суботу, 17 квітня 2021 р.

Український винахідник світового масштабу Любомир Романків

 Сьогодні 90-й день народження українця, завдяки якому мали роботу Джобс та Гейтс!

Винахідник світового масштабу Любомир Романків розповідає: якби лишився в Україні – був висланий у Сибір чи розстріляний. Утім без сумніву каже: «Я себе вважаю українцем. Ніяк інше!»



суботу, 27 березня 2021 р.

Інтернет-сервіси в роботі вчителя інформатики

Для 3 класу (17 балів)  https://forms.gle/nWrUA43DUq4ifADU9

Уроки інформатики, під час дистанційного навчання проводити досить важко, так як в учнів може бути відсутнє необхідне програмне забезпечення. Щоб полегшити навчальний процес вчителям та учням, пропонуємо базу онлайн-сервісів, які можна використовувати під-час вивчення різних тем з інформатики у всіх навчальних класах.
https://www.ratatype.ua/

Дистанційне навчання

10-11 клас

Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

Системи керування базами даних

Якщо вам відомий онлайн-сервіс, який можна використовувати при вивченні даної теми, напишіть, будь ласка, у коментарях

Мультимедійні та гіпертекстові документи

 Джерело https://erudyt.net/videouroky-dystantsiyne-navchannya/internet-servisy-v-roboti-vchytelia-informatyky.html?fbclid=IwAR3DsyuE4im5OI1skkdyhGs8xz7yw6qyWY1cVNH_Wd5gyQtJuPgQAez3Htk 

понеділок, 22 лютого 2021 р.

Дуже цікава стаття про творців комп'ютерних ігор

Гейм-девелопмент - це процес розробки гри під певну ігрову платформу. Це може бути гра для ПК, для консолей, для мобільних, для VR-шоломів, для розумних годин і т.д. Між консольними і ПК-геймерами йде застарілий холівар, подібний за розмахом Windows vs. Linux або Mac vs. PC (кому цікаво розібратися в питанні глибше, можна гуглити pc vs. console та pc master race). Багато розробники і видавці не хочуть вибирати боку - мультиплатформенна розробка давно вважається трендом.

Геймдев - це область існування універсальних експертів: ті, хто працює в геймдева, як правило, розбираються в тому, чим займаються колеги. А в ідеалі - мають дві професії, як астронавти NASA. «Як ігровий програміст, періодично виконую невеликі завдання, пов'язані з графікою, редагуванням в Photoshop і т.д. Як говорила наша начальниця: «Кожен програміст в результаті освоює фотошоп, а тестувальник - програмування», - розповідає Марк Цемма, ігровий розробник харківської компанії Pipe Studio.

Для створення гри потрібні мінімум три людини (або один, який поєднує в собі ці вміння): художник, програміст і гейм-дизайнер. Але якщо заглибитися в тему, в сам процес створення і підтримки ігор залучені куди більше фахівців:

  • програмісти архітектури гри,
  • програмісти ігрових фішок і режимів,
  • програмісти інструментів,
  • левел-дизайнери,
  • скриптер,
  • моделлера,
  • аніматори,
  • художники,
  • творці концепт-арту,
  • творці текстур,
  • UI / UX-дизайнери,
  • лицьові аніматори,
  • саунд-дизайнери,
  • сценаристи,
  • локалізатори,
  • актори мокап,
  • актори озвучки,
  • тестувальники,
  • менеджери проектів,
  • продюсери.

І це, звичайно, не весь список. На кожному етапі розробки або видання гри з'являються завдання під найрізноманітніші навички, до розвитку, просуванню та підтримці гри підключаються ком'юніті-менеджери, маркетологи, аналітики і т.д. Оплата такої праці теж коливається в залежності від регіону, розмаху ігрового проекту, типу завдання.

Далі за посиланням  https://ain.ua/2017/07/31/chto-takoe-gejmdev/

back to top