13 квітня 2022
середа, 13 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень5. 5 клас
Дистанційне навчання. Тиждень5. 3 клас
13 квітня 2022
Тема: Алгоритми руху та анімації у середовищі Скретч
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf
Стор. 110- 113
1. Повторення. Команди Скретч для малювання. https://learningapps.org/watch?v=pyewggc5322
2. Завдання на вміння складати питання.
3. Команди руху (стор. 111-112)
Для тих, хто вперше - Проєкт "Зірочки" до 8 балів (зірочки мають з'являтися у випадкових позиціях). Фон встановити - зоряне небо
Дистанційне навчання. Тиждень5. 4 клас
13 квітня 2022
Тема: Повне розгалуження у Скретч. Проєкт "Казкові розгалуження"
Матеріал уроку можна переглянути за посиланнням
також інтерактивна вправа (чекатиму скрин виконаної вправи) https://learningapps.org/view4099156
пʼятниця, 8 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень4. 2 клас
8 квітня 2022
Тема: Алгоритми на Скретч. Додавання виконавців, копіювання скриптів. Проєкт "Сховай всіх"
Зміст проєкту: на екрані по черзі з'являються виконавці (5 та більше) і задача користувача їх всіх якнаймога швидше сховати.
середа, 6 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень4. 5 клас
8 квітня 2022
Тема: Повторення теорії з теми "Алгоритми на Скретч". Проєкт "Мандри"
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
1. Повторення основних питань теорії = ЗУМ розминка
2. Тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2211661
3. Розбір алгоритму проєкту зміни тла в залежності від умови "Мандри". Організація проєкту
https://scratch.mit.edu/projects/673285277
6 квітня 2022
Тема 21-22: Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми. Проєкт на Скретч "Гра "Спіймай кульку"
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум
2. Огляд команд = робота з підручником. Кому потрібо пригадати минулу тему дивись відео
Дистанційне навчання. Тиждень4. 4 клас
6 квітня 2022
Тема: Реалізація розгалуження на Скретч. Проєкт "Зміна фону за певною умовою"
План:
1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум
2. Тренувальна вправа https://learningapps.org/watch?v=poscxnc6522
3. Використання датчика-сенсора = команда ЗАПИТАТИ
Дистанційне навчання. Тиждень4. 3 клас
6 квітня 2022
Тема: Алгоритми малювання у середовищі Скретч
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdfСтор. 106- 109
План:
1. Розминка = повторюємо команди Скретч для малювання (Зум-опитування)
2. Підручник, стор. 108 - виконуємо практичне завдання з обговоренням
3. Обрати власний малюнок та створити скрипт його малювання на Скретч.
ВАЖЛИВО:
1 клітинка вправо, вліво, вверх чи вниз це 10 кроків спрайта
1 клітинка навскіс, тобто косо це 14 кроків спрайта
пʼятниця, 1 квітня 2022 р.
Дистанційне навчання. Тиждень3. 2 клас
1 квітня 2022
Тема: Алгоритми на Скретч. Команди Скретч "Показати", "Сховати". Додавання виконавців. Проєкт "Назви ім'я"
План уроку:
1. Розминка. Назви команду Скретч. Повторення
2. Як грати в схованки? Алгоритм
3. Алгоритм демонстрації виконавцем власного імені = ознайомлення з командами ПОКАЗАТИ та СХОВАТИ виконавця
4. Практична робота. Проєкт "Назви ім'я"
Приклад: Рудий Кіт називає власне ім'я https://scratch.mit.edu/projects/669508646