Інформатика 1 клас
Вправа 1. Утворіть пари виконавця та команди, яку він може виконати
Вправа 2. З'єднай виконавця з його середовищем
Вправа 3. Команда чи не команда?
Інформатика 2 клас
Урок 2
Вправа 1 на повторення. Будова вікна Скретч
Вправа 2 Команди малювання в середовищі Скретч
Урок 3
Вправа 1. Повторення основних понять Скретч. Тестування
Інформатика 3 клас
Вправа 1 Команди малювання в середовищі Скретч
Урок 2
Інформатика 4 клас
Інформатика 7 клас
Урок 1
В Хьюман буде виставлено середній бал сданих тестів (тобто 1 оцінка)
Задачі для опрацювання та для прикладу
Урок 2
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар