середу, 29 вересня 2021 р.

Для уроків тиждень 5

 для 3 класу

Вправа повторювальна. З'єднай пристрої та їх назви https://learningapps.org/view1171833

Тема: Пристрої для роботи з інформацією: введення, виведення, зберігання, опрацювання (обробка інформації).  
Презентація до уроку https://docs.google.com/presentation/5
Вправа 1 "Розподіли на групи" 
https://learningapps.org/view2434822
Вправа 2 "Чи це носій інформації?" https://learningapps.org/view1692397
Тренувальна вправа "Знайди пару" https://learningapps.org/view4717732



Тема: Структурування інформації, файли та папки
Навчальна презентація  https://docs.google.com/presentation/6

Для 5 класу

ПОВТОРЕННЯ
Вправа 1. Тренувальна https://learningapps.org/view1121251
Вправа 2. На оцінку https://learningapps.org/view1125698

Тема: Інформаційна система. Різновиди комп'ютерів
Навчальна презентація https://docs.google.com/presentation/5_3

Пристрої для роботи з даними https://learningapps.org/view13993193

 Для 2 класу

Повтороення. Правила роботи за комп'ютером


Тема: Клавіатура. Групи клавіш. 

Мультфільм для перегляду = клавіатура https://www.youtube.com/фіксики

вівторок, 21 вересня 2021 р.

Для уроків тиждень 4

 Для малят

Гра "Правила роботи з комп'ютером" 
Комп'ютер - SMART-машина


 
Завдання самостійне Збери пазл "Комп'ютер1 "          "Комп'ютер2"               "Комп'ютер3"

платформа «Silk» http://weavesilk.com/
Руханка "Кукурузка"   Нейропсихологічна гра "Майстерні руки"

для 1 класу

Завдання 1 "Людям яких професій допомагає комп'ютер"?
Вправа 2 "Складові комп'ютера" 
Вправа 3 З'єднай малюнок з назвою https://learningapps.org/view17297190

Пальчикова гімнастика 



для 3 класу

Способи кодування https://learningapps.org/watch?v=pk2nh6zgc19

Презентація Історія пристроїв роботи з інформацією
https://docs.google.com/presentation1
Від абака до нетбука - з'єднай пару https://learningapps.org/view1171833
Відео про історію виникнення пристроїв 

Презентація ПРИСТРОЇ комп'ютера для роботи з інформацією
Вправа 1 Групування пристроїв https://learningapps.org/view2434822

Для тих, хто впорався вправа "Групи клавіш" https://learningapps.org/view8342065
Вправа "Комбінації клавіш" https://learningapps.org/view3318958

для 4 класу

Онлайн-вправа “Способи подання інформації” https://learningapps.org/watch?v=p5cvgsc5j20

Мультфільм “За межами зору” / “Out of Sight”
https://www.youtube.com/watch?v=4qCbiCxBd2M&t=55s&ab_channel
Переглянь мультфільм і поміркуй:
  • Як дівчинка орієнтувалася у довкіллі? Які органи чуття допомагали їй у цьому?
  • Що означає “бачити руками”?
  • Як треба ставитися до людей із порушеннями зору? Як і коли їм слід допомагати?
  • Як треба подавати інформацію для таких людей, щоб їм було комфортно на вулицях?
Приклади інфографіки

 

для 5 класу
Дані та пристрої https://learningapps.org/watch?v=pjwkqmw7c16
Пристрої для роботи з даними http://learningapps.org/watch?v=pfm1jug7t

Вправа стор. 16 "Процеси та дії" https://learningapps.org/view2507712
 

пʼятницю, 17 вересня 2021 р.

Для занять

 Вправа 1. Закодуй слово ШИФР за допомогою азбуки Морзе


Носії повідомлень 
Вправа 1 "Сучасні та стародавні носії повідомлень" https://learningapps.org/view2989891
Вправа 2 "Де це?" https://learningapps.org/view1133627
Для тих, хто впорався гра "знайди пару" https://learningapps.org/view3429515

Історія виникнення пристроїв роботи з інформацією



2 клас
Приватна та публічна інформація





пʼятницю, 3 вересня 2021 р.

Для уроків

Для 3 класу 

Розминка з правил ТБ https://learningapps.org/watch?v=pieutzc8j18
Вправа "Яким органом людина сприймає інформацію" https://learningapps.org/watch?v=pz72fgu7a19
Вправа "У який спосіб подане повідомлення" https://learningapps.org/watch?v=p3podf4ec19
Вправа "Приклад та спосіб кодування" https://learningapps.org/watch?v=pk2nh6zgc19
Носії повідомлень - книжки https://learningapps.org/watch?app=4898628
Практична частина - пригадуємо основи програмування https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/libros/1

Для 2 класу - 

Практична частина 
https://drive.google.com/file/d/1BSMKbTey8aLRoZRDHhFwsVGJIGNy1yii/view


Для 4 класу

Онлайн-вправа “Правила поведінки в комп’ютерному класі”

Дослідження 1. Як ми отримуємо інформацію? https://svitdovkola.org/inf4/1

https://mosavtoshkola.org/blog/dorozhnye-znaki/

Шаблон для створення символу https://svitdovkola.org/images/ifo4/template_rule.jpg

Дослідження 2. Як відбувається перетворення інформації?  
https://svitdovkola.org/inf4/2

