ватикан: Ватикан1   Великобритания: Брайтон1 | Лондон26   Венгрия: Будапешт4 | Эгер2   Вьетнам: Вьетнам4 | Далат3 | Ке Га3 | Муйне1 | Фан Тиет1   Германия: Аахен5 | Бавария11 | Баден-Баден9 | Баден-Вюртемберг1 | Берлин2 | Гёрлиц1 | Кёльн4 | Мемминген3 | Нюрнберг6 | Тюбинген8   Голландия: Амстердам4   Гонконг: Гонконг1   Египет: Шарм-эль-Шейх4   Италия: Венеция11 | Верона6 | Кремона3 | Маранелло5 | Милан6 |Парма2 | Пиза3 | Рим12 | Римини3 | Риомаджорe3 | Тревизо3 | Флоренция14   Казахстан: Актау3 | Алматинская область30 | Казахстан8   Китай:Гуанжоу2   Лихтенштейн: Вадуц10 | Малбун6 | Тризенберг1 | Штег3   Люксембург: Люксембург1   Маврикий: Маврикий2   Малайзия:Куала Лумпур1   Молдова: Кишинёв40 | Крикова3 | Молдова3   Монако: Монако1   Новая Зеландия: Гора Кука1 | Квинстаун4 |Крайстчарч6 | Роторуа2   ОАЭ: Дубай2   Польша: Варшава4 | Величка1 | Люблин2 | Познань2     Сан-Марино: Борго-Маджоре2 | Сан-Марино10   Сингапур: Сингапур2   Словения: Любляна3   Турция: Белдиби2 | Памуккале3 | Провинция Анталия4 | Провинция Денизли1 | Стамбул8 | Эфес3 


.

понеділок, 21 травня 2018 р.

Журнал НА УРОК: Інформаційні технології для створення інтегрованих уроків

Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни.
Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси.
Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни.

  • Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру
  • Anime Studio Pro: створення власних 2D мультфільмів
  • Weebly: платформа для створення особистого сайту
  • Соло на клавиатурі: тренажер набору на швидкість

back to top