пʼятницю, 1 червня 2018 р.

Робочі зошити за новою 2016р програмою (ГРИФ МОН України!)

 Робочі зошити з інформатики містять навчальний матеріал, що відповідає чинній оновленій програмі Міністерства освіти і науки України з інформатики 2-4 класи та підручнику Г. В. Ломаковської, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінда, Ф. М. Рівкінд
Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України

Замовлення можна оформити у видавництві ПЕТ (відділ реалізації) за телефоном 050-305-97-37,  050-310-22-00

  2 клас

 3 клас


 4 клас

8 коментарів:

  1. Ждём с нетерпением. Где искать?

    ВідповістиВидалити
  2. Добрый день! А для школ с русским языком обучения будут такие тетради?

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня! Яка мінімальна кількість для замовлення? Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, на жаль цього не знаю, я не займаюсь розповсюдженням. Тому дзвоніть, будь ласка до видавництва - там приємні люди Вам нададуть бажану інформацію :-)
      Дякую за увагу до моєї праці!

      Видалити
  4. Нарешті отримали, через Миколаївську область, через довгі перешкоди, але отримали))
    ІРИНО ВІКТОРІВНО, ЦЕ ЧУДО, А НЕ ЗОШИТИ! Яка Ви розумничка, у мене просто слів бракує))) завдання розроблені згідно оновлених програм, згідно усіх можливих вимог психологів та методистів, диференційовані, сучасні!)) ще й КОЛЬОРОВІ НАЛІПКИ! Я у захваті! З такими зошитами працювати - одне задоволення! Впевнена, що мої діти за допомогою Ваших зошитів отримають ще більше знань, і Ви ще неодноразово побачите школу №7 серед призерів всіляких конкурсів! �� Д Я К У Ю ! ! !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Велика Вам вдячність за високу оцінку моєї праці! Мені дуже приємно :-)! Я намагалася допомогти вчителю, різноманітнити урок!
      Велике СПАСИБІ за приємні слова!))))

      Видалити
    2. Щиро бажаю перемог Вашим учням!!!

      Видалити

Додайте свій коментар

back to top