понеділок, 6 квітня 2020 р.

Моделювання, 7 клас


Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379954


Створення комп'ютерних моделей https://www.tinkercad.com/

Зайти и попробовать у меня https://www.tinkercad.com/things/6aPmXHJoeos-smooth-turing-uusam/edit?sharecode=hMSLclRIztoe0dhJf3LGZmTF6pO0xwIghFFZoisTqio




Домашнє завдання:
1. стор 27-29 читати, відповідати на питання тестів (надіслати фото учителю)
2. стор.  29 - завдання 10 - створити комп'ютерну модель

понеділок, 30 березня 2020 р.

7 клас, 30 березня

Тема 3. Моделювання. Етапи побудови моделей. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. 

https://www.youtube.com/watch?v=s327bVq1YWw

https://www.youtube.com/watch?v=-2hq5UjsO6M

Предметна галузь – множина всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі.
Наприклад, металургійне підприємство, авіація, сільське господарство, освіта та ін.

Модель – спрощене подання реального об’єкта, явища або процесу, який має властивості, суттєві для даного дослідження.

Моделювання — побудова моделі для дослідження та вивчення об'єкту,
 процесу чи явища.

Цілі моделювання:
-     пізнання дійсності;
-     проведення експериментів;
-     проектування і управління;
-     прогнозування поведінки об'єктів;
-     тренування і навчання фахівців;
-     обробка інформації.

 

Класифікація за формою подання
1)Інформаційна - це модель, яка містить опис об’єкта або явища, в якому 
описані лише ті властивості, які важливі для розв’язування конкретної задачі.

Інформаційні моделі можуть бути представлені у вигляді:
Вербальні:
      словесні – усні та письмові описи;
Знакові:
      графічні – рисунки, креслення, карти тощо;
      структурні – таблиці, графіки, діаграми, схеми тощо;
      математичні – формули, рівняння, функції тощо;
      спеціальні – хімічні формули, записи шахових партій тощо.
 
  
2)    Матеріальна модель – це модель об’єкта або явища, яка відтворює його 
фізичні та геометричні властивості  (дитячі іграшки, наочні навчальні
 посібники, макети, моделі автомобілів і літаків та інше).
  
    
Властивості моделей:
-     Кінцевість: модель відображає оригінал лише в кінцевому числі його 
відносин і, крім того, ресурси моделювання кінцеві;
-     Спрощеність: модель відображає тільки істотні сторони об'єкта;
-     Приблизність: дійсність відображається моделлю грубо або приблизно;
-     Адекватність: наскільки успішно модель описує моделюючу систему;
-     Інформативність: модель повинна містити достатню інформацію про 
систему - в рамках гіпотез, прийнятих при побудові ;
-     Складність: зручність її використання;

-     Повнота: враховані всі необхідні властивості.

Домашнє завдання:
Зошити з друкованою основою:
стор 24-27 - ознайомитися з матеріалом, виконати всі 5 завдань, фото зошита 
надіслати вчителю сьогодні, 30 березня до 21.00
Після 21.00 оцінка буде меньше

9 клас, 30 березня

Урок 1 Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм

Тестування Відкрийте посилання   join.naurok.ua  код доступу 990249

Виконайте практичну роботу




Урок 2. 
Презентація на урок2  https://drive.google.com/file/d/14c3u9vEqkLWAYbcv_ZOo_bv9-i-PuShw/view

Завдання:
1. Ознайомитися з презентацією та в процесі роботи використовувати матеріал підручника п.9.2
2. Створити Гугл Документ або ГуглПрезентацію з темою уроку (тему уроку дивись на презентації за посиланням) та надати доступ вчителю tabarchuk.iv@gmail.com
3. Зайти за трьома сервісами закладок з  сайту https://lifehacker.ru/servisy-dlya-xraneniya-zakladok/ та при заходженні на сервіси закладок - робити скрини в свій Гугл Документ. Наявність трьох списків мінімум з 5 закладок кожен - це оцінка 10 балів за практичну роботу.
Роботи необхідно виконати під час уроку.
Роботи, надіслані після 12.30 сьогодні оцінюються нижче 10 балів


Висновок:
Сьогодні оцінюється:
1. Виконання тесту
2. Наявність фото зошита
3. Створена форма за вимогами (5 різних типів завдання)
4. Фото 3 скрінов с сервісами закладок у документ, у якому є доступ вчителя (минимум 5 закладок)))
5. читати п.9.1 та 9.2 - готуватись відповідати на питання



Успіху!
Чекаю на Ваші роботи!

