субота, 11 січня 2025 р.

Для вчителів - інтерактивні Державні стандарти (інформатична освітня галузь)


 Метою інформатичної освітньої галузі є розвиток особистості здобувача освіти, здатного ефективно використовувати цифрові інструменти та технології для розв’язання проблем, особистого і професійного розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного та суспільного добробуту, критично і креативно мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

ПОВНИЙ ДОКУМЕНТ - ТИСНИ СЮДИ https://oksanapas.github.io/MNP/standard12.html

Вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти в інформатичній освітній галузі зазначені в додатку 14 і передбачають, що здобувач освіти:
  • знаходить, аналізує, перетворює, узагальнює, систематизує та подає дані, критично оцінює інформацію для розв’язання життєвих проблем;
  • створює інформаційні продукти та програми для ефективного розв’язання задач/проблем, творчого самовираження індивідуально і у співпраці з іншими особами за допомогою цифрових пристроїв чи без них;
  • організовує та усвідомлено використовує цифрові середовища для доступу до інформації, спілкування та співпраці як творець та/або споживач;
  • усвідомлює результати використання інформаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього середовища і сталого розвитку суспільства, дотримується етичних і правових норм інформаційної взаємодії.
  • понеділок, 6 січня 2025 р.

    Тиждень 16

    Інформатика 1 клас

    План визначає порядок виконання дій для досягнення певної мети — результата


    Інформатика 2 клас


    Урок 2



    Інформатика 3 клас

    Урок 1

    Урок 2




    Інформатика 4 клас

    Вправа для обізнаних в Скретч https://learningapps.org/view10577006

    Інформатика 7 клас

    Урок 1


    Урок 2

    пʼятниця, 3 січня 2025 р.

    ТОП застосунків ШІ для вчителів, які зекономлять до 5 годин на тиждень


    Ви втомилися витрачати години на створення креативних уроків, перевірку завдань і звіти, яким немає ні кінця, ні краю? ШІ-застосунки допоможуть автоматизувати рутину вчителя: від перевірки контрольних та створення яскравих презентацій на урок за лічені хвилини до генерування тестів і навіть навчальних планів. А ви тим часом сфокусуєтеся на творчості та делегуєте ненависну щоденну бюрократію «другому пілоту». Завдяки цьому можна економити до 5 годин на тиждень — запевняють учителі, які регулярно співпрацюють із ШІ.

    понеділок, 9 грудня 2024 р.

    Тиждень 14

    Інформактика 1 клас

    Орнамент — це прикраса, візерунок, побудований на ритмічному чергуванні геометричних елементів або стилізованих рослин і тварин.

    Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному

    Онлайн конструктор текстового орнаменту Ornament Name

    Інформатика 2 клас

    Тестування. Графічний редактор Paint.

    Малюємо ялинку в Paint

    Інформатика 3 клас

    https://kahoot.it/  - повторення клавіш та команд роботи з текстом

    ЗАВДАННЯ

    Знайдіть та виправте помилки


    З кожним осіннімднем стає все прохолодніше. Дні стають коротше , рано темніє. Дерева скидають листя. воно дуже красиве : червоне, жовте, помаранчеве. Все частіше дме сильний вітер. часом небо затягується хмарами та йде дощ.

    Ratatype — Клавіатурний Тренажер та Уроки Друку

    Інформатика 4 клас


    Урок 2. 
    Практична робота.
    Підготуйте малюнки петриківського розпису або власні малюнки, які плануєте розмістити на ялинковій прикрасі (зберегти файли)



    Інформатика 7 клас

    Тест. Двовимірна анімація TupiTube

    Проєкти М'ячик Гойдалка  

    Вогнище     Зірка 




    пʼятниця, 6 грудня 2024 р.

    Любі друзі! Зі святом!!!

     

    6 грудня – День Збройних Сил України та День Святого Миколая

    День Святого Миколая – особливе свято, на яке з нетерпінням чекають діти. Саме з нього в Україні традиційно розпочинається цикл зимових свят. Українці відзначають день Святого Миколая за новим церковним календарем – 6 грудня. Також на цей день припадає відзначення Дня Збройних Сил України. Об’єднання цих дат символічно вказує на зв’язок між теплом і щедрістю святого та захистом і самопожертвою наших героїв. Це символічні свята, які зараз, в час повномасштабної війни в Україні, є особливо вагомими.

    Нехай сьогодні Святий Миколай принесе в кожен дім мир, любов, здоров‘я, а нашій Україні – ПЕРЕМОГУ!

    Джерело

    понеділок, 2 грудня 2024 р.

    Тиждень13

     Інформатика 1 клас

    Kahoot!

