понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Ресурси, де можна опублікувати власні розробки

https://www.sciencechemistry.org.ua/podaty-svij-material-s…/
Перед вами підбірка із ресурсів, що стануть у нагоді
✔️тим, хто шукає куди подати свої доробки і отримати сертифікат;
✔️тим, хто шукає ресурс із цікавими “ЖИВИМИ” РОЗРОБКАМИ ТА МАТЕРІАЛАМИ.

1. http://osvita.ua

2. http://osnova.com.ua/authors/

3. http://teacherjournal.in.ua

4. https://naurok.com.ua/

5. https://www.schoollife.org.ua/sertyfikat-2/

шкільне життя

6. https://vseosvita.ua

всеосвіта

7. https://academia.in.ua/

академія

 

 

 

 

 

 

вівторок, 25 вересня 2018 р.

Нові документи про цифрову безпеку дітей

4 липня Рада Європи ухвалила нову рекомендацію “Про принципи дотримання, захисту та реалізації прав дитини в цифровому середовищі”. Оскільки Україна є членом Ради Європи, ці рекомендації стосуються і нашої держави.
Короткий зміст рекомендацій розмістили на сайті Інституту модернізації змісту освіти.
  • Цифрове середовище у безліч способів формує життя дітей, створюючи можливості й ризики для їхнього благополуччя та втілення прав людини. Урядам рекомендується переглянути своє законодавство, політику і практику, щоб забезпечити належне відображення повного спектру прав дитини. Держави також повинні забезпечити, щоб підприємства та інші ключові партнери виконували свої обов’язки з прав людини й несли відповідальність у разі зловживань чи порушень.
  • Неякісний або ж обмежений доступ до цифрового середовища може вплинути на здатність дітей повною мірою втілювати свої права людини. Державам слід вживати відповідних заходів для того, щоб всі діти мали адекватний, доступний та надійний доступ до пристроїв, підключення, послуг і контенту, які спеціально призначені для дітей; у спеціальних публічних просторах такий доступ має бути безоплатним. Водночас, слід уживати спеціальних заходів для захисту малолітніх дітей від передчасного впливу цифрового середовища.
  • Держави повинні гарантувати права дитини на отримання та висловлення будь-яких поглядів, думок або висловлювань із важливих для них питань через засоби масової інформації за їхнім вибором та незалежно від того, чи їхні погляди й думки були позитивно сприйняті державою чи іншими учасниками. До дітей, як до творців і розповсюджувачів інформації в цифровому середовищі, повинна бути донесена інформація про те, як здійснювати своє право на свободу вираження поглядів у цифровому середовищі, поважаючи права та гідність інших. Діти повинні бути обізнані з законними обмеженнями свободи вираження поглядів, наприклад, для запобігання порушень прав інтелектуальної власності й боротьби з підбурюванням до ненависті та насильства. Важливо забезпечити високоякісний контент, спеціально розроблений для дітей.
  • Держави повинні вжити заходів, щоб забезпечити право дітей брати участь в іграх і в мирних зібраннях та об’єднаннях, а також сприяти участі, залученості, цифровому громадянству та життєстійкості, як в режимі онлайн, так і поза мережею.
  • Держави повинні поважати, захищати та виконувати право дитини на недоторканність приватного життя і захист даних. Держави не повинні забороняти законом чи на практиці анонімність, псевдонімічність або використання технологій шифрування для дітей.
  • Обробка персональних даних повинна відбуватися лише з явною та обґрунтованою згодою дітей та/або їхніх батьків або законних представників. Профілювання дітей для аналізу або передбачення їхніх особистих уподобань повинно бути заборонене законом.
  • Необхідно посилити заходи зі сприяння розвитку цифрової грамотності, зокрема, щодо формування критичного розуміння дітьми цифрового середовища й освітніх ресурсів. З огляду на швидкість виникнення нових технологій, керівні принципи також пропонують заходи щодо подолання ризиків для дітей у цифровому середовищі. До таких належать: регулярні оцінки ризиків, використання ефективних систем перевірки віку, створення принципів для товарів/послуг, які адресовані дітям або використовуються ними, захист дітей від комерційної експлуатації, невідповідної їхньому віку реклами та маркетингу, шкідливих контенту й поведінки, сексуальної експлуатації та насильства, розбещення, онлайн-вербуванню для вчинення злочинів, участі в екстремістських політичних чи релігійних рухах, торгівлі людьми, а також від залякування, переслідування та інших форм насильства.
  • Дітям і їхнім представникам повинні бути забезпечені доступні, відкриті й прийнятні для дітей способи подання скарг та пошуку судових і позасудових засобів відшкодування.
Повний текст за посиланням http://nus.org.ua/news/

вівторок, 11 вересня 2018 р.

Хмарні сервіси

http://thefuture.news/lessons/ua/cloudservices
Словосполучення "хмарні технології" може позначати величезну кількість послуг й сервісів, і мова зовсім не йде про метеорологію. Коли ми кажемо про "хмару", то маємо на увазі й сервер, сховище, базу даних, мережу, програмне забезпечення, аналітику та багато іншого.

Адже все це можна надати користувачам через інтернет (або cloud [клауд] - "хмару").

