Інформатика 1 клас
Інформатика 2 клас
Вправа 1 "Складові комп'ютера"
Вправа 3 "Складові комп'ютера"
Інформатика 3 клас
Інформатика 4 клас
Завдання 2 (практичне).
Завдання на практичну роботу:
1. Знайти в Інтернет від 3х зображень розумних пристроїв (пристроїв з цифровим керуванням)
Спроєктуй таку комп’ютерну мережу, у якій два комп’ютери були б під’єднані до сканера, усі комп’ютери могли би
передавати інформацію один одному і мали доступ до принтера.
Інформатика 5 клас. Урок 1
Вправа "Алгоритми та виконавці". Повторення
Блок-схема — це графічне зображення алгоритму, коли окремі його кроки (етапи) зображуються за допомогою різних геометричних фігур (блоків), а зв’язки між етапами вказуються за допомогою стрілок, що з’єднують ці фігури.
Вправа 2 "Алгоритми та виконавці"
Практичне завдання 1 для всіх (до 8 балів)
1. завдання на 3 бали = запишіть більше 5 виконавців (приклади з життя) та у дужках позначте , які самі команди ці виконавці виконують)
2. завдання на 5 балів = пройдіть маленьку гру https://wordwall.net/uk/resource/39254799
Завдання 2 для допитливих
- 1. Оберіть алгоритм з власного життя (наприклад, алгоритм приготування улюбленої страви чи алгоритм обирання комп'ютерного пристрою при покупці, або алгоритм дій при участі в конкурсі або будь-який власний алгоритм)
- 2. Зробіть у зошиті опис алгоритму принаймні ДВОМА способами (краще трьома, наприклад, словесним та блок-схемою а ще й графічним)
- 3. Сдайте учителю на перевірку
Інформатика 5 клас. Урок 2
Повторення. Вправа 1Завдання. Досліди, чи можна вважати середовище за посиланням https://cutt.ly/sOPCfNu середовищем виконання алгоритмів. Наведи два аргументи.
https://scratch.mit.edu/
Завдання 1 "Пінгвін"
Інформатика 6 клас. Урок 1
Ознайомтемя з алгоритмами створення логотипу з власного імені
Практична робота "Малюємо їжачка"
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар