четвер, 11 лютого 2016 р.

Новий конкурс! Давайте візьмемо участь!!!

Шановні мої творчі та сучасні учні!

У Харкові та Харківській області протягом лютого-березня 2016 проводиться обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Колаж», «Веб-дизайн», «Анімація» (крім робіт, виконаних у програмі MS PowerPoint), «Презентація» (для учнів 2-6-х класів), «Відеомонтаж» (для учнів 9-11-х класів).
Теми фестивалю: 

* «Гей, уставаймо, єднаймося, Українські люди!» (до 160-річчя від дня народження Івана Франка, українського поета, прозаїка, публіциста); 
* «Ви чули, як плаче спустошена Прип'ять…» (30 років з часу Чорнобильської катастрофи);
* «Вічне сонячне світло в музиці ім’я тобі Моцарт» (до 260-річчя від дня народження Вольфганга Амадея Моцарта);
* «Я мислю, отже я існую» (до 420-річчя від дня народження Рене Декарта, французького філософа, фізика, математика);
* «'Curiouser and curiouser!' cried Alice (- Все чудеситься і чудеситься – прокричала Аліса)» (до року англійської мови в Україні та 145-річчя від дня виходу в світ книги «Аліса в Задзеркаллі» англійського математика й письменника Льюїса Керрола).
Максимально допустимий сумарний обсяг роботи 150 Мб.; відеоролик – до 5 хв.
Подання заявок та робіт для участі у Фестивалі до 25 березня 2016 р.
Чекаю на Ваші ідеї, любі учні!

вівторок, 9 лютого 2016 р.

Сьогодні - день безпечного Інтернету

З 2004 року за ініціативою Європейської мережі безпечного Інтернету у другий вівторок грудня щорічно відзначається Міжнародний день безпечного інтернету. У 2016 році Міжнародний День безпечного Інтернету проходитиме 9 лютого.  
З метою пропагування відповідального і безпечного використання інтернету рекомендуємо в загальноосвітніх навчальних закладах провести інформаційні заходи для дітей, вчителів та батьків.  
Корисні ресурси:
1. Ключові повідомлення кампанії до Дня Безпечного Інтернету 2016
2. https://www.saferinternetday.org — сайт “День безпечного Інтернету”.
3. http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm - сайт “Онляндія – безпечна веб-країна”.
4. http://www.prointernet.in.ua - сайт про безпеку в Інтернеті від Google.
5. http://it-pl.at.ua/load/bezpeka_ditej_v_interneti/2-1-0-27 – сайт “Форум інформатиків Полтавщини”.
6. http://padlet.com/wall/ablxtmi2wh4c - інтерактивна дошка "Безпечний Інтернет 2016"  (можливо додавати власні ресурси)
7. https://drive.google.com/file/d/0ByN0LWyCH6uBbjlTRGFBcFdrR1E/view?usp=sharing - Безпека дітей в Інтернеті. Батьківський контроль.

пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Увага! Увага! Нова програма з інформатики 5-9 класи. Всім до ознайомлення

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.htmlНа сайті Міністерства освіти і науки України з'явилися нові програми, у тому числі з інформатики для 5-9 класів для тих, хто вивчав інформатику у 2-4 класах.
У новій програмі багато передбачених сюрпризів. Наприклад, у 5, 6 та 7 класах присутні 12 годин  з теми "Алгоритми та програми" (програмування), у 8 класі цій темі присвячено 24 години, а у 9му - 18 годин.

Тому, напевно, всім вчителям інформатики прийдеться згадати навички програмування хоча б у звичайних Basic та Pascal. Програма регламентує роботу учнів у навчальному середовищі програмування та у середовищі розроблення програм.

Стосовно розподілу навчальних годин, програма дозволяє, як і раніше дещо вирішати вчителю: " ... розподіл змісту й навчального часу є орієнтовним. Учителі й автори підручників можуть коригувати послідовність вивчення тем залежно від методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій, від рівня підготовки учнів і сформованості в них предметних ІКТ-компетентностей. Учителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть її змінювати у межах до 15%. Разом з тим, учитель має створити умови для забезпечення рівня навчальних досягнень учнів, зазначеного у програмі з кожної теми.

Отже, дивіться самі, шановні колеги.
Ознайомитися з програмою та завантажити її можна за посиланням
 mon.gov.ua/content/informatika-(5-9)-dlya-uchniv-yaki-vivchali-v-2-4.docx

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Учням 5 класу. Кросворд "Пошук слова"

Дорогие пятиклассники!
Предлагаю провести время вынужденного бездействия с пользой и попробовать решить кроссворд "Поиск слова" по нашей теме "Графический редактор Paint".

