четвер, 4 червня 2020 р.

Онлайн-ресурс для створення українського орнаменту

Ornament UA - це найзручніший ресурс для створення унікального національного українського орнаменту
Отримайте краще розуміння всього процесу створення орнаменту за допомогою конструктора Ornament Name.
Приклади створення орнаментів
  

понеділок, 6 квітня 2020 р.

Моделювання, 7 клас


Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379954


Створення комп'ютерних моделей https://www.tinkercad.com/

Зайти и попробовать у меня https://www.tinkercad.com/things/6aPmXHJoeos-smooth-turing-uusam/edit?sharecode=hMSLclRIztoe0dhJf3LGZmTF6pO0xwIghFFZoisTqio




Домашнє завдання:
1. стор 27-29 читати, відповідати на питання тестів (надіслати фото учителю)
2. стор.  29 - завдання 10 - створити комп'ютерну модель

понеділок, 30 березня 2020 р.

7 клас, 30 березня

Тема 3. Моделювання. Етапи побудови моделей. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. 

https://www.youtube.com/watch?v=s327bVq1YWw

https://www.youtube.com/watch?v=-2hq5UjsO6M

Предметна галузь – множина всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі.
Наприклад, металургійне підприємство, авіація, сільське господарство, освіта та ін.

Модель – спрощене подання реального об’єкта, явища або процесу, який має властивості, суттєві для даного дослідження.

Моделювання — побудова моделі для дослідження та вивчення об'єкту,
 процесу чи явища.

Цілі моделювання:
-     пізнання дійсності;
-     проведення експериментів;
-     проектування і управління;
-     прогнозування поведінки об'єктів;
-     тренування і навчання фахівців;
-     обробка інформації.

 

Класифікація за формою подання
1)Інформаційна - це модель, яка містить опис об’єкта або явища, в якому 
описані лише ті властивості, які важливі для розв’язування конкретної задачі.

Інформаційні моделі можуть бути представлені у вигляді:
Вербальні:
      словесні – усні та письмові описи;
Знакові:
      графічні – рисунки, креслення, карти тощо;
      структурні – таблиці, графіки, діаграми, схеми тощо;
      математичні – формули, рівняння, функції тощо;
      спеціальні – хімічні формули, записи шахових партій тощо.
 
  
2)    Матеріальна модель – це модель об’єкта або явища, яка відтворює його 
фізичні та геометричні властивості  (дитячі іграшки, наочні навчальні
 посібники, макети, моделі автомобілів і літаків та інше).
  
    
Властивості моделей:
-     Кінцевість: модель відображає оригінал лише в кінцевому числі його 
відносин і, крім того, ресурси моделювання кінцеві;
-     Спрощеність: модель відображає тільки істотні сторони об'єкта;
-     Приблизність: дійсність відображається моделлю грубо або приблизно;
-     Адекватність: наскільки успішно модель описує моделюючу систему;
-     Інформативність: модель повинна містити достатню інформацію про 
систему - в рамках гіпотез, прийнятих при побудові ;
-     Складність: зручність її використання;

-     Повнота: враховані всі необхідні властивості.

Домашнє завдання:
Зошити з друкованою основою:
стор 24-27 - ознайомитися з матеріалом, виконати всі 5 завдань, фото зошита 
надіслати вчителю сьогодні, 30 березня до 21.00
Після 21.00 оцінка буде меньше

9 клас, 30 березня

Урок 1 Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм

Тестування Відкрийте посилання   join.naurok.ua  код доступу 990249

Виконайте практичну роботу




Урок 2. 
Презентація на урок2  https://drive.google.com/file/d/14c3u9vEqkLWAYbcv_ZOo_bv9-i-PuShw/view

Завдання:
1. Ознайомитися з презентацією та в процесі роботи використовувати матеріал підручника п.9.2
2. Створити Гугл Документ або ГуглПрезентацію з темою уроку (тему уроку дивись на презентації за посиланням) та надати доступ вчителю tabarchuk.iv@gmail.com
3. Зайти за трьома сервісами закладок з  сайту https://lifehacker.ru/servisy-dlya-xraneniya-zakladok/ та при заходженні на сервіси закладок - робити скрини в свій Гугл Документ. Наявність трьох списків мінімум з 5 закладок кожен - це оцінка 10 балів за практичну роботу.
Роботи необхідно виконати під час уроку.
Роботи, надіслані після 12.30 сьогодні оцінюються нижче 10 балів


Висновок:
Сьогодні оцінюється:
1. Виконання тесту
2. Наявність фото зошита
3. Створена форма за вимогами (5 різних типів завдання)
4. Фото 3 скрінов с сервісами закладок у документ, у якому є доступ вчителя (минимум 5 закладок)))
5. читати п.9.1 та 9.2 - готуватись відповідати на питання



Успіху!
Чекаю на Ваші роботи!
back to top