26 березня 2022
Тема 19: Скретч. Додавання виконавців, написання коду руху для виконавця.
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
Повторення https://quizizz.com/join?gc=07959317
Додаємо виконавців
а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)
б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.
в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також створити код зміни виконавця (код дивись нижче - на уроці 23 березня)
Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб
ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю
ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"
Приклад
23 березня 2022
Тема 19: Середовище виконання алгоритмів. Скретч
Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
1. Розминка - повторення основних понять
2. Самостійна робота: намалювати блок-схему приготування бутерброду в зошиті на показати вчителю
2. Самостійна робота: намалювати блок-схему приготування бутерброду в зошиті на показати вчителю
3. Знайомство з темою - середовище виконання алгоритмів Скретч https://scratch.mit.edu/
Знайдіть ці елементи у новому Скретч
Знайдіть ці елементи у новому Скретч
ДЗ: 1. Читати підручник стор. 177-181, створити власний код для виконавця
2. Пройти всі рівні у алгоритмічний грі https://studio.code.org/s/mc/lessons/1/levels/1 та надіслати вчителю скрин екрану на останньому рівні
2. Пройти всі рівні у алгоритмічний грі https://studio.code.org/s/mc/lessons/1/levels/1 та надіслати вчителю скрин екрану на останньому рівні
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар