понеділок, 24 червня 2019 р.

Після-EdCamp2019 - ДЛЯ ВСІХ!

Всіх-всіх небайдужих освітян запрошуємо відвідати програму Після-EdCamp`у.
ПІСЛЯ-EDCAMP І ЙОГО ТРЕКИ цього року представляють експертну плеяду з 8 країн світу і 15 цікавих і актуальних тем – від скраму й майнфулнес-практик до протидії булінгу.

Ознайомитися з програмою та визначитися з треком можна тут http://bit.ly/programmeafteredcamp2019.
Участь у Після-EdCamp (бронювання місця) забезпечується відповідним внеском на краудфандинговій платформі Спільнокошт http://bit.ly/supportedcampukraine20192020.
Якщо не розберетеся одразу, про всяк випадок ось тут можна завантажити покрокову інструкцію http://bit.ly/howtoafteredcamp2019.
Зібрані кошти будуть направлені на компенсацію проїзду прекрасним іноземним експертам, яких ми, як перлини, збирали протягом року.
Після-EdCamp є відкритою частиною, тож Ви можете передавати це посилання та запрошувати колег, батьків Вашого учнівства, друзів. Поспішіть, бо кількість місць обмежена.

вівторок, 18 червня 2019 р.

17 годин обміну інформацією з нагоди 17-річчя ВГ «Основа»

17 годин обміну інформацією з нагоди 17-річчя ВГ «Основа»
Святкуватимемо 3 дні. На вас чекають практики та творчі ідеї від вчителів для вчителів.
Участь БЕЗКОШТОВНА.
Приходьте самі та запрошуйте колег — буде цікаво!

7 дощечок майстерності в освітньому процесі

На вебінарі розповім про те, як зробити освітній процес динамічнішим за будь-який мультфільм, як мотивувати дитину до навчання, використати позитивні моменти від так званого кліпового покоління Z

«Чим корова не собака», або дещо про міжпредметні зв’язки в початковій школі

Під час вебінару спробуємо заглибитися в поняття «інтеграція» та «міжпредметні зв’язки». Ознайомимося з деякими практичними методами розвитку критичного мислення учнів початкової школи

Створення квест-кімнати за темою уроку

На вебінарі дістанете практичні поради щодо застосування квестів під час вивчення предметів. Дізнаєтеся, як мотивувати учнів до вивченння теми завдяки сучасному й цікавому пошуку відповідей та підказок

Heavy grammar easily

Граматичні правила англійської мови нелегко презентувати, учні не в захваті від них і швидко втрачають мотивацію під час граматичних роз’яснень. У мене є простий, швидкий спосіб презентувати граматичні правила. І я ним із задоволенням поділюся

Інтерактивні методи викладання української мови та українознавства в Українській школі в ОАЕ «Софія»

Розповім про принципи, переваги, недоліки інтерактивного навчання, а також поділюся авторським кейсом (ситуаційна вправа) для уроків українознвавства
За бажанням можна замовити сертифікат
Обирайте тему, що вас зацікавила, та станьте учасником інтернет-марафону!
Отримайте позитивний заряд актуальної інформації.
До зустрічі онлайн!

середу, 12 червня 2019 р.

404 Not Found - що це?


Помилка 404, яка часто з’являється в результатах пошуку по сайту або при переході по посиланнях, означає, що сервер не зміг знайти запитувану інформацію. Це ні в якому разі не означає, що сервер недоступний, або з ним щось не так, просто інформації, яку ми намагаємось отримати, на ньому немає. 
Найчастіше подібна ситуація виникає, коли який-небудь матеріал або веб-сторінку переносять в інше місце, змінюють її URL або повністю видаляють. 
Помилка 404 настільки часто зустрічається в Інтернеті, що кожен поважаючий себе сайт намагається якось оформити сторінку з повідомленням про цю помилку. Це робиться для того, щоб компенсувати негативні емоції користувача, що з’являються тоді, коли він не знаходить те, що шукав. В Інтернеті навіть є цілі ресурси, присвячені цікаво оформленим 404 сторінкам. 

Також на сторінці 404 розміщують інформацію про найбільш корисні розділи сайту, які рекомендується відвідати, щоб швидше знайти необхідні дані: фото, статтю або відео і т.д.

Читати більше на - igroup.com.ua/seo-articles/404-not-found/ 





До того, як сучасний інтернет став доступний по всьому світу, мережа не була глобальною. Сучасні протоколи, які в ній застосовують, придумали в 80-х і 90-х роках в CERN.

22.07.15
Тім Бернерс-Лі, винахідник HTTP, найвідомішого з них, створив його на основі файлового протоколу FTP. Бернерс-Лі також винайшов URI, URL, HTML і, звичайно ж, WWW в цілому - абревіатури, знайомі будь-якому досвідченому користувачеві Інтернету.

Версія HTTP 0.9, яка з'явилася в 1992 році, включала в себе коди стану з трьох цифр. Перша позначала вид повідомлення: 1 - інформаційне, 2 - успіх, 3 - перенаправлення, 4 - помилка клієнта, 5 - помилка сервера. Друга цифра позначала підгрупу повідомлень, третя - конкретне повідомлення в цій групі. Коди на кшталт 200 ( «добре») і 304 ( «не змінилося») ми ніколи не бачимо, тому що замість цих цифр браузери відображають вміст сторінок. А ось помилка 404 ( «, не знайдено») добре всім відома. З нею стикався кожен користувач, хто неправильно вводив адреса сторінки в рядок браузера або переходив по посиланню на неіснуючу сторінку.