понеділок, 16 березня 2020 р.

9 клас, 16 березня

Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.

Матеріал уроку, презентація
https://drive.google.com/file/d/1ahydEIFPj9eBoDCW_rOU9eB_1SZXAmWY/view

Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
https://drive.google.com/file/d/1VvtgxMuvpVI1OnSYUVQbtXEC1w3iehC0/view


понеділок, 9 березня 2020 р.

Фестиваль комп'ютерної графіки та анімації2020

Шановні учні, вчителі, батьки! 
Раді повідомити вам теми цьогорічного Фестивалю:


    -     «У математиці є своя краса, як у живопису та поезії» (з нагоди оголошення 2020 року роком математики);
    -      «Поезія дитинства Марка Твена» (до 185-річчя від дня народження Марка Твена);
    -       «Душа зачарована квітами» (до 120-річчя від дня народження української художниці Катерини Білокур);
    -   «Don't let yourself be lulled into inaction» («Не дозволяйте собі приспатись бездіяльністю», до 65-річчя від дня народження Білла Гейтса).


      Чекаємо на ваші роботи до 10 квітня 2020 року в номінаціях:
      • "Колаж"
      • "Презентація"
      • "Анімація"
      • "Веб-дизайн"
      • "Відеомонтаж"
      • "Scratch-проекти"
      Детально умови: наказ про проведення Фестивалю

      неділю, 9 лютого 2020 р.

      Графічний редактор Inkscape

      Завдання 1 - написати своє ім'я
      Завдання3 обрати самостійно: віноград, гриб або циферблат годинника










      Inkscape — потужний і зручний інструмент для створення художніх і технічних ілюстрації у форматі векторної графіки, повністю сумісний зі стандартами XML, SVG і CSS. Редактор відрізняється широким набором інструментів для роботи з кольорами і стилями (вибір кольору, копіювання кольору, копіювання/вставка стилю, редактор градієнта, маркери контуру). 
      Для завантаження необхідно перейти на https://biblprog.org.ua/ua/inkscape/
      У Inkscape підтримуються всі основні можливості SVG: контури, текст, маркери, клони, альфа-канал, трансформації, градієнти, текстури і угрупування. Inkscape також підтримує метадані Creative Commons, правку вузлів, шари, складні операції з контурами, векторизацію растрової графіки, редагування тексту прямо в зображенні, зверстаний у фігуру текст.

      Тут - навчальні матеріали    http://www.myshared.ru/slide/52113/

      Завдання на практичну роботу

      А тут - є алгоритм її виконання    http://www.myshared.ru/slide/581288/

      понеділок, 13 січня 2020 р.

      Lightbot - для малюків

      У грі, яка може бути завантажена на  смартфон або планшет, маленький робот, підкоряючись командам, повинен запалити в потрібних місцях лампочки. Головне завдання, яке при цьому буде стояти перед дитиною, - спроектувати шлях іграшки за допомогою простих команд. Завдання батьків та вчителів - пояснити малюкам значення кнопок-малюнків (команд).

      Не факт, що дитина, що грає в Lightbot, виросте геніальним розробником, але зате точно навчиться планувати дії і складати найпростіші алгоритми. Цю програму можна рекомендувати як одне з стартових занять програмуванням навіть для дошкільнят 4-6 років. Розробники пропонують і більш складну версію, яка підійде для дітей старше дев'яти років (але вона за грошики)))).

      Батьки, до речі, теж із задоволенням можуть витратити час на складання маршрутів. Робот досить кумедний, щоб сподобатися дітям, і досить серйозний, щоб не набридати дорослим.

      https://lightbot.com/flash.html

      back to top