неділя, 22 червня 2025 р.

Наші проєкти 2025

Проєктна діяльність — це  шанс показати, наскільки талановиті діти та які здібності мають, адже саме тут вони навчаються працювати в команді та доводити справу до кінця!

Інформатика 1 класи

Цей проєкт — чудова нагода побачити, як наші першокласники вже в такому юному віці впевнено почуваються у цифровому просторі, висловлюючи себе через текст та зображення. Це дійсно варто переглянути!


Інформатика 2 класи

Проєкт "Енциклопедія ігор" — це збірка ігор, у які діти люблять грати без комп'ютерів та ґаджетів. Він створений учнями 2-го класу повністю самостійно. Діти власноруч написали описи ігор у текстовому редакторі та створили ілюстрації у графічних програмах, які вивчали. Мета проєкту — надати дорослим, що працюють з дітьми, корисний ресурс для організації активного та веселого дозвілля.

Енциклопедія ігор 2А класу

Енциклопедія ігор 2В класу

Енциклопедія ігор 2С класу

Енциклопедія ігор 2D класу

Інформатика 3 класи

проєкт "Залікові презентації"

Цей проєкт демонструє результати навчання учнів 3 класу з інформатики. В рамках проєкту, діти самостійно створювали презентації, використовуючи отримані знання з тем "Програмування на Скретч. Розгалуження" та "Комп'ютерні презентації".

Кожна презентація є індивідуальною заліковою роботою, що відображає власні проєкти на Скретч, створені учнями протягом ІІ семестру. Проєкт підкреслює самостійність школярів, їхнє вільне володіння навичками роботи з файлами, а також здатність креативно розміщувати ілюстрації та інші елементи відповідно до власного задуму. Це не просто демонстрація технічних знань, а й показ творчого підходу та вміння застосовувати здобуті навички на практиці.

Інформатика 4D клас

Про проєкт "Цифрові світи 4D  класу"

Проєкт "Цифрові світи 4Д" демонструє досягнення учнів 4Д класу в програмуванні на Скретч. Незважаючи на те, що клас був сформований не з початку навчального року та його склад змінювався, діти самостійно розробили власні ігрові проєкти.

Ключовою особливістю проєкту є створення фонів для ігор власноруч у спеціальному додатку тривимірного моделювання, що підкреслює глибоке занурення учнів у цифрові технології. Цей проєкт є свідченням значного прогресу 4Д класу в інформатиці, демонструючи їхні технічні навички, креативність та здатність долати виклики.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top