середа, 13 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень5. 3 клас

 13 квітня 2022

Тема: Алгоритми руху та анімації у середовищі Скретч

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 110- 113

1. Повторення. Команди Скретч для малювання. https://learningapps.org/watch?v=pyewggc5322

2. Завдання на вміння складати питання.

3. Команди руху (стор. 111-112)


Для тих, хто вперше - Проєкт "Зірочки" до 8 балів (зірочки мають з'являтися у випадкових позиціях). Фон встановити - зоряне небо

Для тих, хто впевнений у власних силах - Проєкт "Кіт-космонавт": мерехтять зірочки, а Кіт біжить за зірочкою

Дистанційне навчання. Тиждень5. 4 клас

 13 квітня 2022

Тема: Повне розгалуження у Скретч. Проєкт "Казкові розгалуження"

1. Повторення. Вправа "Задай питання за темою"
2. Розгалуження у житті та казковому світі. 

Матеріал уроку можна переглянути за посиланнням 


ДЗ: Пригадати будь-яку українську казку, в якій герої роблять вибір. Реалізувати цей вибір засобами Скретч. Додатково будуть оцінені: казковий фон, доречний до обраної казки, власний або завантажений виконавець (не з бібліотеки образів). Чекатиму на цікаві проєкти!

також інтерактивна вправа (чекатиму скрин виконаної вправи) https://learningapps.org/view4099156

пʼятниця, 8 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень4. 2 клас

8 квітня 2022

Тема: Алгоритми на Скретч. Додавання виконавців, копіювання скриптів. Проєкт "Сховай всіх"


План уроку:

1. Розминка. Повторення команд Скретч
2. Тестування м
3. Використанння команд "Показати", "Сховати" у проєкті "Сховай всіх". 
Зміст проєкту: на екрані по черзі з'являються виконавці (5 та більше) і задача користувача їх всіх якнаймога швидше сховати.

Примітка = додаємо виконавців, розташовуємо їх, а потім додаємо скрипти.


середа, 6 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень4. 5 клас

8 квітня 2022

Тема: Повторення теорії з теми "Алгоритми на Скретч". Проєкт "Мандри"

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 21-22

1. Повторення основних питань теорії = ЗУМ розминка

2. Тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2211661

3. Розбір алгоритму проєкту зміни тла в залежності від умови "Мандри". Організація проєкту

https://scratch.mit.edu/projects/673285277

 6 квітня 2022

Тема 21-22: Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми. Проєкт на Скретч "Гра "Спіймай кульку" 

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 21-22

План уроку:
1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум

2. Огляд команд = робота з підручником. Кому потрібо пригадати минулу тему дивись відео

3. Обговорення алгоритму створення гри "Спіймай кульку" (+ для тих, хто встигає = додавання балів для розрахунків)

ДЗ: придумати власну гру "Спіймай кульку (песика, птицю, музичний інструмент, кого-сь ще, можна навіть gif-виконавця)" та адіслати вчителю. Класно буде, якщо буде рахувати бали


Дистанційне навчання. Тиждень4. 4 клас

 6 квітня 2022

Тема: Реалізація розгалуження на Скретч. Проєкт "Зміна фону за певною умовою"

План:

1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум

2. Тренувальна вправа https://learningapps.org/watch?v=poscxnc6522

3. Використання датчика-сенсора = команда ЗАПИТАТИ



Дз: Завантажити декілька фонів з інтернету та доробити проєкт на всі пори року. Чекатиму проекти в чаті онлайн-навчання



Дистанційне навчання. Тиждень4. 3 клас

 6 квітня 2022

Тема: Алгоритми малювання у середовищі Скретч

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 106- 109

План:
1. Розминка = повторюємо команди Скретч для малювання (Зум-опитування)

2. Підручник, стор. 108 - виконуємо практичне завдання з обговоренням

3. Обрати власний малюнок та створити скрипт його малювання на Скретч.
ВАЖЛИВО:
1 клітинка вправо, вліво, вверх чи вниз  це 10 кроків спрайта
1 клітинка навскіс, тобто косо                  це 14 кроків спрайта

пʼятниця, 1 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3. 2 клас

 1 квітня 2022
Тема: Алгоритми на Скретч. Команди Скретч "Показати", "Сховати". Додавання виконавців. Проєкт "Назви ім'я"

План уроку:

1. Розминка. Назви команду Скретч. Повторення

2. Як грати в схованки? Алгоритм 

3. Алгоритм демонстрації виконавцем власного імені = ознайомлення з командами ПОКАЗАТИ та СХОВАТИ виконавця

4. Практична робота. Проєкт "Назви ім'я"

Приклад: Рудий Кіт називає власне ім'я https://scratch.mit.edu/projects/669508646

середа, 30 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 5 клас

 1 квітня 2022

Тема 20: Типи алгоритмів. Створення алгоритму розгалуження "Діалоги з анекдотами"

 План уроку:
1. Тренувальна гра КАХУТ за матеріалами теми "Програмування на Скретч"
2. Обговорення проєкту "Діалоги з анекдотами"
ДЗ: Створити проєкт діалгоу двох чи більше виконаців до дня сміху

30 березня 2022
Тема 20: Типи алгоритмів

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 20

1. Відкрити Скретч
2. Додати команди руху виконавця за стрілками
3. Додати команди щоб виконавець по натисненню клавіши грав мелодію
4. Додати команди малювання виконавцю та зтираня намальованого
5. Додати спрайти музичних інструментів та по на їх натисненню скрипти грання музики

ДЗ: створити проєкт "Оркестр" - 3-4 музичних інструменти, які по натисненню на них грають мелодію.
Читати підручник п. 20, на стор.196 знати усно відповіді на питання

вівторок, 29 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3 (30 березня). 3 клас

 30 березня 2022

Тема: Як створити алгоритм малювання в середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 106- 109

План:

1. Повторення. Команди Скретч. Команди малювання у Скретч. Блок "Олівець"
2. Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pts99kx7t22

3. Додавання блоку "Олівець" у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=bGDHJU1kcvM

4. Практична робота. Малюємо будиночок у Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=NBT-Cgg6A8Q

ДЗ: Створити власний малюнок засобами Скретч. Надіслати готовий проєкт вчителю будь-яким чином

для тих, хто потребує нагадування як малювати фігури у Скретч https://www.youtube.com/watch?v=IYTVVkr4zx4

back to top