    Інформатика 2 клас

    Урок 1

    Вправа. Інструмент ФІГУРИ

    Відео-інструкція створення малюнка з фігур

    Різдвяний «павук» — традиційна прикраса оселі в Україні на різдвяні й новорічні свята, виготовлена з соломи. «Павук» складається з соломинок, які утворюють ромбоїд з підвішеними до його вершин меншими ромбоїдами. Завдяки легкості конструкції, вона постійно рухається під впливом потоків повітря.



    Інформатика 3 клас

    Вправа 1

    ┈┈┈☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆☆☆┈┈┈

    ┈┈╭┻┻┻┻┻┻┻┻┻╮┈┈

    ┈┈┃╱╲╱╲╱╲╱╲╱┃┈┈

    ┈╭┻━━━━━━━━━┻╮┈

    ┈┃╱╲╱╲╱╲╱╲╱╲╱┃┈

    ┈┗━━━━━━━━━━━┛┈

    Раніше створювали зображення саме з символів

    _________________________________________________
    _______________¶¶¶¶_______________________________
    ___________¶¶¶¶¶¶¶¶_______________________________
    ____________¶¶¶¶¶_¶_______________________________
    _____________¶¶¶¶1¶_______1_______________________
    _____________§__¶¶1¶___¶¶¶¶_______________________
    ______________¶¶¶¶_¶_¶¶____¶¶_____________________
    ______________¶¶§¶¶¶¶________¶¶___________________
    _______________¶¶¶§____________¶¶1________________
    ______________¶¶_§____§¶¶¶¶¶______¶¶______________
    ____________¶¶____§§_¶¶__§_¶¶____¶__¶¶____________
    ________1_¶1_____¶_¶¶__¶¶¶¶__¶¶1______¶¶_§________
    _______§¶§___¶1_¶¶¶___¶¶¶_¶¶___1¶¶_______¶________
    _____¶¶_______¶¶1___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶_____1¶¶______
    ___¶¶_______¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_______¶____
    _¶§______¶¶¶__________________________¶¶§__1__¶¶1_
    _¶__§_¶¶¶________________________________¶¶_1___¶_
    _¶§__1¶___§__________¶¶¶¶¶¶¶_______________¶¶__1¶_
    __¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶____¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶_¶¶§__
    _____¶_¶¶___¶¶___¶¶_¶¶__¶¶__¶¶_¶___¶¶___¶¶_¶______
    _____¶_§¶___¶¶___¶¶_¶¶_¶__¶_¶¶_¶___¶¶___¶¶_¶______
    _____¶_§¶___¶¶___¶¶_¶¶_¶__¶_¶¶_¶___¶¶___¶¶_¶______
    _____¶_§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶__¶¶11¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶______
    _____¶_¶¶___¶¶___¶¶_¶§_§____¶¶_¶___¶¶___¶¶_¶______
    _____¶_¶¶___¶¶___¶¶_¶¶¶¶____¶¶_¶___¶¶___¶¶_¶______
    _____¶_¶¶¶¶_¶¶_¶§¶¶_¶¶¶_____¶¶1¶¶¶§¶¶¶¶¶¶¶_¶______
    _____¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______
    _____¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______
    ___¶¶¶¶¶¶___________¶¶______¶¶_1¶¶¶¶__¶¶¶__¶¶¶¶___
    __¶______¶¶¶¶¶§__§¶_¶¶______¶¶_¶____¶____¶¶¶¶__¶§_
    __¶_______________¶§¶1______¶¶_¶_____________¶_¶__
    __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__
    __________________________________________________

    Інформатика 4 клас

    Урок 1

    Тестування по Paint

    Урок 2

    Квізіз. Питання про 3D

    Інформатика 7 клас







    понеділок, 25 листопада 2024 р.

    Тиждень 12

    Інформатика 1 клас

    Вікторина  на повторення вивчених інструментів в графічному редакторі

    Інформатика 2 клас

    Урок 1

    Вправа 1 Малюємо зоряне небо

    Вправа 2. Можливість малювати різнокольоровим піском - просто віртуально насипаючи пісочок та створюючі власні шедеври

    графічні зображення вчиться розпізнавати Штучний Інтелект і ми можемо допомогти його навчити розрізняти певні зображення

    Урок 2 

    Вправа. Інструмент ФІГУРИ

    Відео-інструкція створення малюнка з фігур

    Інформатика 3 клас

    Вправа на пригадування відомих клавіш та їх сполучень

    Інформатика 4 клас

    Практична "Колажі та фоторамки"

     Можливість малювати різнокольоровим піском - просто віртуально насипаючи пісочок та створюючі власні шедеври

    Урок 2

    Вправа. Інструмент ФІГУРИ

    Відео-інструкція створення малюнка з фігур

    Інформатика 7 клас



    Кольори за назвами


    Кольори за кодами






    понеділок, 18 листопада 2024 р.

    Тиждень 11

     Дякую всім учасникам міжнародного конкурсу комп'ютерного мислення та інформаційної вправності Бобер 2024!!! Чекаємо на результати

    Інформатика 2 клас

    Урок 1

    Paint Online
    Графічний редактор - онлайн додаток для створення малюнків

    Додаток 1 = http://weavesilk.com/- ми вже в ньому малювали, але сьогодні завдання - дослідити програму та записати в Блокнот інформацію про меню цієї програми та її можливості

    Додаток 2 https://www.escapemotions.com/community/experiments/flame - те ж завдання - дослідити програму та записати в Блокнот інформацію про меню цієї програми та її можливості

    Урок 2

    Paint Online
    Графічний редактор - онлайн додаток для створення малюнків

    Інформатика 3 клас

    Урок 2

    Віртуальна екскурсія бібліотекою в США

    Словник

    Інформатика 4 клас

    Урок 2

    Вправа 1 = оціни свої знання з теми “Інформація навколо мене”
    Вправа 2 Створіть спільну презентацію про те, що вам найбільше запам’яталося протягом вивчення теми “Інформація навколо нас”

    Презентація для прєкту 4Д кл

    Інформатика 7 клас

    Форма для збору даних про сайти

    Практична робота «Створення веб-сторінки за допомогою «Мови гіпертекстової розмітки»

    Згідно з вибраним варіантом, створіть веб-сторінку, яка на сірому тлі міститиме текст, відформатований у вказаний нижче спосіб. Практичну розмістити на власному сайті
    (повний текст скопіюйте у Word)

    Варіант 1

    ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

    Усі слов'янські мови мають одне джерело — праслов'янську, або спільнослов'янську основу, яка існувала у слов'янських племінних мовах приблизно із середини III тис. до н. е. і до V ст. н. е.

    З перетворенням слов'янських племен в окремі народності в загальних рисах сформувалися і всі слов'янські мови, внаслідок чого виникли нові спільні мови-основи. Так, предком східнослов'янських мов можна вважати давньоруську мову, яка утворилася в V-IX ст. у Київській Русі та проіснувала до XIV ст.

    Давній період української мови породив багатющий український фольклор: історичний, обрядовий, календарний, соціальний, господарський, побутовий.

     

    Варіант 2


    УКРАЇНСЬКА МОВА

    У часи Івана Котляревського, Григорія Квітки-Основ'яненка, Тараса Шевченка мова збагатилася народнорозмовним фольклором.

    Основоположником нової української мови можна вважати видатного українського поета Тараса Шевченка, який синтезував усе найкраще з книжних традицій, з усної творчості та мовлення українців Наддніпрянщини, виробив і закріпив фонетичні, морфологічні та синтаксичні норми.

    Після Т. Шевченка українською мовою майстерно користувалися постійно її збагачуючи, такі талановиті письменники і діячі культури ХІХ-ХХ ст., як Л. Глібов, Марко Вовчок, Панас Мирний, І. Нечуй-Левицький, Іван Франко, Леся Ук­раїнка, М. Драгоманов, М. Коцюбинський.

    У розвиток сучасної української мови вагомий внесок внесли українські письменники В. Сосюра, П. Тичина, М. Рильський та ін.

     

    Варіант З


    Глобальна мережа Інтернет. Призначення HTML

    Інтернет започаткований 1969 року Агентством з наукових досліджень Міністерства оборони США (ARPA) як проект із розроблення надійних цифрових комунікацій для військо­вих потреб. Спочатку ця мережа існувала для обміну інфор­мацією між комп'ютерами військових (науково-дослідних та навчальних) закладів. У 80-ті роки XX ст. її вже використовували в державних (навчальних, наукових) та комерційних цілях. У 90-ті роки XX ст. мережа Інтернет вийшла за межі США, і до неї приєдналися країни всіх континентів світу.

    Основа WWW (World Wide Web) - мова програмування Hyper Text Markup Language (HTML) - мова гіпертекстової розмітки тексту. Мова HTML була запропонована Тімом Бернесом-Лі у 1989 році як один з компонентів технології розробки системи WWW для опису того, як має виглядати документ. Стандарт HTML є мовою подання гіпертексту, запропонованою організацією W3C (World Wide Web Consortium) і розробленою на початку 1996 року в кооперації з такими фірмами як IBM, Microsoft, Netscape Communication Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass та Sun Microsystems. Організація W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над розширенням можливостей елементів мови HTML і інтернаціоналізацією мови.


    back to top