Інформатика 1 клас
Інформатика 2 клас
Урок 2
Тестування. Графічний редактор Скретч
Урок 2
Тестування. Графічний редактор Скретч
Дата святкування обрана на честь створення першого електронного комп’ютера (він отримав назву ENIAC), який ввели до ладу 15 лютого 1946 року. ENIAC розробили спеціально для армії, а саме – для обрахунку балістичних таблиць.
Всесвітній день комп’ютера – це всесвітнє святкування позитивних переваг комп’ютерів, яке відзначається щороку. ENIAC – перший у світі повністю електронний, програмований комп’ютер.
Долучайтесь до відзначення події, розміщуючи інформацію про своє святкування в соціальних мережах і використовуйте хештег #WorldComputerDay. Інформаційна підтримка події здійснюється на сайті https://worldcomputerday.org/
Тож, 15 лютого перетворилося на професійне свято комп’ютерників – людей, які знаються на цій техніці. В Україну Всесвітній день комп’ютера прийшов у 2009 році.
Урок 1
для 3 кл https://scratch.mit.edu/projects/1131885103
Вправа1. Повторюємо команди блоку Олівець
Вправа 2. Графічний редактор Скретч при малюванні виконавця
Вправа Створення власного виконавця та його рух
https://classroomscreen.com/Урок 2
Вправа 1. Про середовище Скретч
Тестування просте на 10 питань
Урок 2
Вправа 1 Про назви елементів Скретч (Підказка - все починається з Великої літери)
Тестування про середовище Скретч
Вправа 1 Про назви елементів Скретч (Підказка - все починається з Великої літери)
Вправа 2 Про команди блоку Олівець
Урок 2
Завдання на програмування
1. Визначити, чи вказане ціле число є:
1) додатнім чи від’ємним;
2) однозначним, двозначним чи багатозначним;
3) парним чи непарним.
3. Створіть програму, яка визначає чи введений рік є високосним. Згідно з григоріанським календарем, рік є високосним, якщо він кратний 4, але не кратний 100, а також якщо він кратний 400.
4. За введеними користувачем координатами (x,y) з'ясувати, до якої координатної чверті належить точка
5. Створити програму, яка переводить одні одиниці вимірювання інформації у інші (використати такі одиниці вимірювання: байти, кілобайти, мегабайти, гігабайти, терабайти і далі).
Вправа 1. Утворіть пари виконавця та команди, яку він може виконати
Вправа 2. З'єднай виконавця з його середовищем
Вправа 3. Команда чи не команда?
Урок 2
Вправа 1 на повторення. Будова вікна Скретч
Вправа 2 Команди малювання в середовищі Скретч
Урок 3
Вправа 1. Повторення основних понять Скретч. Тестування
Вправа 1 Команди малювання в середовищі Скретч
Урок 2
Урок 1
В Хьюман буде виставлено середній бал сданих тестів (тобто 1 оцінка)
Задачі для опрацювання та для прикладу
Урок 2
Нещодавно Сем Альтман, співзасновник OpenAI, поділився інструкцією, як правильно писати промти (запити) у ChatGPT, щоб завжди отримувати адекватну відповідь. 🧠✨
💡 Все достатньо просто — запит має формулюватися через 4 складові: ціль, формат відповіді, попередження та контекст.
І тут усе дійсно легко:
🎯 Мета: напишіть суть запиту — що саме ви хочете отримати від ШІ в результаті.
📝 Формат відповіді: визначте, як має виглядати відповідь — список, пояснення чи перелік.
⚠️ Попередження: зазначте, чого варто уникати при формуванні відповіді.
🌍 Контекст: вкажіть деталі запиту, опишіть аудиторію чи особливості вашого бізнесу/ідеї.
👉 Спробуйте — і переконайтеся, наскільки ефективними можуть бути ваші запити! 🚀
Джерело - телеграм канал компанії МАКСНЕТ
Вправа. З'єднай виконавця та його команду
Урок 1
Вправа 1. Команди та виконавці
Урок 2
Вправа 2. Як ти знаєш середовище Скретч?
Урок 1
Вправа 1 Команди та виокнавці. З'єднай пару
Вправа 2 на повторення. Будова вікна Скретч
Урок 2
Вправа 1 Знайди команди Скретч
Вправа 2 Тестування. Будова вікна Скретч
Вправа 3 ускладнена. Знайдіть команди Скретч
Урок1
Вправа на повторення. Будова вікна Скретч
Урок 2
Вправа 1 ускладнена. Знайдіть команди Скретч
Вправа 2 Команди малювання в середовищі Скретч
Урок 1
Повторення. Вправа 2. Типи змінних
Урок 2
Відповідно до міжнародних рейтингів 2021-2022 років, мова програмування Python скрізь виривається в лідери:
Щодо рейтингу популярності мов програмування серед програмістів, які вже працюють в Україні, то тут Python займає 4 місце з часткою програмістів 13%, але з яскравою позитивною динамікою протягом останніх двох років.
