пʼятницю, 6 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень8. 2 клас

 6 травня 2022

Тема: Керування виконавцем стрілками. Створення проєкту "Міні графічний редактор"

1. Повторення.

2. Що таке "Графічний редактор?"

Графічний редактор — це спеціальна програма, що дозволяє користувачу створювати й редагувати зображення на екрані комп'ютера

У Графічному редакторі можна:
а) пересувати олівець
б) опустити олівець для малювання
в) підняти олівець для пересування без малюнку
г) обрати колір чи поміняти 

Якщо скористаємося командою, яку вивчали минулого уроку КОЛИ КЛАВІШУ  ПРОПУСК... НАТИСНУТО


то для пересування олівця вверх матимемо такий алгоритм

Для створення алгоритму для натисканя стрілки вниз міняємо назву клавіши та напрямок. Так само необхідо продублювати такі самі алгоритми для стрілок вправо та вліво.

Для тих, хто з нами недавно або хоче пригадати початок вивчення Скретч
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-svit-morze-2019-2.pdf
стор. 122 - 125 - початкові знання про Скретч

Приклад програми "Графічний редактор на Скретч"



Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top