13 травня 2022
Тема: Малюємо. Команди виконавця. Графічний редактор всередині Скретч.
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-svit-morze-2019-2.pdf
стор. 126-130
1. Завдання для повторення та малювання за вимогами МОН
Оберіть фігуру та напишіть код її малювання виконавцем Скретч
Скористайся пам'яткою по напрямках виконавця
Графічний редактор — це спеціальна програма, що дозволяє користувачу створювати й редагувати зображення на екрані комп'ютера
Щоб перейти до графічного редактора Скретч, потрібно у вікні середовища над групами команд натиснути ОБРАЗИ
далі читайте матеріал підручника стор. 127-128
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар