вівторок, 8 січня 2019 р.

Новинка! Вышел Scartch 3

Новый Скретч сделан не на Flash, а на HTML5, поэтому теперь он работает и на планшетах!
Лучше использовать планшеты размером 10-11 дюймов, чтобы интерфейс Скретч помещался по ширине.
На телефонах работать совсем неудобно, так как не видно сцену.
Интерфейс Скретч стал напоминать интерфейс версии 1.4 - такое же расположение сцены и палитры блоков.
В Скретч 3 появились невероятные новые возможности.
Например можно превращать письменный текст в речь, или переводить текст на другие языки!
Появилась возможность подключать различные устройства.
Появились новые блоки в привычных категориях.
И самое главное!
Изменился внешний вид котенка! 

Появилась куча новых персонажей и фонов.

можете скачать офлайновый редактор Scratch со страницы https://scratch.mit.edu/download/scratch2
и продолжать заниматься в привычном интерфейсе.

вівторок, 1 січня 2019 р.

ІVфестиваль Scratch-проєктів

  Шукаємо творчих і креативних!

Всеукраїнський проєкт Чернігів-Київ-Кіровоград!

Мета проведення фестивалюдовести, що програмувати - весело,  цікаво, корисно.
Спробуйте!

понеділок, 31 грудня 2018 р.

З новим роком!

Шановні колеги!!
Нехай під кришталевий дзвін келихів ваше життя перетвориться на чарівну казку! Нехай в ній весь 2019 рік панують душевний спокій, затишок та іскриста радість. Навколо нехай будуть лише щирі посмішки, а всі проблеми і негаразди залишаться в році, що минає. Гарних Вам, талановитих учнів та суцільної радості у новому році!
З Новим роком!

середа, 19 грудня 2018 р.

З днем Святого Миколая!


Немає різниці, дитина ви чи доросла людина, для всіх нас, це свято на яке ми дуже чекаємо.
Хочеться побажати, щоб кожному Святий Миколай приніс той подарунок, який кожен з нас найбільше бажає.
Комусь цукерки, комусь мандаринки, комусь приємний поцілунок, а той другу половинку, комусь просто посмішку і хороше слово.
Вірте у це свято, вірте у чудо. Нехай в ваших серцях завжди горить вогник радості і щастя!
Гарного і веселого вам свята!!!

Малюнок tetyana-nesterova

понеділок, 1 жовтня 2018 р.

Ресурси, де можна опублікувати власні розробки

https://www.sciencechemistry.org.ua/podaty-svij-material-s…/
Перед вами підбірка із ресурсів, що стануть у нагоді
✔️тим, хто шукає куди подати свої доробки і отримати сертифікат;
✔️тим, хто шукає ресурс із цікавими “ЖИВИМИ” РОЗРОБКАМИ ТА МАТЕРІАЛАМИ.

1. http://osvita.ua

2. http://osnova.com.ua/authors/

3. http://teacherjournal.in.ua

4. https://naurok.com.ua/

5. https://www.schoollife.org.ua/sertyfikat-2/

шкільне життя

6. https://vseosvita.ua

всеосвіта

7. https://academia.in.ua/

академія

 

 

 

 

 

 

вівторок, 25 вересня 2018 р.

Нові документи про цифрову безпеку дітей

4 липня Рада Європи ухвалила нову рекомендацію “Про принципи дотримання, захисту та реалізації прав дитини в цифровому середовищі”. Оскільки Україна є членом Ради Європи, ці рекомендації стосуються і нашої держави.
Короткий зміст рекомендацій розмістили на сайті Інституту модернізації змісту освіти.
  • Цифрове середовище у безліч способів формує життя дітей, створюючи можливості й ризики для їхнього благополуччя та втілення прав людини. Урядам рекомендується переглянути своє законодавство, політику і практику, щоб забезпечити належне відображення повного спектру прав дитини. Держави також повинні забезпечити, щоб підприємства та інші ключові партнери виконували свої обов’язки з прав людини й несли відповідальність у разі зловживань чи порушень.
  • Неякісний або ж обмежений доступ до цифрового середовища може вплинути на здатність дітей повною мірою втілювати свої права людини. Державам слід вживати відповідних заходів для того, щоб всі діти мали адекватний, доступний та надійний доступ до пристроїв, підключення, послуг і контенту, які спеціально призначені для дітей; у спеціальних публічних просторах такий доступ має бути безоплатним. Водночас, слід уживати спеціальних заходів для захисту малолітніх дітей від передчасного впливу цифрового середовища.
  • Держави повинні гарантувати права дитини на отримання та висловлення будь-яких поглядів, думок або висловлювань із важливих для них питань через засоби масової інформації за їхнім вибором та незалежно від того, чи їхні погляди й думки були позитивно сприйняті державою чи іншими учасниками. До дітей, як до творців і розповсюджувачів інформації в цифровому середовищі, повинна бути донесена інформація про те, як здійснювати своє право на свободу вираження поглядів у цифровому середовищі, поважаючи права та гідність інших. Діти повинні бути обізнані з законними обмеженнями свободи вираження поглядів, наприклад, для запобігання порушень прав інтелектуальної власності й боротьби з підбурюванням до ненависті та насильства. Важливо забезпечити високоякісний контент, спеціально розроблений для дітей.
  • Держави повинні вжити заходів, щоб забезпечити право дітей брати участь в іграх і в мирних зібраннях та об’єднаннях, а також сприяти участі, залученості, цифровому громадянству та життєстійкості, як в режимі онлайн, так і поза мережею.
  • Держави повинні поважати, захищати та виконувати право дитини на недоторканність приватного життя і захист даних. Держави не повинні забороняти законом чи на практиці анонімність, псевдонімічність або використання технологій шифрування для дітей.
  • Обробка персональних даних повинна відбуватися лише з явною та обґрунтованою згодою дітей та/або їхніх батьків або законних представників. Профілювання дітей для аналізу або передбачення їхніх особистих уподобань повинно бути заборонене законом.
  • Необхідно посилити заходи зі сприяння розвитку цифрової грамотності, зокрема, щодо формування критичного розуміння дітьми цифрового середовища й освітніх ресурсів. З огляду на швидкість виникнення нових технологій, керівні принципи також пропонують заходи щодо подолання ризиків для дітей у цифровому середовищі. До таких належать: регулярні оцінки ризиків, використання ефективних систем перевірки віку, створення принципів для товарів/послуг, які адресовані дітям або використовуються ними, захист дітей від комерційної експлуатації, невідповідної їхньому віку реклами та маркетингу, шкідливих контенту й поведінки, сексуальної експлуатації та насильства, розбещення, онлайн-вербуванню для вчинення злочинів, участі в екстремістських політичних чи релігійних рухах, торгівлі людьми, а також від залякування, переслідування та інших форм насильства.
  • Дітям і їхнім представникам повинні бути забезпечені доступні, відкриті й прийнятні для дітей способи подання скарг та пошуку судових і позасудових засобів відшкодування.
Повний текст за посиланням http://nus.org.ua/news/
back to top