Хоча це всього лише легенда, вона, як і сама помилка 404, вже перетворилася на частину інтернет-фольклору

З помилкою 404 пов'язана міська легенда. Нібито свого часу в офісі CERN на четвертому поверсі була кімната 404, де знаходився центральний сервер. Там сиділи кілька людей, які вручну обробляли приходили запити. Якщо запит був помилковим, то з'являлося повідомлення «Room 404: file not found». І хоча це всього лише легенда, вона вже увійшла в інтернет-фольклор, а сама помилка 404 стала частиною популярної культури і сленгу, полігоном для гумору веб-дизайнерів і символом благодійності.

«Як людина, яка працювала в CERN, кажу вам, що кімнати 404 на четвертому поверсі офісу не було. У CERN кімнати нумерують по-іншому: перша цифра позначає номер будинку, а дві інших - номер кімнати. Але в будівлі номер 4 немає кімнати номер 04, відлік там починається з 410 і йде по наростанню - не питайте мене, чому »

Тім Бернерс-Лі
винахідник HTTP https://igromania.km.ua/a207365-otkuda-vzyalas-oshibka.html

середу, 29 травня 2019 р.

Створення комп’ютерних екоігор

Видавнича група ОСНОВА збирає цікавинки та дуже корисні речі на власному сайті.
Ось, мені дуже сподобалась ця стаття http://osnova.com.ua/news/1399?fbclid=IwAR3OSZaxthPNKoNYLL8djQWXxZeFCzkc-QHCNUr_4FgC83H9gh79H7o1LOk

Залюбки роблю перепост!
Дякую ОСНОВІ за натхнення!

Проект «Назад у майбутнє». Створення комп’ютерних екоігор

Чого хвилюються народи
І люди замишляють зло?
Хто їм сказав: «Вінець природи»?
Хіба для них її чоло?
Ліна Костенко
Кількість людей на Землі перевищує 7 мільярдів. Людство досягло такого рівня розвитку, що, на жаль, не може існувати далі, не змінюючи природних умов. Подальший розвиток цивілізації може здійснюватися тільки згідно із законами природи. Однією із технологій, здатною змінити багато стереотипів поведінки, механізмів економіки і соціального розвитку, є екологічна освіта.
Брак екологічної культури населення є беззаперечним фактом. Інтернет-революція повністю змінила ціле покоління. Найбільш яскравою ознакою цього створення віртуального світу та виникнення залежності від нього. Молодь годинами знищує монстрів, прибульців, будує цивілізації… А чому б таким самим чином не прибрати сміття з вулиць міста? Чи сортувати сміття? Чи озеленювати території?
Так народилася ідея створення та використання електронної екологічної гри як сучасного засобу екологічної освіти, що було втілено у проекті «Назад у майбутнє». «Назад» — це сприйняття майбутніми поколіннями нас і наших реалій. Для них ми вже позаду. «Майбутнє» — це ті, хто житиме в майбутньому. І вони, і їхнє життя залежать від нас: від нашої поведінки, нашої взаємодії з навколишнім світом, нашого усвідомлення того, що залишити їм у спадок.
Актуальність проекту зі створення електронної екологічної гри полягає:
  • у відсутності або обмеженості наявних таких ігор;
  • екологізації навчальних дисциплін, тобто використанні основ математичних, інженерно-фізичних дисциплін під час розроблення електронної гри;
  • можливості формування через гру певних алгоритмів діяльності.
Об’єктом дослідження є екологічна освіта людини (дитини).
Предмет дослідження — комп’ютерна екологічна гра як засіб екологічної освіти.
Мета роботи полягає в розроблянні концепції екологічної електронної гри, що імітує ініціативи реального світу: очищення території від сміття, сортування сміття та ін.
Мета роботи передбачає розв’язання таких завдань:
  • показати актуальність та доцільність саме електронних ігор у формуванні екологічної культури в молодого покоління для розв’язання проблем взаємин людства з природою;
  • сформулювати зміст концепції екологічної освіти та концепції екологічної гри, установити між ними зв’язок;
  • вивести формулу екологічної культури та показати її залежність від сформованості екологічної свідомості людини;
  • виявити особливості (переваги та недоліки) електронних ігор та їхній вплив на формування екологічної культури підлітків;
  • розробити екологічні електронні ігри, що будуть пов’язані з екологічними проблемами реального світу: очищення території від сміття, сортування сміття та ін.;
  • дослідити та проаналізувати актуальність і доцільність екологічних електронних ігор серед школярів різного віку через експериментальне впровадження;
  • сформулювати висновки на основі аналізу результатів дослідження, узагальнити здобуті результати, висвітлити плани на майбутнє.

четвер, 18 квітня 2019 р.

Всеукраїнський конкурс коротких оповідань

Доброго дня, колеги! 

ВГ «Основа» запрошує вас до участі у безкоштовному Всеукраїнському конкурсі коротких оповідань!
Поділіться своїми педагогічними знахідками та отримайте цінні подарунки.


Умови конкурсу
1. Підготуйте коротке оповідання про свою педагогічну знахідку, що не було раніше опубліковано. Обсяг матеріалу — 1–2 сторінки формату А4. 
2. Додайте ілюстративні матеріали (презентації, фото. відео).
3. Надішліть роботу на електронну скриньку sadkina2003@ukr.net


Термін проведення конкурсу 
Роботи приймаються до 1 липня 2019 року
Підбиття підсумків — 15 липня 2019 року
back to top