пʼятницю, 18 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень1 з 14 березня. 2 клас

 Повторення https://quizizz.com/join?gc=10614117

Тема: Вивчаємо інтерфейс Scratch. Створення власного виконавця та команд для нього

1. Повторюємо основні команди Руху виконавця

2. Практична робота

а) Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/, обираємо команду СТВОРИТИ та встановлюємо українську мову для команд (дивись малюнок нижче)


б) Додавання іншого виконавця з бібліотеки образів


Інструменти малювання спрайту


ДЗ: Додати 4 спрайта з бібліотеки та 1 власноруч намальований. Надіслати фото екрану вчителю

Зміна образів виконавця
У середовищі Scratch  виконавці можуть набувати різного вигляду — мати кілька образів, або костюмів. Образи Виконавця знаходяться на вкладці Образи.
Розмістити образи виконавця на вкладці Образи можна одним із трьох способів:
• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;
• вставити з файлу;
• сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера.

36.PNG
 
Щоб вставити новий образ з колекції, потрібно:
1. Вибрати кнопку Обрати образи.
2. У вікні Обрати образ відкрити вміст однієї з папок, наприклад, Фантазії.
3. Вибрати потрібний образ.
Новим образом може бути не тільки графічне зображення з колекції Scratch, а й будь-яке графічне зображення з будь-якої папки.
Образи виконавця можна змінювати під час виконання програми.
Приклад:
Приклад програми, в якій змінюється образ виконавця.
 
приклад11.PNG
Додавання нового виконавця
У проектах можна використовувати не тільки різні образи одного виконавця, а й різних виконавців. Кожного такого виконавця називають спрайтом.
Розмістити нового виконавця в Області спрайтів можна одним з трьох способів:
• намалювати у спеціальному графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;
• вставити з вибраного файлу;
• вставити з файлу, вибраного випадковим чином.
Для кожного виконавця алгоритм створюється на окремій вкладці Скрипти. Під час вибору виконавця в Області спрайтів відкривається вкладка Скрипти саме для цього виконавця.
Для одночасного викрнання скриптів для двох виконавців потрібно:
  • починати команди для кожного виконавця командою коли натиснути.PNG;
  • вибрати кнопку Запуск прапорець.PNG.
Приклад:
Скрипт проєкту, у якому два виконавці рухаються назустріч один одному.
 
Screenshot_2.png
ДЗ: Додати 4 спрайта з бібліотеки та 1 власноруч намальований. Надіслати фото екрану вчителю

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top