для 5 класу

Інтерактивні вправи
1. Техніка безпеки в комп'ютерному класі http://learningapps.org/watch?v=p29e2gysk
2. Положення за комп'ютером http://learningapps.org/watch?v=pwrp35fsk
3. Дані та пристрої https://learningapps.org/watch?v=pjwkqmw7c16
4. Пристрої для роботи з даними http://learningapps.org/watch?v=pfm1jug7t

Для малят

Як правильно сидіти за комп'ютером

Раскраска Кот-строитель https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/risovalki/dlja-malchikov/raskraska-kot-stroitel

https://kindbi.com/catalog/raskraski-dlya-detey-onlayn/raskraska-kotenok-s-kraskami

Розминка https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU&ab_channel


 3 клас Поради щодо Інтернет https://www.youtube.com/корисні підказки Увага! Інтернет!

Фронтально. Складові веб-сторінки https://learningapps.org/1669692

Вправа 1. Правилв безпеки в Інтернет https://learningapps.org/1984580

Вправа 2 (робота вдвох) https://learningapps.org/1855513

Вправа 3. Браузери https://learningapps.org/1669279 


2 клас

Правила безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі

Вправа 1 про органи чуття (підготовча) https://learningapps.org/view1049690

Вправа 2 про органи чуття (підсумкова)  https://learningapps.org/view2482936

вівторок, 22 червня 2021 р.

Для малят

Розмальовки https://pustunchik.ua/ua/games/coloring?order=count_likes

Розмальовки
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring
Найди отличия
https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-vnimanie-i-pamjat/najdi-otlichija/muravejnik
Карандаши
https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-logiku-i-myshlenie/logicheskaya-onlajn-igra-karandashi
Зоопарк https://kids.sandiegozoo.org/

https://studio.code.org/s/course1

Знизити ступінь хвилювання та покращити настрій можна також, граючись з кулею у басейні на сайті «Made by Evan» http://madebyevan.com/webgl-water/
або малюючи на платформі «Silk» http://weavesilk.com/.

 Мурахи

Будова мурашника https://www.youtube.com/

Формікарій  https://www.youtube.com/watch?v=eU3v0TOGaWQ&ab_channel=SimpleMaker


Гра "Знайди комашку" https://www.infox.ru/game/hidden-objects-insects/


Динозаври

Панорами 360 https://www.youtube.com/

Екскурсія ЗД https://www.youtube.com/watch

Раскраска динозаври https://www.infox.ru/game/cute-dinosaurs-coloring/

Пазли https://online-puzzle.ru/online_puzzle_dinozavry_-_pazl_44

Малюємо диозавра по клітинках https://www.youtube.com/watch?v=AGGFXG3oTj8&ab_channel=Pixellenger

Природа

Риби - маджонг дитячий https://www.infox.ru/games/game-before/fish-mahjong/

Пазд - комахи https://www.infox.ru/games/game-before/fish-mahjong/

Знайди тінь https://www.infox.ru/games/game-before/fish-mahjong/

Пазл ЛІТО https://www.infox.ru/games/game-before/beach-jigsaw/



неділю, 20 червня 2021 р.

Для створення анімацій

Пропоную познайомитися ще з одним безкоштовним редактором створення анімованих GIF-файлів. На відміну від деяких подібних інструментів, він однаково добре працює в веб-браузерах як на персональних компьютерахWindows або Mac, так і на всіх мобільних пристроях.

Brush Ninja - це максимально спрощений інструмент створення gif-анімацій, яким можна користуватися будь-кому. https://brush.ninja/


Щоб зробити анімований GIF на Brush Ninja, просто зайдіть на сайт і почніть малювати в порожньому редакторі сцени. Ви можете намалювати стільки сцен, скільки хочете.

Редактор надає декілька інструментів, що доступні зліва і праворуч від сцени.


Редактор розділений на три секції. Великий білий квадрат - це поточний кадр, там, де ви створюєте свою анімацію.

Група кіл - ваші пензлики. Різні розміри становлять розмір пензлику. Натисніть, щоб вибрати потрібний розмір.

Група кольорів - це кольори фарби. Натисніть, щоб поміняти кольори.

Під каркасної рамкою знаходиться панель управління. Тут ви можете змінити налаштування анімації і відтворити анімацію.

Відтворення анімації відбувається натисканням кнопки відтворення. Коли ви це зробите, все елементи управління зникнуть, так що ви зможете зосередитися на перегляді анімації. Щоб повернути елементи управління, натисніть кнопку відтворення, яка перетвориться в кнопку зупинки.

Коли ви намалюєте всі сцени анімації, натисніть кнопку відтворення, щоб переглянути її. Якщо ви задоволені своєю анімацією, ви можете завантажити її, клацнувши опцію експорту. Якщо вам не подобається частина вашої анімації, ви можете повернутися і відредагувати будь-яку зі сцен, які вам потрібно налаштувати.

Під кожним кадром на часовій шкалі у нас є дві кнопки: копіювання попереднього кадру і видалення зайвих фреймів.

Ви також можете перетягувати фрейми, щоб змінити їх порядок. Це також працює з кнопкою додавання рамки. Перевага можливості переміщення кнопки «Додати кадр» полягає в тому, що ви можете додавати нові порожні кадри всюди, де захочете.

Приклади можна подивитись у Інстаграм додатку https://www.instagram.com/brushninjaapp/

back to top