середу, 20 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень6. 3 клас

 20 квітня 2022

Тема: Алгоритми руху виконавців. Створення гри "Акула пливе за вказівником миші"

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 110- 113

1. Повторення. Усне та електронне опитування для  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7022621

2. Обговорення команд та алгоритму для проєкту  "Акула пливе за вказівником миші", команда "СЛІДУВАТИ ЗА вказівником миші"
https://scratch.mit.edu/ - наше середовище

Приклад готового проєкту https://scratch.mit.edu/projects/677957586

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top