пʼятницю, 29 грудня 2017 р.

Зі святами, шановні друзі!

Настає рік одного з найбільш дружніх і благородних істот - собаки!  

Нехай символ цього року збереже від негараздів, відлякає всі біди, залікує всі душевні рани і принесе з собою тільки найвірніших друзів! 
Хочеться побажати справжнього собачого «нюху» в справах, солодких відносин з близькими та коханими та відмінного здоров'я! 

З Новим  2018 роком та Різдвом Христовим!


вівторок, 26 грудня 2017 р.

Шаблон игры от MIND-N-METTLE

mmm
В преддверии Нового года сайт Дидактор дарит ещё один шикарный шаблон интерактивной увлекательной игры MIND-N-METTLE с музыкальным и шумовым сопровождением, встроенным секундомером.
Её разработали канадцы Джейсон Зарнке, Кэри и Дэвид Эммерсон.
0fcef8691c264777fb696ee247b780a4_original
В эту игру можно играть как отдельным ученикам, так и в классе, разбив ребят на команды.
Учитель сам настраивает игровой контент.
Необходимо ввести свои собственные вопросы, указать правильные и неправильные варианты.
Для удобства использования я подготовил русскую версию шаблона. И хотя интуитивно всё понятно, хочу дать небольшую инструкцию.
Итак, как воспользоваться шаблоном?
1.Скачайте шаблон по ссылке выше или здесь.
2. Вставьте свой вопрос, варианты ответов.mmm1
Обязательно вставьте правильный вариант в строке «верно».
ВНИМАНИЕ! В строке «два ответа» тоже необходимо вставить неправильный вариант.
Вставьте в соответствующее место подсказку к вопросу.
Подсказка появляется по щелчку по кнопке
mmm2
Команда 50/50 по кнопке
mmm3
Алгоритм игры.

mmm6
1.Щёлкаете по пустому окну, чтобы открыть вопрос.
2. Открываете варианты ответов.
3. Включаете секундомер.
4. После ответа команды щёлкаете по значку
mmm5
Игроки увидят правильный вариант ответа.
5. Затем щёлкаем по значку «Далее» (Next).
mmm7
По ситуации открываете подсказку или вариант 50/50.
Источник http://didaktor.ru/shablon-igry-ot-mind-n-mettle-novyj-podarok-ot-didaktora/

пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Безпека в Інтернет

Досить цікаві посібники не лише до Дня безпечного інтернету. Цікавущі вправи, активності для обговорень, дискусій в групах. Справжній клондайк для багатьох тем та уроків!
https://betterinternetcentre.org/?p=34

середу, 29 листопада 2017 р.

Цікава стаття з мережі про сучасну криптовалюту "біткоін"

Якщо подивитись Вікіпедію, то побачимо

Bitcoin, або Біткоїн — електронна валюта, концепт якої був озвучений 2008 року Сатоші Накамото, і представлений ним 2009 року, базується на самоопублікованому документі Сатосі Накамото[4]. Повна капіталізація ринку біткоїнів наразі становить 7 865 298 695 USD (5 742 527 794 EUR)[5]. Середня ціна одного біткоїна на 6 серпня 2016 року — 13755 або 573,94 $[6]. 2 вересня 2017 року криптовалюта встановила рекорд — $5012 .[7][8]

Bitcoin не має централізованого управління та емітентів. Транзакції із цифровим підписом між двома вузлами передаються до всіх вузлів мережі peer-to-peer, а самі дані про переміщення коштів зберігаються у розподіленій базі даних. Для запобігання можливості трати чужих грошей або використання своїх коштів двічі використовуються криптографічні методи.

 Позначення

знак BitcoinДля скорочення замість слова «Bitcoin» часто пишуть абревіатуру латинськими буквами BTC. Такий запис схожий на коди валют, однак подібний код міжнародним стандартом ISO 4217 поки не присвоєно. 7 жовтня 2014 року Bitcoin Foundation опублікувала плани домогтися стандартизації коду для біткоїнів. Запис BTC суперечить прийнятій в стандарті системі — іменувати «глобальні товари» починаючи з X (наприклад, золото має код XAU). Як кандидата розглядають варіант XBT[9].

При вказівці BTC або XBT мається на увазі розрахункова одиниця, а не мережа, набір алгоритмів або будь-яка інша річ, що належить до них. Знак біткоїнів затверджений для включення в планований стандарт юнікоду версії 9.0, йому присвоєно номер U + 20BF[10]. Іноді застосовують символ ฿ — знак тайського бата, але він сумісний не із усіма кодуваннями і шрифтами. URI-схема «bitcoin:» офіційно включена в специфікації WHATWG для HTML5[11][12]. Біткоїн також планується додати в список валют в Microsoft Excel 2016[13][14].

 Історія розвитку

Ще задовго до впровадження ВТС, 1983 року Девід Чаум і Стефан Брендс запропонували перші протоколи «електронної готівки»[15].

У травні 1997 року Адам Бак для протидії надсиланню спаму і DoS-атакам запропонував Hashcash, засновану на системі доказів виконання роботи. Згодом подібна система в інший реалізації стала частиною процедури створення нових блоків у біткоїн-базі.

Ідеї криптовалюти «b-money» описав 1998 року Вей Дай в розісланні шифропанків[16]. Незалежно від нього, приблизно в той же час аналогічні ідеї запропонував Нік Сабо для «bit-gold»[17]. Нік Сабо також запропонував модель ринкового механізму, заснованого на управлінні інфляцією, і досліджував деякі аспекти виявлення надійної інформації у ненадійній децентралізованій системі.

Пізніше Хел Фінні реалізував зв'язку ланцюжків хеш-блоків для системи Hashcash на базі чипу для шифрування IBM в рамках специфікації TPM. У 2008 році людиною або групою людей під псевдонімом[18] Сатоші Накамото був опублікований файл з описом протоколу і принципу роботи платіжної системи у вигляді тимчасової мережі. За словами Сатоші, розробка почалася у 2007 році. У 2009 році він закінчив розробку протоколу і опублікував код програми-клієнта. Мережа «біткоїнів» була запущена. За повідомленнями ЗМІ, Сатоші Накамото — псевдонім австралійського підприємця і фахівця з шифрування Крега Стівена Райта[19][20], хоча це всього лише одна з численних версій.
Подальшу розробку організовує і координує співтовариство розробників[21], при цьому будь-які значні зміни у протоколі повинні бути прийняті більшістю власників майнінгових пулів. Перший обмін біткоїнів на реальний товар стався у травні 2010 року — американець Ласло Ханеч за 10 000 біткоїнів отримав дві піци[22][23].

Джерело - https://uk.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

А тепер - власна думка того, хто вже користувався криптовалютою. Автор статті ділиться власними враженнями про біткоіни

неділю, 5 листопада 2017 р.

Відкрито реєстрацію на вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiXPCg_7gd-r0dib7A_W3VToeE9q4dYJuC143OFTPQ0PigyQ/viewform
Реєстраційна форма складається з двох частин.
🔹В першій - оберіть теми вебінарів.
🔹В другій - вкажіть свої дані.
Кожен учасник вебінарів, присутній онлайн на відповідній трансляції, отримає електронну версію сертифікату.
Посилання для реєстрації  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiXPCg_7gd-r0dib7A_W3VToeE9q4dYJuC143OFTPQ0PigyQ/viewform

середу, 11 жовтня 2017 р.

неділю, 27 серпня 2017 р.

Рекомендації щодо змін в програмі з інформатики

Хмарні зустрічі учителів : Рекомендації щодо змін в програмі з інформатики: Другий етап проекту публічного обговорення навчальних програм для 5-9 класів – «Відеорекомендації». Це спільний проект Міністерства  освіти і науки та освітнього проекту EdEra. Посилання на проект: https://www.ed-era.com/mon59
https://www.youtube.com/watch?v=4X4NjwdLT3w

понеділок, 21 серпня 2017 р.

Методичні рекомендації МОН України про викладання навчальних предметів у ЗНЗ у 2017/2018 н. р.


Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 № 1/9-436 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" та методичні рекомендації з усіх шкільних предметів (окремі файли по кожному предмету).
Скачати методичні рекомендації можна тут:  http://geographer.com.ua/

середу, 5 липня 2017 р.

Цікавий урок: Ігри, що розвивають пам’ять.


