| |
|
четвер, 18 квітня 2019 р.
Всеукраїнський конкурс коротких оповідань
понеділок, 15 квітня 2019 р.
Бесплатные уроки Scratch
https://brainbasket.org/ru/besplatnyie-uroki-scratch/
Scratch — это визуальный язык программирования для детей, который изобрели в MIT, абсолютно уникальная среда для обучения программированию. Ее отличие от других систем программирования заключается в том, что она полностью визуальная. Обучение с ней превратится в увлекательное занятие или игру для детей. Академія Кодування адаптировала учебные материалы от CodeClub, которые помогут детям понять и создавать игры, анимацию и многое другое.
четвер, 4 квітня 2019 р.
Сьогодні - Міжнародний день Інтернету
Дата 4.04 –
нагадує поширену помилку 404
Сьогодні
Інтернет-розробники та веб-майстри всього світу святкують Міжнародний день
Інтернету.
Святкування
відбувається 4 квітня – у день смерті святого Ісидора Севільського, покровителя
учнів та студентів, який створив першу в історії енциклопедію «Etymologiae» в
20 томах. У 1998 році Папа Римський Іван Павло II визнав всесвітню мережу
скарбницею людського знання.
У 1999 році
було представлено кандидатів на роль заступника Інтернету – святі Ісидор, Текла
й Педро Регаладо. Ватикан доволі довго вибирав між кандидатами і тільки у
2000-му почав схилятися до думки, що найкращим покровителем мережі буде святий
Ісидор. Аргументуючи своє рішення призначити саме цього святого покровителем
Інтернету, Іван Павло II сказав, що Інтернет — це своєрідна енциклопедія
людських знань. Крім того, саме Ісидор Севільський уперше застосував у своїй
праці систему перехресних посилань, що віддалено нагадує гіперпосилання, які
використовують у мережі. Дата 4 квітня – 4.04 – нагадує поширену помилку 404
(«Сторінку не знайдено»)
Хочеш дізнатися більше про 4 квітня – Міжнародний день інтернету, дивись відео:
четвер, 21 березня 2019 р.
субота, 9 березня 2019 р.
Проект Scratch "Кольорові лінії"
https://www.youtube.com/channel/UCA2Y0xEmXqeXLSxLLwmnjuA
Проект Scratch "Кольорові лінії" - це невеличка анімація руху кульки, яка, доторкаючись до лінії певного кольору, змінює свій власний колір на колір лінії. Даний проект можна використати на уроці інформатики в 5-6 класі. Проект створений в середовищі Scratch версії 1.4, але його можна з успіхом створити і в більш новіших версіях. Завдання проекту. Потрібно створити проект, в якому кулька рухається по сцені. Сцену малюємо самостійно, подібну як показано на відео. Коли кулька зустрічається із кольоровою лінією, то її колір змінюється на колір лінії. Перевіряємо нашу програмку, натиснувши прапорець. Якщо все працює чудово, можемо поекспериментувати з параметрами. От і все. Радий буду бачити вас на своєму сайті: https://www.infpro.at.ua Більше проектів Скретч можна переглянути за посиланням: http://infpro.at.ua/publ/informatika/... Надіюсь вам сподобається дане відео.
четвер, 7 березня 2019 р.
понеділок, 4 березня 2019 р.
середа, 20 лютого 2019 р.
Принцип Парето для сучасного педагога
Кожен з нас бував в ситуації, коли з’являється величезна купа справ, а часу на їх виконання – обмаль. До того ж, з часом з’ясовується, що ці справи були не такими вже й важливими… Як спланувати свій день так, аби в першу чергу виконати найважливіші, а другорядні залишити на потім? Відповідь на це запитання дасть принцип Парето, про який йтиме далі мова.
Визначити пріоритетність – означає прийняти рішення про те, котрим із задач слід надати першочергового, а яким – другорядного значення. Як з’ясувати, які справи найважливіші? Ось додаткові критерії, що допоможуть визначитися з важливістю справ:
- Завдяки виконанню яких завдань ми найбільшою мірою наближаємося до втілення головної мети (цілей року, місяця, тижня, дня)?
- Чи можна за рахунок виконання одного-єдиного завдання вирішити відразу декілька інших?
- Завдяки виконанню яких завдань можна внести максимальний вклад в досягнення загальної мети підприємства, відділу, робочої групи тощо?
- Виконання яких завдань дасть найбільшу користь, найбільшу грошову винагороду?
- Невиконання яких завдань може мати найгірші наслідки?
Насправді визначення першочерговості справ є досить складним завданням. У теорії менеджменту є рекомендації, які полегшують вибір пріоритетних справ. Це використання принципу Парето, методів АБВ-аналізу та матриці Ейзенхауера (колишнього президента США).
вівторок, 12 лютого 2019 р.
Обласний фестиваль з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів закладів освіти Харківської області у 2019 році
Шановні учні, вчителі, батьки!
Раді повідомити вам теми цьогорічного Фестивалю:
- «Фантастика – архітектура наших мрій» (ювілеї письменників-фантастів);
- «Подорож на тисячу миль починається з першого кроку» Лао Цзи (до року Китаю в Україні»);
- «Ідіть власним шляхом, шукайте власний почерк, нікого не наслідуйте: мистецтво не терпить трафарету»
(до 175-річчя від дня народження українського художника
Іллі Рєпіна,); - «Слово його чарівно-веселе й сміх його неповторний – живі»
(до 130-річчя від дня народження українського письменника Остапа Вишні).
- "Колаж"
- "Презентація"
- "Анімація"
- "Веб-дизайн"
- "Відеомонтаж"
- "Scratch-проекти"
Перепост з
Підписатися на:
Дописи (Atom)