Компанії, які пропонують такі послуги, зазвичай стягують платню за їхнє використання, подібно до того, як ваші батьки сплачують вдома рахунки за водопостачання або електроенергію.

Ви, ймовірно, використовуєте хмарні технології просто зараз, навіть якщо цього не усвідомлюєте. Якщо ви використовуєте онлайн сервіс для надсилання електронної пошти, редагування документів, перегляду фільмів або телевізійних програм, прослуховування музики, ігор або зберігання зображень та інших файлів, цілком ймовірно, що всі ці програми та сервіси використовують хмарні технології.

Першим службам хмарних обчислень ледве виповнилося десять років, але вже зараз цілий ряд організацій, від невеликих стартапів до глобальних корпорацій, від державних установ до некомерційних організацій, використовують цю технологію для всіх типів задач.

Ось кілька речей, які ви можете зробити з хмарою:

— Створити нові додатки та послуги
— Створювати, зберігати резервні копії та відновлювати з них дані
— Розміщувати в інтернеті веб-сайти та блоги
— Стрімити аудіо та відео
— Постачати програмне забезпечення на замовлення
— Аналізувати дані й робити на їхній основі прогнози
Детальніше за посиланням  http://thefuture.news/lessons/ua/cloudservices

вівторок, 4 вересня 2018 р.

Операційні системи мобільних пристроїв

Сучасні мобільні телефони стає все більш «розумними», недарма ж їх називають смартфонами (в перекладі з англійської smart phone - розумний телефон). Для нормального функціонування таким телефонам потрібна повноцінна операційна система. Які існують мобільні операційні системи? Найпопулярнішими із них є: Symbian, Android, Windows Mobile, MeeGo та Bada. Розглянемо основні відомості про ці ОС

Посилання на використані джерела інформації:
  1. Android
  2. Bada
  3. BlackBerry
  4. iOS
  5. MeeGo
  6. Symbian
  7. Ubuntu Touch
  8. Windows Mobile

Найпопулярніші операційні системи в світі

Типи ОС

  • Desktop
  • Mobile
  • Tablet
  • Console

 Статистика использования операционных систем в Украине 2017


четвер, 30 серпня 2018 р.

Основи кібербезпеки - поняття ідентифікації та аутентифікації

https://sites.google.com/site/identifikaciataautentifikacia/ponatta-pro-autentifikaciu
https://sites.google.com/site/

5 онлайн-курсів з кібербезпеки
Автори: Prometheus і Zillya! Антивірус (Україна)
Мова: українська
Дата початку курсу: 30 березня 2015 р.
Перший в Україні спеціалізований курс буде корисним практично кожному, хто користується комп’ютерами, смартфонами, планшетами, соціальними мережами, електронною поштою або просто шукає інформацію в глобальній мережі Інтернет.
Головна мета курсу: донести до користувача базові правила поводження з персональною інформацією в умовах зближення фізичного і віртуального світів, інформаційної війни.
Курс є повністю безплатним. Усе, що вам знадобиться, – доступ до мережі Інтернет на швидкості, достатньої для перегляду відеолекцій.
Автори: Система університетів штату Джорджія (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Курс орієнтований на ознайомлення студентів, фахівців, які працюють, і громадськості із захопливим світом сучасної кібербезпеки. Під час проходження курсу слухачі розглянуть питання контролю доступу до інформації та програмного забезпечення, аварійного відновлення інформації і планування, криптографії та мережевої безпеки.
Також слухачі отримають практичні поради щодо організації власної кібербезпеки.
Автори: The Open University (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Цей безплатний онлайн-курс ознайомить вас з принципами онлайн-безпеки, які допоможуть захистити ваше особисте життя у віртуальному світі. Ви дізнаєтеся, як розпізнати кіберзагрози, котрі можуть заподіяти вам шкоди, які кроки необхідно зробити, щоб зменшити ймовірність впливів шкідливого ПЗ. Під час курсу слухачі дізнаються про різні типи шкідливих комп’ютерних програм, з вірусами і троянами включно, а також ознайомляться з такими поняттями, як мережева безпека, криптографія.
Автори: SANS (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Прослухавши курс, студенти не тільки отримають базові знання з теми інформаційної безпеки, але і побудують освітню основу для майбутньої кар’єри в цій галузі чи просто зможуть суттєво зміцнити власний комп’ютерний захист. Автори запевняють, що навчальні матеріали регулярно оновлюються, щоб йти в ногу зі змінами в технологіях і реаліях кіберзагроз.
Автори: Мерилендський університет у Коледж-Парку (США)
Мова: англійська
Дата початку курсу: відкрита
Цей курс фокусується на тому, щоб навчити проектувати і будувати безпечні інформаційні системи, у центрі яких буде людина. Під час проходження цього курсу слухачі розглянуть основні принципи взаємодії людини з комп’ютером, а також навчаться застосовувати ці знання в побудові системи приватного кіберзахисту.
 Ще за тою ж темою:
Як підвищити безпеку дітей в інтернеті: 9 ресурсів
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2163-19

 

пʼятниця, 24 серпня 2018 р.

Зі святом!!!

У п'ятницю, 24 серпня, Україна відзначила 27-у річницю визнання незалежності і суверенітету країни!!!

back to top