Сьогодні потрібно було на один комп'ютер завантажити компілятор Пайтону, яке ми з 7 класом вивчаємо у програмному середовищі Thonny.
І, уявляєте, що я бачу - на сторінці завантаження інсталлятора https://thonny.org/ ось таке повідомлення
Дякую!!!
Сьогодні потрібно було на один комп'ютер завантажити компілятор Пайтону, яке ми з 7 класом вивчаємо у програмному середовищі Thonny.
І, уявляєте, що я бачу - на сторінці завантаження інсталлятора https://thonny.org/ ось таке повідомлення
Урок 1.
Вправа 1. Повторимо значення клавіш
Вправа 3. Тренування "Клавіатурний геній"
Урок 2.
Фронтальна вправа "Встав пропуски в речення про клавіатуру"
Урок 1.
Вправа 1. Повторенння. Основні пристрої комп'ютера
Вправа 2. Квізіз. Повторення. Складові комп'ютера.
Урок 2.
Вправа 1. призначення спеціальних клавіш на клавіатурі
Вправа 2. Повторення. Призначення клавіш
Урок 1
Вправа 1. Повторення Пристрої введення та виведення
Вправа 2. Повторення. Пристрої введення, виведення та зберігання даних
Урок 2
Вправа 1. Квізіз. Повторення. Складові комп'ютера.
Вправа 2. Повторення. Пристрої введення та виведенння
Урок 1. Вправа 1. Знайди команди Скретч
Вправа 2. Невеличке тестування про Скретч
Урок 2. Цікава вправа "Склади слова"
Урок 1.
Вправа 1. Склади алгоритм на Скретч
Ratatype — за друк українською мовою Клавіатурний Тренажер та Уроки Друку
Урок 1
Урок 2. Літачок понять. Розгалуження
Інформатика 2F
Урок 1. Просте тестування про болк Олівець
Урок 2. Квізіз про Олівець
Інформатика 2F
Урок 1. Просте тестування про болк Олівець
Урок 2. Квізіз про Олівець
Урок 1. Висловлювання . Вправа 1
Урок 1. Повторення "Розгалуження на Скретч"
Урок 2. Вправа 1. Повторення основних правил на Скретч
Вправа 2. Розгалуження в блок-схемах
Урок 1. Повторення
Тестування про рядкові величини
Завдання для кодування (Рівень середній): Зроби на Thonny та збережи скрин
Завдання для кодування (Рівень достатній): Зроби на Thonny та збережи скрин
Робота з рядками. Задачі - оберіть для Високого рівня = всі завдання достатнього рівня + одна задача високого рівня, показана на екрані прямо на уроці. Оформити рішення в документі Word під назвою "Контрольна Прізвище Ім'я клас". Документ має містити зкопійовану умову завдання, яке Ви обрали, та скрин розв'язку
Урок 2 З'єднай команду з групи Олівець середовища Скретч та відповідну дію
Інформатика 4 клас
Скретч-проєкт "Знайомство з роботом"
Інформатика 7 клас
Урок 1 Тестування 1 Минуле тестування
Урок 2 Робота з рядками. Задачі
Початковий рівень (розуміння основ):
Середній рівень (застосування базових методів та операцій):
len()
Високий рівень (глибше розуміння та складніші завдання):
find()
та index()
при пошуку підрядка в рядку. Яку перевагу має один над іншим?format()
). Наведіть приклади їх використання.Урок 1. Для всіх Випадкове колесо
Вправа 1. Команди блоку Олівець
Вправа 2. Знайди слово та з'єднай з його тлумаченням
Інформатика 2Ф
Клавіатурний тренажер https://www.ratatype.ua/
Урок 1 Вправа 1 Істині та хибні висловлювання
Гра "Визначи істинність висловлювання та відправ персонажа на правильну відповідь"
Урок 2
Вправа 1 Істинні та хибні висловлювання та не висловлювання
Вправа 2. Істинні та хибні висловлювання
Гра на 9 питань Істинні та хибні висловлювання
Урок 1 Приклад гри на Скретч "Злови дрон"
Урок 2. Тестування
Урок 1 Повторне тестування з додатковими питаннями
Теорія. Методи опрацювання рядкових величин
Теорія1. Опрацювання рядкових величин
Урок 2.
Вправа 1 Повторення. Типи даних
Урок 1. Тестування на повторення про Олівець
Ще один приклад запису літер. Слово СОН
Вправа 1.https://learningapps.org/view19626526
Урок 2 Вправа 1. Повторення. "Клавіатуринй геній"
Вправа 2 Перевіримо рооту мишкою. Склади пазл
Урок 1. Тестування на повторення про Олівець
Урок 2. Тестування по загальним поняттям на Скретч
Урок 2 Тестування по рядковим величинам