  1. Зорова пам'ять – «Важке запам’ятай». Учитель показує учням протягом 25-30 с 10 слів із важким написанням і забирає їх. Потім під диктовку учні пишуть ці слова на папері. Виграє той, хто написав усі слова правильно.
  2. Слухова пам'ять – «Хто більше». Ведучий вимовляє яке-небудь словникове слово  (географічна назва, місто, тварина, рослина, іноземне слово тощо залежно від мети) і вказує на кого-небудь із гравців. Той мусить повторити це слово і додати своє. Вказує на наступного учня. Він повторює ті слова, які вже були вимовлені, і додає своє і т. д. Гра повторюється 3-4 рази, виграє той, хто зумів утримати більше слів у пам’яті.
  3. Слухова пам'ять. Заучування 10 слів, чисел, речень, пар слів, логічно пов’язаних, і нескладних текстів.
  4. Зорова пам'ять. Запам’ятовування 10 слів, прочитаних з карток:
·         Відшукати в таблиці геометричних фігур різні предмети після 10 с їх показу;
·         Назвати цифри, образи протягом хвилини після 20 с їх показу в таблиці;
·         У таблиці в 16 клітинках розташовані 7 геометричних фігур. Показується таблиця протягом 30 с. Потрібно запам’ятати й намалювати, які фігури, у яких клітинках (45с).
«Що за чим упаде». Картинка: стіл, на якому різні предмети, собака тягне за край скатертини. Запитати розташування предметів і назвати, що за чим упаде. Хто назве всі предмети й у правильному порядку, той виграв.
Дві картинки з однаковим сюжетом, але на другій картинці не всі деталі. Протягом 10 с розглядається перша картинка і прибирається, потім протягом 20 с – друга. Потрібно назвати якомога більше деталей, які відсутні.
  1. Піктограма. Запам’ятати названі слова. Для полегшення запам’ятовування робити а аркуші замальовки до кожного слова, але писати назви чи слова, позначати його буквами не можна. Можна малювати що завгодно, аби малюнок допоміг згадати назване слово.
  2. Оперативна пам'ять – пропонується ряд, що складається з 10 пар однозначних доданків. Потрібно скласти усно мовчки числа кожної пари й запам’ятовувати суму. Потім записати суми у потрібній послідовності.
7.      «Повтори за мною» - моторно-слухова пам'ять.
    • Ведучий простукує певний ритм кінцем олівця по столу. Ритмічна фраза має бути короткою та чіткою. Хтось з дітей повторює ритм. Інші говорять, правильно чи ні.
    • Проспівати музичну фразу дитячої пісні. Дітям пропонується повторити ритм цієї фрази ударами олівця по столу.    
  1. «Запам’ятай  рух» - моторно-слухова пам'ять. Ведучий показує дітям рухи, що складаються з 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії в прямому і зворотному порядку.
  2. «Запам’ятай своє місце» - моторно-слухова і просторова пам'ять. Ведучий кожному називає його місце в залі. Потім на 30с відвертає увагу і дає команду: «Місце!» Діти мають зайняти свої місця.
  3.  «Запам’ятай свою позу». «Слухай і виконуй» - слухова пам'ять. Ведучий називає кілька дій, але не показує їх. Потім діти мусять повторити ці дії у своїх рухах у тій послідовності,  у якій вони були названі ведучими.
Зображення з сайту http://biotredin.ru/important-to-know/how-to-develop-memory-in-adult/

пʼятницю, 16 червня 2017 р.

ДО УВАГИ ОСВІТЯН! Триместри – нова організація навчального часу з н.р 2017-2018

Триместри в школі 2017-2018 – це відносно нова, досить малозвична нашим дітям форма організації навчального часу. На відміну від звичайної при такій системі час навчання розподіляється рівномірно, тобто ділиться на рівні частини і проміжки між навчанням і відпочинком практично однакові. На думку фахівців, така організація навчального процесу допомагає правильно розподілити навантаження на школярів, не викликаючи перевтому навіть у учнів початкової школи.
У триместровій системі навчання всього шість навчальних періодів – триместрів і шість періодів відпочинку – канікул. Тривалість кожного триместру – п’ять або шість тижнів, тривалість канікул – тиждень, виняток становлять двотижневі новорічні та тримісячні літні канікули.
Канікули в школі 2017-2018 по триместрах
Мабуть, немає такого школяра, хто не чекає з нетерпінням канікул. І відмінники, і двієчники з однаковим натхненням рахують дні до початку довгоочікуваного відпочинку. І напевно більшість учнів починає відлік буквально з перших навчальних днів. На сьогоднішній день попередній розклад шкільних канікул по триместрах на 2017-2018 навчальних рік виглядає наступним чином: п’ять (іноді шість) тижнів занять чергуються з тижнем відпочинку.
  • 1 триместр/осінні канікули – з 2 по 8 жовтня включно;
  • 2 триместр/осінні канікули 2 етап – з 17 по 23 листопада включно;
  • 3 триместр/зимові канікули – з 27 грудня по 8 січня включно;
  • 4 триместр/зимові канікули 2 етап – з 21 по 27 лютого (іноді ці канікули носять назву весняних);
  • 5 триместр/весняні канікули – з 10 по 16 квітня включно;
  • 6 триместр/літні канікули – з 1 червня по 31 серпня включно.
Джерело: http://www.ukr.life/uk/actual-new-ua/do-uvagi-osvityan-trimestri-nova-organizatsiya-navchalnogo-chasu-z-n-r-2017-2018/

Запрошуємо працівників освіти на щорічний БЕЗКОШТОВНИЙ «Інтернет-марафон» від ВГ «Основа»!



Видавнича Група "Основа" проводить в червні ювілейний інтернет-марафон до 15-річчя ВГ Основа  для більшості працівників школи. Вебінари минулих років показали, що цільова аудиторія, як правило, дуже широка і різнобічна, але всіх цих людей об'єднує бажання розвиватися і самовдосконалюватися.
А ми всіляко намагаємося вам у цьому допомогти!

Автори видавництва, редактори, відомі та авторитетні фахівці із задоволенням поділяться з вами своїм досвідом та дадуть відповіді на всі ваші запитання вже 23 червня!

Програма марафону та реєстрація доступні за посиланням-  https://goo.gl/UQt94s 
Запрошуйте своїх колег та друзів - вхід вільний!

 

понеділок, 12 червня 2017 р.

Корисні ресурси

Скачать файл: Международные олимпиады.pdf (1782645 Byte, application/pdf)
back to top