Гейм-девелопмент - це процес розробки гри під певну ігрову платформу. Це може бути гра для ПК, для консолей, для мобільних, для VR-шоломів, для розумних годин і т.д. Між консольними і ПК-геймерами йде застарілий холівар, подібний за розмахом Windows vs. Linux або Mac vs. PC (кому цікаво розібратися в питанні глибше, можна гуглити pc vs. console та pc master race). Багато розробники і видавці не хочуть вибирати боку - мультиплатформенна розробка давно вважається трендом.
Геймдев - це область існування універсальних експертів: ті, хто працює в геймдева, як правило, розбираються в тому, чим займаються колеги. А в ідеалі - мають дві професії, як астронавти NASA. «Як ігровий програміст, періодично виконую невеликі завдання, пов'язані з графікою, редагуванням в Photoshop і т.д. Як говорила наша начальниця: «Кожен програміст в результаті освоює фотошоп, а тестувальник - програмування», - розповідає Марк Цемма, ігровий розробник харківської компанії Pipe Studio.
Для створення гри потрібні мінімум три людини (або один, який поєднує в собі ці вміння): художник, програміст і гейм-дизайнер. Але якщо заглибитися в тему, в сам процес створення і підтримки ігор залучені куди більше фахівців:
- програмісти архітектури гри,
- програмісти ігрових фішок і режимів,
- програмісти інструментів,
- левел-дизайнери,
- скриптер,
- моделлера,
- аніматори,
- художники,
- творці концепт-арту,
- творці текстур,
- UI / UX-дизайнери,
- лицьові аніматори,
- саунд-дизайнери,
- сценаристи,
- локалізатори,
- актори мокап,
- актори озвучки,
- тестувальники,
- менеджери проектів,
- продюсери.
І це, звичайно, не весь список. На кожному етапі розробки або видання гри з'являються завдання під найрізноманітніші навички, до розвитку, просуванню та підтримці гри підключаються ком'юніті-менеджери, маркетологи, аналітики і т.д. Оплата такої праці теж коливається в залежності від регіону, розмаху ігрового проекту, типу завдання.
Далі за посиланням https://ain.ua/2017/07/31/chto-takoe-gejmdev/
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар