пʼятницю, 15 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень5. 2 клас

 15 квітня 2022

Тема: Алгоритми малювання для виконавців

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-svit-morze-2019-2.pdf

Читати стор. 115-117

1. Розминка. Виконавці. Команди. Виконавці, які можуть малювати

2. Виконавці, які можуть малювати. Алгоритми для виконавців. Система команд виконавця

https://www.youtube.com/watch?v=o3VjmdTtcr8&ab_channel=%D0%A2%D0%A1%D0%9D

Робот малює портрети

Для допитливих - відео про те, як малює штучний інтелект

3. Практична робота. Ознайомлення з системою команд виконавця Художник 

https://studio.code.org/s/artist/lessons/1/levels/1?lang=uk-UA

ДЗ: доробити завданя виконавця Художник та надіслати вчителю скрин або фото екрану виконання останнього 10го завдання (приймається тільки повне фото екрану, не обрізане). Дякую!


середу, 13 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень5. 5 клас

13 квітня 2022

 Тема23-24:  Циклічні алгоритми

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/


Вправа з визначення циклічних команд  https://learningapps.org/view19363849

Приклад використання циклічних алгоритмів https://scratch.mit.edu/projects/675426574



Завдання: скласти скрипти з повторенням для 3 виконавців: один танцює на місці, один ходить туди-сюди, один з'являється у випадковому місці

ДЗ: Тема 23-24 - читати стор. 208-211, відповідати усно на питання блоку Обговорюємо стор. 214-215 

Дистанційне навчання. Тиждень5. 3 клас

 13 квітня 2022

Тема: Алгоритми руху та анімації у середовищі Скретч

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 110- 113

1. Повторення. Команди Скретч для малювання. https://learningapps.org/watch?v=pyewggc5322

2. Завдання на вміння складати питання.

3. Команди руху (стор. 111-112)


Для тих, хто вперше - Проєкт "Зірочки" до 8 балів (зірочки мають з'являтися у випадкових позиціях). Фон встановити - зоряне небо

Для тих, хто впевнений у власних силах - Проєкт "Кіт-космонавт": мерехтять зірочки, а Кіт біжить за зірочкою

Дистанційне навчання. Тиждень5. 4 клас

 13 квітня 2022

Тема: Повне розгалуження у Скретч. Проєкт "Казкові розгалуження"

1. Повторення. Вправа "Задай питання за темою"
2. Розгалуження у житті та казковому світі. 

Матеріал уроку можна переглянути за посиланнням 


ДЗ: Пригадати будь-яку українську казку, в якій герої роблять вибір. Реалізувати цей вибір засобами Скретч. Додатково будуть оцінені: казковий фон, доречний до обраної казки, власний або завантажений виконавець (не з бібліотеки образів). Чекатиму на цікаві проєкти!

також інтерактивна вправа (чекатиму скрин виконаної вправи) https://learningapps.org/view4099156

пʼятницю, 8 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень4. 2 клас

8 квітня 2022

Тема: Алгоритми на Скретч. Додавання виконавців, копіювання скриптів. Проєкт "Сховай всіх"


План уроку:

1. Розминка. Повторення команд Скретч
2. Тестування м
3. Використанння команд "Показати", "Сховати" у проєкті "Сховай всіх". 
Зміст проєкту: на екрані по черзі з'являються виконавці (5 та більше) і задача користувача їх всіх якнаймога швидше сховати.

Примітка = додаємо виконавців, розташовуємо їх, а потім додаємо скрипти.


середу, 6 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень4. 5 клас

8 квітня 2022

Тема: Повторення теорії з теми "Алгоритми на Скретч". Проєкт "Мандри"

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 21-22

1. Повторення основних питань теорії = ЗУМ розминка

2. Тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2211661

3. Розбір алгоритму проєкту зміни тла в залежності від умови "Мандри". Організація проєкту

https://scratch.mit.edu/projects/673285277

 6 квітня 2022

Тема 21-22: Типи алгоритмів. Лінійні алгоритми. Проєкт на Скретч "Гра "Спіймай кульку" 

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

читати тему 21-22

План уроку:
1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум

2. Огляд команд = робота з підручником. Кому потрібо пригадати минулу тему дивись відео

3. Обговорення алгоритму створення гри "Спіймай кульку" (+ для тих, хто встигає = додавання балів для розрахунків)

ДЗ: придумати власну гру "Спіймай кульку (песика, птицю, музичний інструмент, кого-сь ще, можна навіть gif-виконавця)" та адіслати вчителю. Класно буде, якщо буде рахувати бали


Дистанційне навчання. Тиждень4. 4 клас

 6 квітня 2022

Тема: Реалізація розгалуження на Скретч. Проєкт "Зміна фону за певною умовою"

План:

1. Розминка. Повторення основних понять теми (команд, їх призначення, назв частин інтерфейсу) = двійковий диктант у Зум

2. Тренувальна вправа https://learningapps.org/watch?v=poscxnc6522

3. Використання датчика-сенсора = команда ЗАПИТАТИ



Дз: Завантажити декілька фонів з інтернету та доробити проєкт на всі пори року. Чекатиму проекти в чаті онлайн-навчання



Дистанційне навчання. Тиждень4. 3 клас

 6 квітня 2022

Тема: Алгоритми малювання у середовищі Скретч

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 106- 109

План:
1. Розминка = повторюємо команди Скретч для малювання (Зум-опитування)

2. Підручник, стор. 108 - виконуємо практичне завдання з обговоренням

3. Обрати власний малюнок та створити скрипт його малювання на Скретч.
ВАЖЛИВО:
1 клітинка вправо, вліво, вверх чи вниз  це 10 кроків спрайта
1 клітинка навскіс, тобто косо                  це 14 кроків спрайта

пʼятницю, 1 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень3. 2 клас

 1 квітня 2022
Тема: Алгоритми на Скретч. Команди Скретч "Показати", "Сховати". Додавання виконавців. Проєкт "Назви ім'я"

План уроку:

1. Розминка. Назви команду Скретч. Повторення

2. Як грати в схованки? Алгоритм 

3. Алгоритм демонстрації виконавцем власного імені = ознайомлення з командами ПОКАЗАТИ та СХОВАТИ виконавця

4. Практична робота. Проєкт "Назви ім'я"

Приклад: Рудий Кіт називає власне ім'я https://scratch.mit.edu/projects/669508646

back to top