Інформатика 2 клас
Вправа 1 Повторення
Закріплення за допомогою кахут
Інформатика 3 клас
https://wordwall.net/uk/resource/61956138
карта супутників
Інформатика 4 клас
Вправа 1 "4 поняття"
Вправа 2 "Цифрова техніка та звичайна"
Завдання на практичну роботу:
1. Знайти в Інтернет від 3х зображень розумних пристроїв (пристроїв з цифровим керуванням)
2. Зберегти їх на комп'ютер
3. прикріпити їх у електронну дошку https://jamboard.google.com/d/11
Інформатика 5 клас Урок 1
Питання на повторення
- Що таке середовище виконання алгоритму?
- Що таке алгоритм?
- Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
- Які ви знаєте способи подання алгоритму?
- Чим відрізняється алгоритм у вигляді блок-схеми від словесного алгоритму?
- Що таке команда?
- Що таке система команд виконавця?
- Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?
- Назвіть наше середовище програмування та ск його відкрити?
- Запишіть в чат Зума 4 слова на літеру "С"
- складові середовища програмування
Відео навчальне "Роботи малюють портрети"
Інформатика 5 клас Урок 2
Вправа "Типи алгоритмів"
Вправа1 "Складові блок-схеми"
Вправа 2 "Складові блок-схеми"
Інформатика 6 клас
Створюйте будь-що за лічені хвилини: від презентацій і логотипів до дописів у соцмережі. Надихніться й перегляньте, що можна створювати в Canva без навичок чи досвіду в дизайні.
tabarchuk2020@gmail.com
zCNm6mFD!X:jLyb
Тема першого дизайну "Мої захоплення"