вівторок, 14 лютого 2017 р.

Уважаемые читатели блога, с Днем влюбленных!

В День святого Валентина хочется пожелать, чтобы каждый ищущий нашел свою любовь, а нашедший — был счастлив. Чтобы в семьях было тепло, уютно, умиротворенно. Пусть в сердцах каждого будет место для любви, гармонии и взаимопонимания. 
Работа работой, но личная жизнь дает нам силы на великие свершения. Пусть каждый из нас будет окрылен и воодушевлен!

вівторок, 7 лютого 2017 р.

Сьогодні - День безпечного Інтернету

7 лютого 2017 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Будь зміною: обєднаймося для кращого Інтернету».

Інтернет є таким, яким ми створюємо його щодня: він є кращий і доброзичливий настільки, наскільки кожний з нас є ввічливим та позитивним онлайн.
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні запрошує долучитися до спільного проведення цього дня у вашій родині, школі, місті, організації, країні, світі.
Як приєднатися?
Національний комітет Дня безпечного Інтернету в Україні рекомендує під час підготовки до заходів з формування безпечної поведінки дітей та молоді в Інтернеті дотримуватися наступних принципів:
  • Визнання Інтернету як значущого фактору соціалізації.
Врахування того, що Інтернет є важливою та невід’ємної частиною життя сучасної дитини, простором реалізації більшості фундаментальних прав дитини, зосередження на можливостях, які надає Інтернет та його позитивному впливі на розвиток.
  • Позитивна атмосфера.
Створення позитивного емоційного фону спілкування та навчання в роботі з формування безпечної поведінки дітей в Інтернеті, надання стимулів, створення ситуацій успіху.
  • Сприяння обговоренню.
Учні мають можливість обговорювати безпосередній зв’язок теми зі своїм щоденний досвідом користуванням Інтернетом та плануванням подальших дій його безпечного використання, починаючі зі спілкування у соціальних мережах, завершуючи придбанням товарів онлайн.
  • Відкритість та чесність.
    Вчитель має бути відкритим до думок, міркувань, коментарів, пропозицій учнів та чесно визнавати, якщо чогось не знає. Це краще, ніж робити вигляд обізнаності та потрапити у «пастку».
  • Необмежене навчання.
    Учні мають можливість не погоджуватися з іншими та вільно висловлювати свої думки на визначенні питання, а не скеровуються до єдиної «правильної» відповіді.
  • Участь дітей та молоді.
Учні залучені до планування заходів з безпечної поведінки в Інтернеті та мають можливість обирати ті теми, які потребують розгляду у контексті безпечного Інтернету. Учні залучені в обговорення щодо Інтернету та ролі кожного у його покращенні. Під час заходів вчитель відіграє роль фасилітатора, а не вчителя-інструктора, який тільки дає знання та контролює, що і як повинно бути вивчене.
  •  Надання інформації про механізми захисту та отримання підтримки
Учні мають бути ознайомлені з тим, як повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Учні мають отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті.
  • Наукова обґрунтованість інформації та відповідність потребам.
Вчитель має використовувати правдиву наукову інформацію для того, щоб попередити розповсюдження пліток, стереотипів, упереджень. Школа може стати простором, де враховуються потреби сучасних дітей щодо практичних знань про безпечне користування Інтернетом.
Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, включаючи інформацію про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid
День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID
День безпечного Інтернету у Твіттері: https://twitter.com/UkraineSID
Якщо у Вас є запитання чи пропозиції, будь ласка звертайтесь до Національного комітету Дня безпечного Інтернету в Україні на адресу електронної пошти: ukraine.sid@gmail.com.
Перепост з сайту http://www.prostir.ua/

четвер, 2 лютого 2017 р.

Ментальные карты Coogle.it

Coggle.it - бесплатный и удобный инструмент для построения ментальных карт. Сервис допускает возможность использования в схемах изображений, изменения цвета, сохранение готовой схемы в нескольких форматах и интеграцию с Google Drive, получение кода для вставки на болг или сайт. Можно использовать для совместной работы через мобильные устройства, правда отдельного приложения нет. Сервис позволяет загрузить адресную книгу Google аккаунтов и дальше выбирать, кого вы хотите пригласить для совместной работы.
Далее - инструкции по ссылке http://inf548.blogspot.com/

вівторок, 31 січня 2017 р.

Увага! Умови обласного фестивалю комп'ютерної графіки та анімації

Шановні мої творчі та сучасні учні!
Протягом лютого-травня 2017 проводиться обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів у таких номінаціях: «Колаж», «Веб-дизайн», «Анімація» (крім робіт, виконаних у програмі MS PowerPoint), «Презентація» (для учнів 2-6-х класів), «Відеомонтаж» (для учнів 9-11-х класів).
Теми фестивалю:
- «Завоювання міжпланетних просторів» (до 120-річчя з дня народження Юрія Кондратюка, українського вченого-винахідника, одного із піонерів ракетної техніки й теорії космічних польотів);
- «І тільки відкривається завіса, як озивається схвильована душа» (до 130-річчя з дня народження Леся Курбаса, видатного українського актора, режисера, теоретика театру);
- «Архітектурне обличчя Харкова: від фортеці до столиці» (до 155-річчя з дня народження Олексія Бекетова, українського архітектора і педагога, заслуженого діяча мистецтв);
- «Я пісню співаю про квіти, про гай...» (до 140-річчя з дня народження Миколи Леонтовича, видатного українського композитора, диригента, педагога).

До участі у Фестивалі допускаються такі роботи:
- у номінації «Колаж» ‑ роботи, створені за допомогою растрових та векторних графічних редакторів, в основі яких можуть бути як фрагменти оригінальних фотографій та зображень (створених учнем), так і будь-які зображення за умови зазначення в пояснювальній записці джерела чи їх автора;
- у номінації «Презентація» ‑ допускаються слайдові, збережені у відео-форматі, та потокові презентації;
- у номінації «Анімація» ‑ роботи, що представляють собою комбінацію динамічних рухомих об’єктів, що були створені за допомогою спеціалізованих та неспеціалізованих середовищ (MS GIF Animator, Macromedia Flash MX, Adobe After Effects, Scratch та ін.); потокові презентації до номінації не допускаються;
- у номінації «Веб-дизайн» ‑ сайти, створені за допомогою веб-редакторів;
- у номінації «Відеомонтаж» ‑ матеріал, відзнятий учнем самостійно за допомогою будь-якого обладнання та змонтований у будь-якому відеоредакторі (можливе використання відеофрагментів художніх чи документальних фільмів за умови зазначення їх у пояснювальній записці).
Детальніше ТУТ

неділю, 29 січня 2017 р.

Использование инструмента ОБЛАКО СЛОВ

info
Часто на семинарских занятиях, проводимых с учителями, обращаем внимание, что многие педагоги не используют приём  ОБЛАКО СЛОВ в своей практике. И не потому, что не понравился. Необходимы примеры.


Вот появилась возможность ознакомиться с ними.
Далее - в источнике http://didaktor.ru/maksimum-sposobov-ispolzovaniya-instrumenta-oblako-slov/
back to top