Python – мова, яка має простий синтаксис і структуру, є легко читабельною і зрозумілою, що робить її ідеальним вибором для початківців. Програми написані на Python коротші та швидші. Ви можете одразу написати та протестувати і це не займе багато часу.
Python є безкоштовним, що дозволяє використовувати його у будь-яких проєктах без будь-яких обмежень чи витрат. Ви просто завантажуєте та починаєте працювати. Також ця мова характеризується відкритим кодом, тож ви можете легко змінювати його, вносити свої корективи.
Python має велику та активну спільноту розробників, яка постійно вдосконалює мову програмування, розробляє нові бібліотеки та інструменти. Ця спільнота допомагає розробникам Python знайти відповіді на будь-які питання та ділитися знаннями й досвідом з іншими.
Python може працювати на будь-якій операційній системі, включаючи Windows, Mac OS та Linux. Це зробило Python дуже популярним у сфері розробки програмного забезпечення та веб-додатків. Для роботи на Windows необхідно встановити безкоштовний дистрибутив Python Anaconda, а на інших ОС просто ввести слово “python” в терміналі на комп'ютері.
Python має безліч бібліотек та інструментів, що дозволяють розробникам створювати найрізноманітніші проєкти. Завдяки таким бібліотекам, як NumPy, Pandas, SciPy та іншим, Python став дуже популярним у сфері аналізу даних та машинного навчання. Крім того, Python можна використовувати для розробки веб-додатків та інтернет-сайтів, графічного дизайну, наукових досліджень та багатьох інших сфер.
Ким би ви не працювали, не обов’язково програмістом, але якщо ви часто зіштовхуєтесь з процесами, які можна автоматизувати — Python ідеально підходить для цього. Достатньо просто написати скрипт або знайти потрібну бібліотеку.
Багато фреймворків, таких як Django, Flask та Pyramid. дозволяють швидко створити базовий бекенд. Ви зможете працювати з БД, зіставляти URL-адреси з частинами коду, бачити зображення на різних пристроях. Для новачків підходить Flask, який має просту структуру та допомагає швидко створювати веб-додатки.
Все, що набирає зараз неабиякої популярності — здебільшого програмують Python-розробники 😉.
Python має багато бібліотек, які дозволяють розробникам створювати ігри на різних платформах. Можна створювати прості ігри з використанням Pygame або використовувати спеціалізовані бібліотеки, такі як Panda3D для створення складніших ігор.
Парсинг великої кількості інформації/даних, її аналіз, обробка, візуалізація. За допомогою бібліотек, таких як NumPy, Pandas та Matplotlib, можна легко аналізувати великі набори даних та візуалізувати їх. Почати варто з навчання основ NumPy та Pandas, щоб зрозуміти, як працюють ці бібліотеки та як вони можуть бути використані для обробки даних. Потім вивчайте Matplotlib, щоб створювати візуалізації даних.
Python також дуже популярний у наукових дослідженнях, особливо у сфері природничих наук та інженерії. SciPy, SymPy та Matplotlib — це лише деякі з бібліотек, які широко використовуються у цій сфері.
Перелік бібліотек/фреймворків, котрі розв'язують задачі у різних сферах та розширюють функціональність Python.
80% провідних університетів світу використовують саме Python для вступних курсів з програмування. Тож якщо хочете бути провідним спеціалістом, то маєте знати хоча б базові поняття цієї мови програмування.
Disney використовує Python для своїх виробничих процесів, а Mozilla випускає пакети з відкритим кодом, що побудовані на Python. НАСА, Dropbox та Youtube, Spotify також використовують Python для вирішення низки своїх питань; Facebook, Instagram, Pinterest, Paypal, Prezi працюють на платформі Django, яка підтримує роботу їх серверів.
Серед відомих українських компаній, які розмістили свої вакансії Python-розробника на сайтах пошуку роботи: Lifecell, Ajax Systems, ПриватБанк, ПУМБ, Ашан, SoftConstruct Ukraine, Meest.
Отож Python — універсальна мова, яку у своїй роботі може використовувати аналітик, системний адміністратор, DevOps, науковець, якому для досліджень необхідно обробити велику кількість даних чи той, хто хоче працювати з машинним обладнанням. Там перед початком навчання обов’язково потрібно визначитися де саме і як, ви плануєте використовувати цю мову.
Джерело https://nt.ua/blog/python-is-a-language-that-exceeds-expectations
Вправи на складання алгоритмів із Бджілкою - https://studio.code.org
Урок 1
Вправа 1. Намалюй по клітиночкам