середу, 29 травня 2019 р.

Створення комп’ютерних екоігор

Видавнича група ОСНОВА збирає цікавинки та дуже корисні речі на власному сайті.
Ось, мені дуже сподобалась ця стаття http://osnova.com.ua/news/1399?fbclid=IwAR3OSZaxthPNKoNYLL8djQWXxZeFCzkc-QHCNUr_4FgC83H9gh79H7o1LOk

Залюбки роблю перепост!
Дякую ОСНОВІ за натхнення!

Проект «Назад у майбутнє». Створення комп’ютерних екоігор

Чого хвилюються народи
І люди замишляють зло?
Хто їм сказав: «Вінець природи»?
Хіба для них її чоло?
Ліна Костенко
Кількість людей на Землі перевищує 7 мільярдів. Людство досягло такого рівня розвитку, що, на жаль, не може існувати далі, не змінюючи природних умов. Подальший розвиток цивілізації може здійснюватися тільки згідно із законами природи. Однією із технологій, здатною змінити багато стереотипів поведінки, механізмів економіки і соціального розвитку, є екологічна освіта.
Брак екологічної культури населення є беззаперечним фактом. Інтернет-революція повністю змінила ціле покоління. Найбільш яскравою ознакою цього створення віртуального світу та виникнення залежності від нього. Молодь годинами знищує монстрів, прибульців, будує цивілізації… А чому б таким самим чином не прибрати сміття з вулиць міста? Чи сортувати сміття? Чи озеленювати території?
Так народилася ідея створення та використання електронної екологічної гри як сучасного засобу екологічної освіти, що було втілено у проекті «Назад у майбутнє». «Назад» — це сприйняття майбутніми поколіннями нас і наших реалій. Для них ми вже позаду. «Майбутнє» — це ті, хто житиме в майбутньому. І вони, і їхнє життя залежать від нас: від нашої поведінки, нашої взаємодії з навколишнім світом, нашого усвідомлення того, що залишити їм у спадок.
Актуальність проекту зі створення електронної екологічної гри полягає:
  • у відсутності або обмеженості наявних таких ігор;
  • екологізації навчальних дисциплін, тобто використанні основ математичних, інженерно-фізичних дисциплін під час розроблення електронної гри;
  • можливості формування через гру певних алгоритмів діяльності.
Об’єктом дослідження є екологічна освіта людини (дитини).
Предмет дослідження — комп’ютерна екологічна гра як засіб екологічної освіти.
Мета роботи полягає в розроблянні концепції екологічної електронної гри, що імітує ініціативи реального світу: очищення території від сміття, сортування сміття та ін.
Мета роботи передбачає розв’язання таких завдань:
  • показати актуальність та доцільність саме електронних ігор у формуванні екологічної культури в молодого покоління для розв’язання проблем взаємин людства з природою;
  • сформулювати зміст концепції екологічної освіти та концепції екологічної гри, установити між ними зв’язок;
  • вивести формулу екологічної культури та показати її залежність від сформованості екологічної свідомості людини;
  • виявити особливості (переваги та недоліки) електронних ігор та їхній вплив на формування екологічної культури підлітків;
  • розробити екологічні електронні ігри, що будуть пов’язані з екологічними проблемами реального світу: очищення території від сміття, сортування сміття та ін.;
  • дослідити та проаналізувати актуальність і доцільність екологічних електронних ігор серед школярів різного віку через експериментальне впровадження;
  • сформулювати висновки на основі аналізу результатів дослідження, узагальнити здобуті результати, висвітлити плани на майбутнє.

четвер, 18 квітня 2019 р.

Всеукраїнський конкурс коротких оповідань

Доброго дня, колеги! 

ВГ «Основа» запрошує вас до участі у безкоштовному Всеукраїнському конкурсі коротких оповідань!
Поділіться своїми педагогічними знахідками та отримайте цінні подарунки.


Умови конкурсу
1. Підготуйте коротке оповідання про свою педагогічну знахідку, що не було раніше опубліковано. Обсяг матеріалу — 1–2 сторінки формату А4. 
2. Додайте ілюстративні матеріали (презентації, фото. відео).
3. Надішліть роботу на електронну скриньку sadkina2003@ukr.net


Термін проведення конкурсу 
Роботи приймаються до 1 липня 2019 року
Підбиття підсумків — 15 липня 2019 року

понеділок, 15 квітня 2019 р.

Бесплатные уроки Scratch

https://brainbasket.org/ru/besplatnyie-uroki-scratch/

Scratch — это визуальный язык программирования для детей, который изобрели в MIT, абсолютно уникальная среда для обучения программированию. Ее отличие от других систем программирования заключается в том, что она полностью визуальная. Обучение с ней превратится в увлекательное занятие или игру для детей. Академія Кодування адаптировала учебные материалы от CodeClub, которые помогут детям понять и создавать игры, анимацию и многое другое.

четвер, 4 квітня 2019 р.

Сьогодні - Міжнародний день Інтернету


Дата 4.04 – нагадує поширену помилку 404
Сьогодні Інтернет-розробники та веб-майстри всього світу святкують Міжнародний день Інтернету.
Святкування відбувається 4 квітня – у день смерті святого Ісидора Севільського, покровителя учнів та студентів, який створив першу в історії енциклопедію «Etymologiae» в 20 томах. У 1998 році Папа Римський Іван Павло II визнав всесвітню мережу скарбницею людського знання.
У 1999 році було представлено кандидатів на роль заступника Інтернету – святі Ісидор, Текла й Педро Регаладо. Ватикан доволі довго вибирав між кандидатами і тільки у 2000-му почав схилятися до думки, що найкращим покровителем мережі буде святий Ісидор. Аргументуючи своє рішення призначити саме цього святого покровителем Інтернету, Іван Павло II сказав, що Інтернет — це своєрідна енциклопедія людських знань. Крім того, саме Ісидор Севільський уперше застосував у своїй праці систему перехресних посилань, що віддалено нагадує гіперпосилання, які використовують у мережі. Дата 4 квітня – 4.04 – нагадує поширену помилку 404 («Сторінку не знайдено»)

Хочеш дізнатися більше про 4 квітня – Міжнародний день інтернету, дивись відео:



 

суботу, 9 березня 2019 р.

Проект Scratch "Кольорові лінії"

Від автора проекту - Руслана Приходько 
https://www.youtube.com/channel/UCA2Y0xEmXqeXLSxLLwmnjuA

Проект Scratch "Кольорові лінії" - це невеличка анімація руху кульки, яка, доторкаючись до лінії певного кольору, змінює свій власний колір на колір лінії. Даний проект можна використати на уроці інформатики в 5-6 класі. Проект створений в середовищі Scratch версії 1.4, але його можна з успіхом створити і в більш новіших версіях. Завдання проекту. Потрібно створити проект, в якому кулька рухається по сцені. Сцену малюємо самостійно, подібну як показано на відео. Коли кулька зустрічається із кольоровою лінією, то її колір змінюється на колір лінії. Перевіряємо нашу програмку, натиснувши прапорець. Якщо все працює чудово, можемо поекспериментувати з параметрами. От і все. Радий буду бачити вас на своєму сайті: https://www.infpro.at.ua Більше проектів Скретч можна переглянути за посиланням: http://infpro.at.ua/publ/informatika/... Надіюсь вам сподобається дане відео.
back to top