2 клас
Проект Андрія https://scratch.mit.edu/projects/604842057/Розділові знаки з кирилицею
»(Лапки) - Shift + 2 № (номер) - Shift + 3
; (Крапка з комою) - Shift + 4
% (Відсоток) - Shift + 5
: (Двокрапка) - Shift + 6
? (Знак питання) - Shift + 7
((Відкрити дужку) - Shift + 9
- (тире) - кнопка з написом «-»
, (Кома) - Shift + «точка»
+ (Плюс) - Shift + кнопка зі знаком плюс «+»
. (Точка) - кнопка праворуч від букви «Ю»
Практична вправа = знайди розділовий знак
Практична частина - пошук складових комп'ютера за їх англійською назвою
Для допитливих https://shongames.ru/uk/windows-10/gde-znachok-kak-postavit-znaki-na-klaviature-dopolnitelnye/
1. Початковий рівень https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/230
2. Середній рівень https://studio.code.org/s/course3/stage/8/puzzle/1
4 клас
Тема: Алгоритми з повторенням та розгалуженням. Виконавці
Вправа 1 (хто перший виконає - ми такі вправи робили багато разів) https://learningapps.org/view3381638
Практична робота
Обери власний рівень1. Початковий рівень https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/230
2. Середній рівень https://studio.code.org/s/course3/stage/8/puzzle/1
3. Високий рівень - за допомогою виконавця Кенгурятко створити ТРИ циклічних алгорима
3 клас
Системи обробки текстів http://www.myshared.ru/slide/1094591/
Тема: Алгоритми створення нового документа та його збереження
Вправа 1 https://learningapps.org/view4032051
Вправа 2 https://learningapps.org/view4032672
Практична робота: стор. 61 - набрати текст та зберегти його у власній папці
Домашнє завдання: почитати статтю https://pustunchik.ua/ua/online-school/it-technology/kiberbezpeka-spilkujsia-z-zadovolenniam та намалювати до неї малюнок
Завдання ** - https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/libros/1, розділ
5 клас
Тема: Текстовий документ. Робота з тестом: введення, форматування та редагування
Об'єкти текстового документу https://learningapps.org/view4031546
Правила введення тексту https://learningapps.org/view4038888
Правила набору тексту - клавіши https://learningapps.org/view4090811
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар