День точних наук = вікторина https://www.fyrebox.com/play/dlggdqepzexllkoldk/
Інформатика 1 клас
Інформатика 2 клас
Інформатика 3 клас
Вправа 2 "Форматування тексту"
Вправа 3 "Форматування чи редагування?"
Інформатика 4 клас
Повторення первинних знань про алгоритми
Весела вправа про кротів та розгалуження
Повторення "Повне та неповне розгалуження"
Інформатика 5 клас
Нестандартна ситуація "Уяви, що ти - вчитель інформатики"
Проект «Полювання на гриби»
Намалювати об'єкт Гриб і скопіювати його двічі. Отримуємо чотири об'єкта: Кіт і три гриба. Створити анімацію, під час якої Кіт рухається зліва на право по 100 кроків. Підходячи до кожного гриба Кіт зупиняється, чекає 5 секунд і збирає гриба (гриба сховати). Далі рухається до слідуючого гриба і дії повторюються на наступному тлі.
Проект «Квітка»
• Намалювати об'єкт: бутон — квітку, яка ще не розпустилася.
• Додати цьому об'єкту образи, що зображують стадії розкриття квітки: від бутона до повністю розкритої квітки. Назви образів — слово (за уподобанням учнів) + № стадії розпускання квітки.
• Створити анімацію — розкриття квітки.
• Намалювати об'єкт-сонце.
• Створити анімацію — схід сонця (розпускання квітки відбувається вранці).
Проект «Годинник»
• Намалювати об’єкт Годинникова стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів).
• Намалювати об’єкт Хвилинна стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів).
• Намалювати об’єкт Очі. Надати цьому об’єкту ще один образ.
• Провести анімацію послідовно змінюючи образи об’єктів з невеликою затримкою.
Тестування 2 за темою на 2 урок
Інфооматика 6 клас
Вправа 1 "Поняття електронної таблиці"
Вправа 2 "Основні елементи таблиці"
Практична робота. Відтворіть таблицю за зразком
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар