середу, 23 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 3 клас

26 березня 2022

Тема: Відкриття 21: Повторення. Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Повторення https://quizizz.com/join?gc=66048789

Додаємо виконавців

а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)

б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.

в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також  створити код зміни виконавця (код дивись нижче  - на уроці 23 березня)

 Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб

ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю

ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"


23 березня 2022


 Тема 3: Відкриття 19-20. Якими бувають алгоритми? Як змінювати вигляд об'єкту у СКРЕТЧ?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Читати  сторінки 99-100 

1. Повторення. Розминка - повторення основних понять та їх тлумачення
- Назвіть 4 слова на літеру "С" з якої починаються позначення елементів вікна програми Скретч?


Правила складання алгоритмів стор.99 https://learningapps.org/watch?v=ps6zyojx322


2. Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/

3. Практична робота
а) Створити нового виконавця та декілька його образів
б) по натиснанню команди "коли спрайт натиснено" змінювати вираз обличчя виконавця
в) якщо є час - створити ще пару таких виконавців (можна додати команду "подумати")



Приклад


ДЗ:
1. Читати підручник стор. 99 - виписати правила складання алгоритмів у зошит.
2 (завдання для активних учнів). Створити власних виконавців, на яких можна натискати і змінювати їх 
 

пʼятницю, 18 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 2 клас

 Повторення https://quizizz.com/join?gc=10614117

Тема: Вивчаємо інтерфейс Scratch. Створення власного виконавця та команд для нього

1. Повторюємо основні команди Руху виконавця

2. Практична робота

а) Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/, обираємо команду СТВОРИТИ та встановлюємо українську мову для команд (дивись малюнок нижче)


б) Додавання іншого виконавця з бібліотеки образів


Інструменти малювання спрайту


ДЗ: Додати 4 спрайта з бібліотеки та 1 власноруч намальований. Надіслати фото екрану вчителю

середу, 16 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 5 клас

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

Урок 16 березня
Тема 18: Алгоритми  та програми. Алгоритми та їх виконавці

стор. 168

1. Розминка. Повторення
2. Матеріал уроку - презентація https://drive.google.com/file/d/1mQM9RjiJx2xPbStv6XYjl_gitSBJ5OWY/view?usp=sharing

3. Маленьке опитування http://LearningApps.org/view1704887 

ДЗ:
1) стор 168-172 
 читати, стор. 174 знати відповіді усно, стор 175, завданя 2 письмово - надіслати вчителю.

2) (обов'язкове) Скласти алгоритм малювання стрілками як намальовано нижче

Намалювати алгоритм та його результат в зошиті та надіслати фото роботи вчителю

3) (за бажанням) пройти рівні в алгоритмічному середовищі https://cutt.ly/peKeF85 та надіслати фото результату вчителю

Урок 19 березня

Тема 18: Алгоритми та програми. Створення алгоритмів у вигляді блок-схем

1. Повторення

3. створення власної блок-схеми
Безкоштовний сервіс draw.io - інтегрується у ГуглДиск. Потрібно пройти реєстрацію та створити власну схему





Дистанційне навчання. Тиждень1 (14 та 19 березня). 4 клас

Тема: Моделі. Повторення Скретч. Створення проекту "Моделювання поведінки" - повторюємо розгалуження

1. Повторення: Алгоритм, Команда, Скретч, Команди Скретч


2. Тестування https://quizizz.com/join?gc=36622757

3. Моделювання - створення моделі не тільки об'єкту, а й поведінки виконавця. Спробуємо створили модель, коли виконавець стрибає, а коли просто йде


Практична робота


ДЗ: Створити свійт проєкт з моделювання виконавцем на Скретч власної поведінки за допомогою двох чи більше кнопок та надіслати вчителю


УРОК 2 - субота, 19 березня 2022

Тема: Моделювання гри. Алгоритм складання гри. Створення гри "Войнушки"

1. Повторення. Команди Скретч для передавання управління іншому виконавцю


2. Підготовка образу виконавця "танк"

3. Створити кнопку "Старт"

4. Додати скрипти до виконавця "танк"



Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб


понеділок, 14 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 3 клас

Тема1: Прості алгоритми на Скретч. Проєкт "Презентація школи"

1. Повторення https://quizizz.com/join?gc=36622757

2. Завдання 

а) відкрити Скретч https://scratch.mit.edu/ та налаштувати українську мову, якщо там інша. 
б) змінити тло - знайти в Інтернет фото нашої школи та розмістити на тлі
в) намалювати власноруч або просто з готових додати ДВОХ виконавців.
г) пригадати команду "Говорити" та створити для двох виконавців діалог про нашу чудову школу

3. Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб

Проєкт Вови Н., 3А 

Тема 2: Відкриття 19. Якими бувають алгоритми?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Читати зі сторінки 91 

План уроку:
1. Розминка, повторення понять Алгоритм, Команда, Система команд, Програма, Скретч, Інтерфейс Скретч, Команди Скретч

2. Скласти алгоритм для виконавця та записати його стрілками https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/207

3. Види алгоритмів 
Навчальна презентація https://docs.google.com/presentation/

4. Завдання 

а) відкрити Скретч https://scratch.mit.edu/ та налаштувати українську мову, якщо там інша. 
б) змінити тло - знайти в Інтернет фото квітучого саду та розмістити на тлі
в) додати алгоритми керування стрілками


ДЗ:
1) (обов'язкове) Скласти алгоритм малювання стрілками як на стор.93 нашого підручника.
                            Наприклад
Намалювати алгоритм та його результат в зошиті та надіслати фото роботи вчителю

2) (за бажанням) пройти рівні в алгоритмічному середовищі 
https://cutt.ly/peKeF85 та надіслати фото результату вчителю

19 березня 2022
Тема: Створення гри "Войнушки"




понеділок, 28 лютого 2022 р.

Для дітей та дорослих. Цікаві додатки для навчання та вільного часу. Частина 1

 Дорогі дорослі!
В цей непростий для всіх час діти потребують особливої уваги. Їх дитинство триває саме зараз й розвиток власних дітей зупиняти неможна. 

Тому для тих, у кого є інтернет, пропоную ряд завдань для розвитку дітей різного віку.

для дітей 5-6 років

для дітей 6-8 років


завдання на ScratchJr (інструкція для встановлення https://hwschool.online/scratchjr_inst)



Алгоритміка для всіх - обирайте власний рівень


також для дітей з 3 класу та далі


Всеукраїнська школа онлайн

Розваги

Чекаю скрини у приватні повідомлення. Найкращі роботи будуть враховані та оцінені по відновленню навчання. Всіх люблю та пишаюся!
Ваша пані Ірина

середу, 23 лютого 2022 р.

Для занять тиждень 23(7)

 5 клас

Повторення 
Вправа 1. Робота з таблицями https://quizizz.com/join?gc=46559749
Практично - Створити таблицю 13 зі стор. 164
Вправа 2. Інструменти створення таблиць https://quizizz.com/join?gc=63009285

4 клас

Повторення https://quizizz.com/join?gc=37204485

Завдання на повторення: Створити 3Д модель чашки власного дизайну та розмістити її на дошці 

https://padlet.com/blagotg2020/8esztxe3egs4z2zi

Дослідження 18. Які “нереальні реальності” існують?

Вітрові електростанції та їх моделі

Здійсни відеоекскурсію до вітрової електростанції у Старому Самборі, що на Львівщині.

Які факти з відео тебе зацікавили? Що справило на тебе найбільше враження? Дізнайся, у яких іще містах України є подібні підприємства.

Від 3D-моделі до віртуального світу

Використання віртуальної та доповненої реальностей

Екран віртуальної реальності

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Доповнена реальність власноруч

Працюємо з комп’ютером

task
Створюємо віртуальний світ
Для тих, хто впорався - створіть модель нашої вулиці та школи у


 додатку icograms.com











вівторок, 15 лютого 2022 р.

Для занять тиждень 22(6)

3 клас

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf

Тема: Алгоритми. Як пов’язані між собою план, інструкція та команди?


Вправа "Посади дерево"  https://learningapps.org/view1113073

Вправа "Команда чи не команда?" https://learningapps.org/view8332779


Завдання. Космічні пригоди
Космонавти шукають новий космічний корабель.
  1. Обери свого виконавця. 
  2. Обери «свого» виконавця-космонавта.
  3. Ознайомся з командами, які може виконати обраний виконавець для проходження рівня гри.
  4. Визнач, які алгоритми можна скласти у грі до рівня 5.   
https://www.tynker.com/hour-of-code/space-quest


Для 2 класу
Тема: Алгоритми. Виконавець малює.

Повторення https://studio.code.org/s/artist/lessons/1/levels/1




 Для 1 класів

Тема: Команди збільшення та зменшення у ScratchJr





back to top