Блог інформатика
Блог Табарчук Ірини для вчителів та учнів, яким небайдужа інформатика
Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
Блогерам
Інформатикам
Для початкової школи
Різне
Написати мені
▼
Сторінки
(Перемістити в…)
Программирование на Lazarus
Скарбничка методичних прийомів
▼
середа, 25 травня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень11. 3 клас
›
25 травня 2022 Тема: Практична контрольна робота 1. Повторення теорія . на 8-9 балів https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8382376 на 10...
Дистанційне навчання. Тиждень11. 4 клас
›
25 травня 2022 Тема: Контрольна робота Наш підручник https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf 1. Т...
пʼятниця, 20 травня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень10. 5 клас
›
20 травня 2022 Тема: Повторення та систематизаія навчального матеріалу 1. Усне опитування та тестове https://quizizz.com/join?gc=27721901 ...
Дистанційне навчання. Тиждень10. 2 клас
›
20 травня 2022 Тема: Контрольна робота 1. Інструктаж 2. Теоретична робота = тестування. https://quizizz.com/join?gc=22495021 3. Практична...
середа, 18 травня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень10. 4 клас
›
18 травня 2022 Тема: Повторення. Створення презентацій на тему "Що я знаю і вмію на Скретч" 1. Повторення. Усне фронтальне опитув...
Дистанційне навчання. Тиждень10. 3 клас
›
18 травня 2022 Тема: Підготовка до контрольної роботи 1. Розминка. Усне опитування 2. Тестування на 10 питань https://naurok.com.ua/test/j...
пʼятниця, 13 травня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень9. 2 клас
›
13 травня 2022 Тема: Малюємо. Команди виконавця. Графічний редактор всередині Скретч. Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/upload...
середа, 11 травня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень9. 4 клас
›
11 травня 2022 Тема: Контрольна робота з теми "Створення алгоритмів на Скретч" 1. Повторення. Завдання 1 . Теорія. Пройти тестув...
Дистанційне навчання. Тиждень9. 3 клас
›
11 травня 2022 Відкриття 25 Тема: Як працювати зі звуком у середовищі Скретч? Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3...
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію