Блог інформатика
Блог Табарчук Ірини для вчителів та учнів, яким небайдужа інформатика
Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
Блогерам
Інформатикам
Для початкової школи
Різне
Написати мені
▼
Сторінки
(Перемістити в…)
Программирование на Lazarus
Скарбничка методичних прийомів
▼
пʼятниця, 29 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень7. 6 клас (заміна)
›
Тема: Повторення матеріалу за 6 клас Підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/6-klas-informatika-rivkind-2019.pdf
Дистанційне навчання. Тиждень7. 5 клас
›
29 квітня 2022 Тема: Середовище Скретч. Координатна сітка. Малюємо по координатах Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика...
Дистанційне навчання. Тиждень7. 2 клас
›
29 квітня 2022 Тема: Складання алгоритмів для виконавця написання літер. Команда КОЛИ КЛАВІШУ ПРОПУСК... НАТИСНУТО 1. Повторення. Команд...
середа, 27 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень7. 3 та 4 клас
›
27 квітня 2022 Тема: Алгоритми керування виконавцем. Створення гри "Збери крашанки" 1. Розминка. Команди Скретч. Алгоритми руху. ...
четвер, 21 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень6. 2 клас
›
Гра "Морський бій" від Андрійка Г., учня 2 класу 22 квітня 2022 Тема: Алгоритми малювання на Скретч. Команди блоків Рух та Олівец...
середа, 20 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень6. 5 клас
›
22 квітня 2022 Тема: Урок перевірки знань з теми "Алгоритми слідування, розгалуження та повторення" Наш підручник https://drive...
Дистанційне навчання. Тиждень6. 3 клас
›
20 квітня 2022 Тема: Алгоритми руху виконавців. Створення гри "Акула пливе за вказівником миші" Наш підручник https://files.pidr...
Дистанційне навчання. Тиждень6. 4 клас
›
20 квітня 2022 Тема: Власна історія на Скретч. Розгалуження. Використанння фонів 1. Повторення - розминка 2. Тестування - https://quizizz....
пʼятниця, 15 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень5. 2 клас
›
15 квітня 2022 Тема: Алгоритми малювання для виконавців Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-s...
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію