понеділок, 31 січня 2022 р.

Для занять тиждень 20(4)

3 клас

Робота з текстом. Повторення  https://quizizz.com/join?gc=40960217



 4клас 

Створюємо QR-коди

Роздивись картки. Як гадаєш, для кого ці завдання? Яка інформація на картках зайва? Чому?

Запропонуй комусь із  класу виконати завдання на картках і перевірити себе, відсканувавши QR-коди. За бажання створи подібні картки самостійно. Як ти це зробиш?

Сделано на Padlet

Завантаж файли для редагування. Відформатуй текст, як на зразку. Впиши слова замість “…” або заповни таблиці до кінця.

Тексти для редагування:

6 клас

Повторення https://quizizz.com/join?gc=56138137

Таблиця кольорів



5 клас

Тема: Робота з таблицями, додавання зображень та створення та додавання QR-кодів

Дошка для створення QR-кодів https://padlet.com/blagotg2020/uxfn3x8snzxptekl


середу, 26 січня 2022 р.

Для занять тиждень 19(3)

3 клас

Відгадай ребуси  https://learningapps.org/view4037561

Правила набору тексту https://learningapps.org/view4090811

Текстові та графічні об'єкти  https://learningapps.org/view4031546



5 клас

Пам'ятка форматування тексту https://svitdovkola.org/files/ifo4/Ifo4-rozdil-03-rozdrukivka-08.pdf



 4 клас


Розділ 3. Моделі та моделювання

Урок 1. ПРАКТИЧНА РОБОТА - Моделювання у 3D

приклад






Завдання 1: Створити Модель Міньйона у Paint 3D




Завдання 2 : Створити людину у  та одягти її у Paint 3D




Завдання 2: Створити смішариків у Paint 3D за відео-інструкцією




Моделювання власної кімнати у Paint 3D


Урок 2. Дослідження 16. Коли люди кодують інформацію?

Шифри і коди

video
Жестове виконання пісні “Україна — це ти”
(музика Тіни Кароль, слова Тіни Кароль та Миколи Бровченка)

Як цифрові пристрої працюють з інформацією?

Подивись відео. Щоб улаштувати таке шоу, розробники створили спеціальну програму, яка керувала кожним дроном та узгоджувала рух усіх безпілотників. Запис цієї програми, як і усіх інших, був перетворений на двійковий код.

Поміркуй, які команди могли керувати рухом дронів. Як гадаєш, як їх можна подати у вигляді двійкового коду?

Працюємо з комп’ютером

3D-сканер

Подивися, як працює 3D-сканер. Чим сканування за допомогою такого пристрою відрізняється від роботи зі звичайним сканером?

Працюємо з комп’ютером

вівторок, 18 січня 2022 р.

Для занять тиждень 18(2)

 4 клас


Наш підручник 
https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf

Розділ 3. Моделі та моделювання
Дослядженння 15
Тема: Як використовують моделі?

Роботи-андроїди на роботі https://svitdovkola.org/inf4/15/media1

Танок роботів https://svitdovkola.org/inf4/15/media2


Онлайн-вправа “Роботи і їхні робочі місця” https://svitdovkola.org/inf4/15/media4



ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Файл-заготовка

                                            Навчальне відео

Приблизний результат




ДЗ: Намалювати власного робота-андроїда та придумати його призначення (опис) 

Для малят

Тема: Роботи як виконавці 



Практична частина https://studio.code.org/s/course1/lessons/4/levels/1

1 клас

Тема: Команди та виконавці. Управління роботами та виконавцями





Практична робота https://blockly.games/?lang=uk

5 клас


Тест діагностичний "Робота з текстом" https://quizizz.com/join?gc=55317225

1. Створити малюнок в Word

2.   Тест підсумковий https://quizizz.com/join?gc=22549225

понеділок, 10 січня 2022 р.

Для занять тиждень 17(1)

 3 клас

1. Наш підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf

2. Підготуйте середовище для створення та редагування текстів або просто Блокнот

3. Практична робота (10 балів). Набрати текст. Оформлювати не обов'язково, за бажанням. 









4 клас

Наш підручник https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf
Розділ 3. Моделі та моделювання

Тема уроку: Моделі у сучасному житті. Навіщо потрібні моделі?

Підручник, сторінка 51 - розглянути моделі земної кулі
Онлайн-вправа "Моделі навколо" https://svitdovkola.org/inf4/14/media2



***************
Paint 3D - приклад роботи2 https://www.youtube.com/watch?v=M2YY8y_XxQg&ab_channel=PixelArt
***************

Практична частина - створити модель стільця за зразком https://support.microsoft.com/

https://www.youtube.com/смешарикВPaint 3D
Матеріали до уроку https://svitdovkola.org/inf4/14?ref=inf4-p4

************

Тест про 3Д - на 13.01.2022 https://quizizz.com/join?gc=14209193



Для малят

Тема: Поняття виконавця та команди 
Роботи як виконавці https://vimeo.com/366238474


Практична частина https://studio.code.org/s/course1/lessons/4/levels/1

1 клас

Тема: Алгоритм. Виконавці. Команди.  Scratch Jr


5 клас

вівторок, 21 грудня 2021 р.

Для занять тиждень 16

Крайні уроки в 1 семестрі

Обираємо план святкового уроку



Шукати тлумачення слів в інтернет

Англомовні назви частин комп'ютера

 4 клас

Наш підручник  https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf

Вправа 1 "Види алгоритмів" https://svitdovkola.org/inf4/13/media1

Вправа 2 "Виконавці та їх команди" https://svitdovkola.org/inf4/13/media2


6 питань

1. Що таке висловлювання. Приклад

2. Що таке Алгоритм, Виконавець, Система команд виконавця

3. Назвіть види алгоритмів. Приелад одного з них

4. Назвіть способи представлення алгоритмів

5. Приклад алгоритму з розгалуженням

6. Приклад алгоритму з повторенням

Тестування https://quizizz.com/join?gc=38167433

ПРАКТИЧНА РОБОТА https://svitdovkola.org/files/ifo4/Ifo4-rozdil-02-rozdrukivka-13.pdf


5 клас

Тестування перевірка знань https://quizizz.com/join?gc=50946953


3 клас

Тема: Створення та редагування електронних текстів

Малюнок симовлами у Блокноті


Фізкультпауза

Для малят 

Малюємо в TuxPaint


середу, 15 грудня 2021 р.

Для занять тиждень 15

2 клас

Проект Андрія https://scratch.mit.edu/projects/604842057/

Розділові знаки з кирилицею 

»(Лапки) - Shift + 2
№ (номер) - Shift + 3
; (Крапка з комою) - Shift + 4
% (Відсоток) - Shift + 5
: (Двокрапка) - Shift + 6
? (Знак питання) - Shift + 7
((Відкрити дужку) - Shift + 9
- (тире) - кнопка з написом «-»
, (Кома) - Shift + «точка»
+ (Плюс) - Shift + кнопка зі знаком плюс «+»
. (Точка) - кнопка праворуч від букви «Ю»

Практична вправа = знайди розділовий знак

Практична частина - пошук складових комп'ютера за їх англійською назвою

Для допитливих https://shongames.ru/uk/windows-10/gde-znachok-kak-postavit-znaki-na-klaviature-dopolnitelnye/

 4 клас


Тема: Алгоритми з повторенням та розгалуженням. Виконавці


Загальна вправа https://learningapps.org/view18240514

Вправа 1 (хто перший виконає - ми такі вправи робили багато разів) https://learningapps.org/view3381638

Практична робота 

Обери власний рівень
1. Початковий рівень https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/230
2. Середній рівень https://studio.code.org/s/course3/stage/8/puzzle/1
3. Високий рівень - за допомогою виконавця Кенгурятко створити ТРИ циклічних алгорима

3 клас

Системи обробки текстів http://www.myshared.ru/slide/1094591/

Тема: Алгоритми створення нового документа та його збереження

Практична робота: стор. 61 - набрати текст та зберегти його у власній папці

Домашнє завданняпочитати статтю https://pustunchik.ua/ua/online-school/it-technology/kiberbezpeka-spilkujsia-z-zadovolenniam  та намалювати до неї малюнок

Завдання ** - https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/libros/1, розділ 


5 клас

Тема: Текстовий документ. Робота з тестом: введення, форматування та редагування

Об'єкти текстового документу https://learningapps.org/view4031546
Правила введення тексту https://learningapps.org/view4038888
Правила набору тексту - клавіши https://learningapps.org/view4090811


середу, 8 грудня 2021 р.

Для занять тиждень 14

 4 клас

Наш підручник  https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf

Тема 11. Повторення з умовами. Алгоритми  вигляді блок-схем. Виправлення помилок в алгоритмі



taskОнлайн-вправа “Повторення за умовою: рівень 1” 

Завдання для виконання виконавцем Кенгурятко

1.  2.

3.  

Практична робота https://studio.code.org/s/course3/stage/8/puzzle/1

2 клас

Тема: Поняття про Інтернет

для малят
https://learningapps.org/index.php?s=tux+paint



середу, 1 грудня 2021 р.

Для занять тиждень 13

 4 клас

Вправа 1 https://quizizz.com/join?gc=28253137

Наш підручник  https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf

Тема 2. Дослідження 10 Розгалуження та цикли

Онлайн-вправа 2 Розгалуження  https://svitdovkola.org/inf4/10/media1

Онлайн-вправа 3 Цикли навколо  https://svitdovkola.org/inf4/10/media2

Практична частина. Завдання https://svitdovkola.org/inf4/task10

3 клас
Вправа на повторення

5 клас
Основи інформаційної безпеки https://quizizz.com/join?gc=22649809

середу, 24 листопада 2021 р.

Для занять тиждень 12

 2 клас


 3 клас


Вправа  контрольна1
https://quizizz.com/join?gc=16933201

4 клас

Вправа тренувальна https://quizizz.com/join?gc=16018001

Наш підручник  https://svitdovkola.org/files/books/2021/svitych-andrusych-informatyka-4klas.pdf

Тема 2. Дослідження 9.
Тема: Алгоритми та програми. Повторення. Висловлювання. 

Висловлювання - це розповідне речення, про яке можна сказати - істинне воно чи хибне.




Тренувальна вправа https://naurok.com.ua/test/istinni-ta-hibni-vislovlyuvannya-578563/flashcard
Тренувальна вправа https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1647325

Вправа 1 "Висловлювання" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2229791

Вправа  2 “Логічні слідування” https://svitdovkola.org/inf4/9/media2


Домашнє завдання
1. Пройти теоретичне тестування за темою "Висловлювання" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9126164
2. Створити алгоритм для Кенгуру
Допоміжний матеріал https://svitdovkola.org/files/ifo4/Ifo4-rozdil-02-rozdrukivka-01.pdf


5 клас

https://naurok.com.ua/test/komp-yuterni-merezhi-poshuk-danih-v-merezhi-internet-1168755/flashcard
Тренувальна вправа 1 "Пошук інформації " https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5674652
Тренувальна вправа 2 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3300042
Тренувальна вправа 3 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8098457

Вправа на оцінку https://quizizz.com/join?gc=52587089
back to top