Інформатика 3 клас
Інформатика 4 клас
Вправа 1 "Інформація, яку повідомляємо в листах"
Вправа 2 "Знайди адреси електронних скриньок"
Вправа 3 " Правила електронного листування"
Вправа 1 "Інформація, яку повідомляємо в листах"
Вправа 2 "Знайди адреси електронних скриньок"
Вправа 3 " Правила електронного листування"
https://view.genial.ly/61823e228e18fb0e0bd0cf45
Практична робота "Змінні. Обчислення додатку двох чисел"
Інструкція до практичної роботи
30/11/2023
1. Кахут
2. Скретч
3. тема моделі. Моделювання
Робота в групах по 2студента
Перегляньте 3 презентації за посиланнями нижче. Визначте мету створення цих презентацій і можливу аудиторію. Доповни порожні клітинки таблиці у зошиті
Сплануй презентацію-демонстрацію про:
а) подорож краплини води у світі;
б) те, як утворюється вітер;
в) те, чому на Землі змінюється день і ніч;
г) те, як у давнину мореплавці відкривали нові землі;
д) те, як звірі допомагають одне одному вижити;
Пристрої для роботи зі звуком (відео) та презентація до уроку
Спробуй перейти за посиланням та ознайомитися зі звуками тваринВправа 1 Повторення
Закріплення за допомогою кахут
https://wordwall.net/uk/resource/61956138
Вправа 2 "Цифрова техніка та звичайна"
Завдання на практичну роботу:
1. Знайти в Інтернет від 3х зображень розумних пристроїв (пристроїв з цифровим керуванням)
2. Зберегти їх на комп'ютер
3. прикріпити їх у електронну дошку https://jamboard.google.com/d/11
Питання на повторення
- Що таке середовище виконання алгоритму?
- Що таке алгоритм?
- Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
- Які ви знаєте способи подання алгоритму?
- Чим відрізняється алгоритм у вигляді блок-схеми від словесного алгоритму?
- Що таке команда?
- Що таке система команд виконавця?
- Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?
- Назвіть наше середовище програмування та ск його відкрити?
- Запишіть в чат Зума 4 слова на літеру "С"
- складові середовища програмування
Відео навчальне "Роботи малюють портрети"
Вправа1 "Складові блок-схеми"
Вправа 2 "Складові блок-схеми"
Тема першого дизайну "Мої захоплення"
Вправа 1 "Складові комп'ютера"
Вправа 3 "Складові комп'ютера"
Вправа "Алгоритми та виконавці". Повторення
Вправа 2 "Алгоритми та виконавці"
Практичне завдання 1 для всіх (до 8 балів)
1. завдання на 3 бали = запишіть більше 5 виконавців (приклади з життя) та у дужках позначте , які самі команди ці виконавці виконують)
2. завдання на 5 балів = пройдіть маленьку гру https://wordwall.net/uk/resource/39254799
Ознайомтемя з алгоритмами створення логотипу з власного імені
Практична робота "Малюємо їжачка"