середу, 23 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 3 клас

26 березня 2022

Тема: Відкриття 21: Повторення. Як змінювати вигляд об’єктів у середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Повторення https://quizizz.com/join?gc=66048789

Додаємо виконавців

а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)

б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.

в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також  створити код зміни виконавця (код дивись нижче  - на уроці 23 березня)

 Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб

ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю

ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"


23 березня 2022


 Тема 3: Відкриття 19-20. Якими бувають алгоритми? Як змінювати вигляд об'єкту у СКРЕТЧ?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Читати  сторінки 99-100 

1. Повторення. Розминка - повторення основних понять та їх тлумачення
- Назвіть 4 слова на літеру "С" з якої починаються позначення елементів вікна програми Скретч?


Правила складання алгоритмів стор.99 https://learningapps.org/watch?v=ps6zyojx322


2. Завантажуємо Скретч https://scratch.mit.edu/

3. Практична робота
а) Створити нового виконавця та декілька його образів
б) по натиснанню команди "коли спрайт натиснено" змінювати вираз обличчя виконавця
в) якщо є час - створити ще пару таких виконавців (можна додати команду "подумати")



Приклад


ДЗ:
1. Читати підручник стор. 99 - виписати правила складання алгоритмів у зошит.
2 (завдання для активних учнів). Створити власних виконавців, на яких можна натискати і змінювати їх 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top