Інформатика 3 клас
Інформатика 4 клас
Вправа 1 "Інформація, яку повідомляємо в листах"
Вправа 2 "Знайди адреси електронних скриньок"
Вправа 3 " Правила електронного листування"
Вправа 1 "Інформація, яку повідомляємо в листах"
Вправа 2 "Знайди адреси електронних скриньок"
Вправа 3 " Правила електронного листування"
https://view.genial.ly/61823e228e18fb0e0bd0cf45
Практична робота "Змінні. Обчислення додатку двох чисел"
Інструкція до практичної роботи
30/11/2023
1. Кахут
2. Скретч
3. тема моделі. Моделювання
Робота в групах по 2студента
Перегляньте 3 презентації за посиланнями нижче. Визначте мету створення цих презентацій і можливу аудиторію. Доповни порожні клітинки таблиці у зошиті
Сплануй презентацію-демонстрацію про:
а) подорож краплини води у світі;
б) те, як утворюється вітер;
в) те, чому на Землі змінюється день і ніч;
г) те, як у давнину мореплавці відкривали нові землі;
д) те, як звірі допомагають одне одному вижити;
Пристрої для роботи зі звуком (відео) та презентація до уроку
Спробуй перейти за посиланням та ознайомитися зі звуками тваринВправа 1 Повторення
Закріплення за допомогою кахут
https://wordwall.net/uk/resource/61956138
Вправа 2 "Цифрова техніка та звичайна"
Завдання на практичну роботу:
1. Знайти в Інтернет від 3х зображень розумних пристроїв (пристроїв з цифровим керуванням)
2. Зберегти їх на комп'ютер
3. прикріпити їх у електронну дошку https://jamboard.google.com/d/11
Питання на повторення
- Що таке середовище виконання алгоритму?
- Що таке алгоритм?
- Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
- Які ви знаєте способи подання алгоритму?
- Чим відрізняється алгоритм у вигляді блок-схеми від словесного алгоритму?
- Що таке команда?
- Що таке система команд виконавця?
- Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?
- Назвіть наше середовище програмування та ск його відкрити?
- Запишіть в чат Зума 4 слова на літеру "С"
- складові середовища програмування
Відео навчальне "Роботи малюють портрети"
Вправа1 "Складові блок-схеми"
Вправа 2 "Складові блок-схеми"
Тема першого дизайну "Мої захоплення"
Вправа 1 "Складові комп'ютера"
Вправа 3 "Складові комп'ютера"
Вправа "Алгоритми та виконавці". Повторення
Вправа 2 "Алгоритми та виконавці"
Практичне завдання 1 для всіх (до 8 балів)
1. завдання на 3 бали = запишіть більше 5 виконавців (приклади з життя) та у дужках позначте , які самі команди ці виконавці виконують)
2. завдання на 5 балів = пройдіть маленьку гру https://wordwall.net/uk/resource/39254799
Ознайомтемя з алгоритмами створення логотипу з власного імені
Практична робота "Малюємо їжачка"
Перейди за посиланням та знайди меню програми. Намалюй улюблене меню
Вправа 1. Такі різні комп'ютери
Вправа 2. Пазли. Збери портативний та стаціонарний комп'ютери
Засобами систем створення презентацій створіть інфографіку за обраною темою (оберіть 1 тему та створіть 1 або 2 слайда за обраною темою)
Курка і яйце. Про види маніпуляцій – в одній вправі.
Презентація-гра "Факт чи фейк"
Тестування "Правдива чи неправдива інформація"
Повторення. Вправа 1 "Від абака до нетбука"
Закріплення Вправа 2 "Типи пристроїв (введення, виведення, зберігання)
Закріплення Вправа 3 "Типи пристроїв" (для тих, хто встиг)
Способи подання повідомлень. Вправа-розминка
Вправа на оцінку "Способи подання повідомлень"
Відео про процесор (дивитись без звуку, адже ворожа мова)
Тестування (для супер-вправних)
Повторення Вправа1"Пристрої введення та виведення інформації"
Закріплення Вправа 3 "Різновиди комп'ютерів"
Вправа 4 "Складові системного блоку"
Інтерактивна презентація (Дивимось частина АПАРАТНОЇ СКЛАДОВОЇ = Системний блок)
Інформатика 6 клас 10.10.2023
Повторення (самостійна робота в зошиті)
Презентація "Така різна клавіатура"
Клавіатурний тренажер Стаміна Онлайн
Рататайп - клавіатурний тренажер друку