Урок 1 Офісні веб-програми для
створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм Тестування Відкрийте посилання join.naurok.uaкод доступу 990249 Виконайте практичну роботу
Завдання:
1. Ознайомитися з презентацією та в процесі роботи використовувати матеріал підручника п.9.2
2. Створити Гугл Документ або ГуглПрезентацію з темою уроку (тему уроку дивись на презентації за посиланням) та надати доступ вчителю tabarchuk.iv@gmail.com
3. Зайти за трьома сервісами закладок з сайту https://lifehacker.ru/servisy-dlya-xraneniya-zakladok/ та при заходженні на сервіси закладок - робити скрини в свій Гугл Документ. Наявність трьох списків мінімум з 5 закладок кожен - це оцінка 10 балів за практичну роботу.
Роботи необхідно виконати під час уроку.
Роботи, надіслані після 12.30 сьогодні оцінюються нижче 10 балів
Висновок: Сьогодні оцінюється: 1. Виконання тесту
2. Наявність фото зошита
3. Створена форма за вимогами (5 різних типів завдання)
4. Фото 3 скрінов с сервісами закладок у документ, у якому є доступ вчителя (минимум 5 закладок))) 5. читати п.9.1 та 9.2 - готуватись відповідати на питання
Використання онлайн-середовищ для створення
електронних документів. Практична робота №12.
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з
використанням онлайн-форм. Матеріал уроку, презентація https://drive.google.com/file/d/1ahydEIFPj9eBoDCW_rOU9eB_1SZXAmWY/view
Inkscape — потужний і зручний інструмент для створення художніх і технічних ілюстрації у форматі векторної графіки, повністю сумісний зі стандартами XML, SVG і CSS. Редактор відрізняється широким набором інструментів для роботи з кольорами і стилями (вибір кольору, копіювання кольору, копіювання/вставка стилю, редактор градієнта, маркери контуру).
У Inkscape підтримуються всі основні можливості SVG: контури, текст, маркери, клони, альфа-канал, трансформації, градієнти, текстури і угрупування. Inkscape також підтримує метадані Creative Commons, правку вузлів, шари, складні операції з контурами, векторизацію растрової графіки, редагування тексту прямо в зображенні, зверстаний у фігуру текст.
У грі, яка може бути завантажена на смартфон або планшет, маленький робот, підкоряючись командам, повинен запалити в потрібних місцях лампочки. Головне завдання, яке при цьому буде стояти перед дитиною, - спроектувати шлях іграшки за допомогою простих команд. Завдання батьків та вчителів - пояснити малюкам значення кнопок-малюнків (команд).
Не факт, що дитина, що грає в Lightbot, виросте геніальним розробником, але зате точно навчиться планувати дії і складати найпростіші алгоритми. Цю програму можна рекомендувати як одне з стартових занять програмуванням навіть для дошкільнят 4-6 років. Розробники пропонують і більш складну версію, яка підійде для дітей старше дев'яти років (але вона за грошики)))).
Батьки, до речі, теж із задоволенням можуть витратити час на складання маршрутів. Робот досить кумедний, щоб сподобатися дітям, і досить серйозний, щоб не набридати дорослим.