Для получения оценки надо:
1. Скачать картинку с кроссвордом (нажать на най правой кнопкой мышки, выбрать команду сохранить изображение как.. или сохранить картинку как.., потом указать путь для сохранения и нажать кнопку "Сохранить").
2. Загрузить графический редактор на своём компьютере
3. Открыть скачанное изображение (алгоритм сохранения и открытия рисунка смотри на страницах учебника).
4. Решить кроссворд, закрасив разными цветами найденные слова.
5. Сохранить файл с ответами и прислать учителю любым удобным способом.
Первые 5 ответов претендуют на оценку  12 баллов.

Сам кроссворд

четвер, 28 січня 2016 р.

Сьогодні - Міжнародний день захисту персональних даних

28 січня відзначається Міжнародний день захисту персональних даних (Data Protection Day). Це свято було засновано для того, щоб користувачі мережі не забували про дотримання правил поведінки в інтернеті, які допомагають убезпечити їх віртуальну і реальне життя.

Рішення відзначати цю дату було прийнято 26 Квітень 2006 року Комітет міністрів Ради Європи. Ця дата відповідає річниці підписання Конвенції Ради Європи від 28 січня 1981 року «Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних». У деяких країнах це свято називається «Днем конфіденційності».

Конвенція «Про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних» стала першим міжнародним зобов'язуючим інструментом у сфері захисту персональних даних, який визначив механізми захисту прав людини на недоторканність його особистого життя, а також надав визначення поняття «персональні дані». 

Задание для 7 класса

Дорогие СЕМИКЛАССНИКИ!
Очень жаль, что время карантина попадает на такую важную и интересную тему, как "Электронные таблицы". Предлагаю не терять время и попробовать изучить пару подпунктов самостоятельно. Если возникнут вопросы - пишите любым удобным способом, отвечу обязательно.
Итак, задание на время карантина:
1. Повторить п. 4.2 - мы его уже проработали на уроке, поэтому надо выполнить задание: стр. 113 №3, стр. 114 №№ 4,5,6. Для этого понадобится файл зразок 4.2.xlsx - скачиваем и выполняем задание.
Эти правильно выполненные задания, присланные мне на почту или через "ВКонтакте"  принесут Вам 11 баллов.

Для тех, у кого до сих пор нет учебника - скачиваем по ссылке: УЧЕБНИК ПО ИНФОРМАТИКЕ

2. Прочитать и проработать п. 4.3. "Форматирование объектов электронной таблицы". 
Кстати,  форматирование - это изменение внешнего вида данных (вспоминаем, как учили то же самое год назад в теме "Текстовый редактор").
В электронном виде надо:
а) на страницах 122-123 выбрать ДВА любых задания, выполнить из и прислать мне.
б) со стр. 123-124 ознакомиться и выполнить практическую работу, которую тоже прислать мне. 
Все три задания оцениваются отдельно.
За красивое и качественное форматирование данных добавляются баллы.
Для выполнения пункта а) понадобятся файлы
На всякий случай напоминаю, что перейдя по ссылке можно скачать файл, нажав в верхней полоске окна документа кнопку "Скачать". Она выглядит так:

Задание для 5 класса

Уважаемые ученики и ученицы! Особенно те, кто не хочет останавливаться в обучении из-за карантина!
Задание на вынужденную разлуку с информатикой для любимого 5-а класса по  нашей теме "Графичнский редактор":
1. Почитайте, пожалуйста, п. 3.2.  - 3.3 нашего учебника. Там написано, как в графическом редакторе пользоваться инструментами а высоком уровне и как использовать настройки этих инструментов.
2. Выполнить задания и прислать мне любым удобным способом:
    - с. 104 - создать изображения и сохранить в файл под своей фамилией;
    - с. 111-112 - выполнить практическую работу. Рисуем только то, что предлагает учебник. Для творческих детей, кому очень хочется нарисовать свой рисунок - нет ничего невозможного: выполните обязательные задания и рисуйте в своё удовольствие! Все творческие работы тоже принимаются, но оцениваться будут лишь в том случае, если в рисунке будут использованы все или бОльшая часть инструментов, которые рассмотрены на страницах пунктов 3.2. и 3.3.

и последнее:
- тем, кому скучно читать учебник, могут попробовать ознакомиться с инструментами графического редактора по презентации
https://drive.google.com/file/d/0B_oEZVgFwuuPeXhLVnlVZG1UVzg/view?usp=sharing
- а те, кто хочет в конце изучения темы хорошо сдать итоговый тест, могут ознакомиться с вопросами, из которых и будет сформирован окончательный итоговый тест по теме Тестовые вопросы для 5 класса по теме "Графический редактор".
back to top