Інформатика 2 клас
Вправа 1 Повторення
Закріплення за допомогою кахут 
Інформатика 3 клас
https://wordwall.net/uk/resource/61956138
карта супутників
Інформатика 4 клас
Вправа 1 "4 поняття"
Вправа 2  "Цифрова техніка та звичайна"
Завдання на практичну роботу:
1. Знайти в Інтернет від 3х зображень розумних пристроїв (пристроїв з цифровим керуванням) 
2. Зберегти їх на комп'ютер 
3. прикріпити їх у електронну дошку https://jamboard.google.com/d/11
Інформатика 5 клас Урок 1
Питання на повторення
-   Що таке середовище виконання алгоритму? 
-   Що таке алгоритм? 
-   Хто або що може бути виконавцем алгоритму? 
-   Які ви знаєте способи подання алгоритму? 
-   Чим відрізняється алгоритм у вигляді блок-схеми від словесного алгоритму?
-   Що таке команда? 
-   Що таке система команд виконавця? 
-   Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому? 
-   Назвіть наше середовище програмування та ск його відкрити? 
-   Запишіть в чат Зума 4 слова на літеру "С" 
-   складові середовища програмування
Відео навчальне "Роботи малюють портрети"
Інформатика 5 клас Урок 2
Вправа "Типи алгоритмів"
Вправа1 "Складові блок-схеми"
Вправа 2 "Складові блок-схеми"
Інформатика 6 клас
Створюйте будь-що за лічені хвилини: від презентацій і логотипів до дописів у соцмережі. Надихніться й перегляньте, що можна створювати в Canva без навичок чи досвіду в дизайні.
tabarchuk2020@gmail.com
zCNm6mFD!X:jLyb
Тема першого дизайну "Мої захоплення"