понеділок, 21 квітня 2025 р.

Тиждень 30

Інформатика 2 клас

https://kahoot.it/

Інформатика 2F

Урок 1. Просте тестування про болк Олівець

Урок 2. Квізіз  про Олівець

Інформатика 3 клас

Урок 1. Висловлювання . Вправа 1

            Повторення. Вправа 2

Посилання на малюнок Піноккіо

Інформатика 4 клас

Урок 1. Повторення "Розгалуження на Скретч"

Урок 2. Вправа 1. Повторення основних правил на Скретч

            Вправа 2. Розгалуження в блок-схемах

Проєкт "Зимові слова"

Інформатика 7 клас

Урок 1.  Повторення

Тестування про рядкові величини

Тестування Середній рівень

Завдання для кодування (Рівень середній):  Зроби на Thonny та збережи скрин

  1. Напишіть програму, яка запитує у користувача його ім'я та виводить привітання у форматі "Привіт, [ім'я]!".
  2. Створіть дві змінні, що містять два різних слова. Об'єднайте ці слова в одне речення та виведіть його на екран.

Тестування Достатній рівень

Завдання для кодування (Рівень достатній): Зроби на Thonny та збережи скрин

  1. Напишіть програму, яка запитує у користувача речення та виводить його, перевівши всі літери у верхній регістр, потім окремо у нижній регістр та з великої літери.
  2. Створіть програму, яка знаходить перше входження слова "Python" у заданому тексті та виводить його індекс. Якщо слово не знайдено, виведіть відповідне повідомлення. Також виведіть кількість символів у тексті та надрукуйте цей текст у зворотньому порядку

Робота з рядками. Задачі - оберіть для Високого рівня = всі завдання достатнього рівня + одна задача високого рівня, показана на екрані прямо на уроці. Оформити рішення в документі Word  під назвою "Контрольна Прізвище Ім'я клас". Документ має містити зкопійовану умову завдання, яке Ви обрали, та скрин розв'язку

понеділок, 14 квітня 2025 р.

Тиждень 29

Інформатика 2F

Урок 2 З'єднай команду з групи Олівець середовища Скретч та відповідну дію

Інформатика 4 клас

Скретч-проєкт "Знайомство з роботом"

Інформатика 7 клас

Урок 1       Тестування 1                Минуле тестування

Урок 2  Робота з рядками. Задачі

Початковий рівень (розуміння основ):

  1. Що таке рядкова величина (string) в Python? Наведіть приклад рядка.
  2. Як в Python позначаються рядкові літерали? Які є способи їх оголошення?
  3. Що таке індексування в рядках Python? Який індекс має перший символ рядка?
  4. Як отримати доступ до окремого символу рядка за його індексом? Наведіть приклад.
  5. Що таке зріз (slicing) рядка? Як отримати підрядок з рядка? Наведіть приклад.

Середній рівень (застосування базових методів та операцій):

  1. Які основні операції можна виконувати над рядками в Python? Наведіть приклади використання операції конкатенації та повторення.
  2. Опишіть призначення та наведіть приклади використання наступних методів рядків: len()
  3. Як перевірити, чи починається рядок з певного префікса або закінчується певним суфіксом? Які методи для цього використовуються? Наведіть приклади.
  4. Як знайти перше входження підрядка в рядок? Який метод використовується? Що повертає цей метод, якщо підрядок не знайдено?
  5. Як замінити всі входження одного підрядка на інший у рядку? Який метод для цього використовується? Наведіть приклад.

Високий рівень (глибше розуміння та складніші завдання):

  1. Поясніть різницю між методами find() та index() при пошуку підрядка в рядку. Яку перевагу має один над іншим?
  2. Як розділити рядок на список підрядків за певним роздільником? Який метод використовується? Як об'єднати список рядків в один рядок з певним роздільником?
  3. Що таке форматування рядків в Python? Опишіть принаймні два способи форматування (наприклад, f-рядки та метод format()). Наведіть приклади їх використання.
  4. Напишіть код Python, який би підрахував кількість входжень кожної літери в заданому рядку (регістр не враховувати).
  5. Поясніть концепцію рядків як незмінних (immutable) об'єктів в Python. Які наслідки цієї властивості при виконанні операцій над рядками? Як це впливає на ефективність коду?

понеділок, 7 квітня 2025 р.

Тиждень 28

 Інформатика 2 клас

Урок 1. Для всіх Випадкове колесо

Вправа 1. Команди блоку Олівець

Вправа 2. Знайди слово та з'єднай з його тлумаченням

Інформатика 2Ф

Клавіатурний тренажер https://www.ratatype.ua/

Гра "Знайди клавішу"

Вправа1 "Призначення клавіш" 

Вправа 2 "Загублені клавіши"

Інформатика 3 клас

Урок 1 Вправа 1 Істині та хибні висловлювання

Гра "Визначи істинність висловлювання та відправ персонажа на правильну відповідь"

Урок 2

Вправа 1 Істинні та хибні висловлювання та не висловлювання

Вправа 2. Істинні та хибні висловлювання

Гра на 9 питань Істинні та хибні висловлювання

Інформатика 4 клас

Урок 1 Приклад гри на Скретч "Злови дрон"

Приклад гри "Автоклікер"

Урок 2. Тестування

Інформатика 7 клас

Урок 1 Повторне тестування з додатковими питаннями

Теорія. Методи опрацювання рядкових величин

Теорія1. Опрацювання рядкових величин

Урок 2. 

Вправа 1 Повторення. Типи даних

Стислий конспект команд роботи з рядковими величинами

Робота з рядками. Задачі

понеділок, 24 лютого 2025 р.

Тиждень 24

Інформатика 1 клас

Повторення. Блоки програми ScratchJr

Інформатика 2 та 3 класи

Урок1. https://kahoot.it/

Урок 2. Скретч-проєкт для прикладу "Діалоги"

Вправа в вордволл. Графічний редактор Скретч

Інформатика 2F

Вправа 1. Середовище Скретч

Вправа 2. Вкажи правильно елементи середовища

Інформатика 4 клас

Урок 1

Вправа 1. Встанови відповідність блокам Скретч

Вправа 2. Види розгалуження

Вправа 3. Збери правило

Скретч-проєкт "Листівка на свято"

Урок 2

Вправа 1. Правила складання алгоритмів

Вправа 2. Знайди пару - встановіть відповідність

Скретч-проєкт "Прогулка песика"

Інформатика 7 клас

Урок 1

https://kahoot.it/

Урок 2

https://gemini.google.com/?hl=uk

Завдання на самостійне опрацювання

субота, 15 лютого 2025 р.

15 лютого World Computer Day


 Щорічно 15 лютого увесь світ відзначає Всесвітній день комп’ютера (World Computer Day) – електронно-обчислювальної машини, без якої неможливо уявити життя сучасної людини.


Історія створення Всесвітнього дня комп’ютера

Дата святкування обрана на честь створення першого електронного комп’ютера (він отримав назву ENIAC), який ввели до ладу 15 лютого 1946 року. ENIAC розробили спеціально для армії, а саме – для обрахунку балістичних таблиць.


Всесвітній день комп’ютера – це всесвітнє святкування позитивних переваг комп’ютерів, яке відзначається щороку. ENIAC – перший у світі повністю електронний, програмований комп’ютер.

Долучайтесь до відзначення події, розміщуючи інформацію про своє святкування в соціальних мережах і використовуйте хештег #WorldComputerDay. Інформаційна підтримка події здійснюється на сайті https://worldcomputerday.org/

Тож, 15 лютого перетворилося на професійне свято комп’ютерників – людей, які знаються на цій техніці. В Україну Всесвітній день комп’ютера прийшов у 2009 році.

Цікавий факти про комп’ютер

  • Сучасні комп’ютери мають в сотні разів більшу обчислювальну потужність, ніж комп’ютер, за допомогою якого була здійснена посадка космічного корабля з астронавтами на Місяць.
  • Перші машини мали мізерний обсяг пам’яті – приблизно 16 кілобайтів.
back to top