пʼятниця, 10 липня 2020 р.
четвер, 4 червня 2020 р.
Онлайн-ресурс для створення українського орнаменту
Ornament UA - це найзручніший ресурс для створення унікального національного українського орнаменту
Отримайте краще розуміння всього процесу створення орнаменту за допомогою конструктора Ornament Name.
Приклади створення орнаментів
Отримайте краще розуміння всього процесу створення орнаменту за допомогою конструктора Ornament Name.
четвер, 28 травня 2020 р.
Малюкам
https://pustunchik.ua/ua/games/coloring
Найди отличия
https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-vnimanie-i-pamjat/najdi-otlichija/muravejnik
Карандаши
https://www.igraemsa.ru/igry-dlja-detej/igry-na-logiku-i-myshlenie/logicheskaya-onlajn-igra-karandashi
Зоопарк https://kids.sandiegozoo.org/
https://studio.code.org/s/course1
футбол хлопчик http://www.supercoloring.com/ua/rozmalovky/futbolist?colore=online
футбол дівчинка http://www.supercoloring.com/ua/rozmalovky/divchyna-graye-u-futbol?colore=online
пʼятниця, 10 квітня 2020 р.
Гра на Скретч "Полювання на вірус!"
Грати можна, це захопливо! Але цілком безпечно!
https://scratch.mit.edu/projects/384174120/fullscreen/
Тисніть, не пожалкуєте!
Зроблено ученим 3 класу)))
https://scratch.mit.edu/projects/384174120/fullscreen/
Тисніть, не пожалкуєте!
Зроблено ученим 3 класу)))
понеділок, 6 квітня 2020 р.
Моделювання, 7 клас
Пройдіть тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379954
Створення комп'ютерних моделей https://www.tinkercad.com/
Зайти и попробовать у меня https://www.tinkercad.com/things/6aPmXHJoeos-smooth-turing-uusam/edit?sharecode=hMSLclRIztoe0dhJf3LGZmTF6pO0xwIghFFZoisTqio
Домашнє завдання:
1. стор 27-29 читати, відповідати на питання тестів (надіслати фото учителю)
2. стор. 29 - завдання 10 - створити комп'ютерну модель
понеділок, 30 березня 2020 р.
7 клас, 30 березня
Тема 3. Моделювання. Етапи побудови моделей. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.
https://www.youtube.com/watch?v=s327bVq1YWw
https://www.youtube.com/watch?v=-2hq5UjsO6M
https://www.youtube.com/watch?v=s327bVq1YWw
https://www.youtube.com/watch?v=-2hq5UjsO6M
Предметна
галузь – множина всіх
об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній
галузі.
Наприклад, металургійне підприємство, авіація, сільське
господарство, освіта та ін.
Модель – спрощене подання реального об’єкта, явища або процесу,
який має властивості, суттєві для даного дослідження.
Моделювання — побудова моделі для дослідження та вивчення об'єкту,
процесу чи явища.
Цілі моделювання:
- пізнання дійсності;
- проведення експериментів;
- проектування і управління;
- прогнозування поведінки об'єктів;
- тренування і навчання фахівців;
- обробка інформації.
Класифікація за формою подання
1)Інформаційна - це модель, яка містить опис об’єкта або явища, в якому
описані лише ті властивості, які важливі для розв’язування конкретної задачі.
Інформаційні моделі можуть бути представлені у вигляді:
Вербальні:
• словесні – усні та письмові описи;
Знакові:
• графічні – рисунки, креслення, карти тощо;
• структурні – таблиці, графіки, діаграми, схеми тощо;
• математичні – формули, рівняння, функції тощо;
• спеціальні – хімічні формули, записи шахових партій тощо.
2) Матеріальна модель – це модель об’єкта або явища, яка відтворює його
фізичні та геометричні властивості (дитячі іграшки, наочні навчальні
посібники, макети, моделі автомобілів і літаків та інше).
Властивості моделей:
- Кінцевість: модель відображає оригінал лише в кінцевому числі його
відносин і, крім того, ресурси моделювання кінцеві;
- Спрощеність: модель відображає тільки істотні сторони об'єкта;
- Приблизність: дійсність відображається моделлю грубо або приблизно;
- Адекватність: наскільки успішно модель описує моделюючу систему;
- Інформативність: модель повинна містити достатню інформацію про
систему - в рамках гіпотез, прийнятих при побудові ;
- Складність: зручність її використання;
- Повнота: враховані всі необхідні властивості.
Домашнє завдання:
Зошити з друкованою основою:
стор 24-27 - ознайомитися з матеріалом, виконати всі 5 завдань, фото зошита
надіслати вчителю сьогодні, 30 березня до 21.00
Після 21.00 оцінка буде меньше
9 клас, 30 березня
Урок 1 Офісні веб-програми для
створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм
Тестування Відкрийте посилання join.naurok.ua код доступу 990249
Виконайте практичну роботу
Урок 2.
Презентація на урок2 https://drive.google.com/file/d/14c3u9vEqkLWAYbcv_ZOo_bv9-i-PuShw/view
Завдання:
1. Ознайомитися з презентацією та в процесі роботи використовувати матеріал підручника п.9.2
2. Створити Гугл Документ або ГуглПрезентацію з темою уроку (тему уроку дивись на презентації за посиланням) та надати доступ вчителю tabarchuk.iv@gmail.com
3. Зайти за трьома сервісами закладок з сайту https://lifehacker.ru/servisy-dlya-xraneniya-zakladok/ та при заходженні на сервіси закладок - робити скрини в свій Гугл Документ. Наявність трьох списків мінімум з 5 закладок кожен - це оцінка 10 балів за практичну роботу.
Роботи необхідно виконати під час уроку.
Роботи, надіслані після 12.30 сьогодні оцінюються нижче 10 балів
Висновок:
Сьогодні оцінюється:
1. Виконання тесту
2. Наявність фото зошита
3. Створена форма за вимогами (5 різних типів завдання)
4. Фото 3 скрінов с сервісами закладок у документ, у якому є доступ вчителя (минимум 5 закладок)))
5. читати п.9.1 та 9.2 - готуватись відповідати на питання
Успіху!
Чекаю на Ваші роботи!
Тестування Відкрийте посилання join.naurok.ua код доступу 990249
Виконайте практичну роботу
Урок 2.
Презентація на урок2 https://drive.google.com/file/d/14c3u9vEqkLWAYbcv_ZOo_bv9-i-PuShw/view
Завдання:
1. Ознайомитися з презентацією та в процесі роботи використовувати матеріал підручника п.9.2
2. Створити Гугл Документ або ГуглПрезентацію з темою уроку (тему уроку дивись на презентації за посиланням) та надати доступ вчителю tabarchuk.iv@gmail.com
3. Зайти за трьома сервісами закладок з сайту https://lifehacker.ru/servisy-dlya-xraneniya-zakladok/ та при заходженні на сервіси закладок - робити скрини в свій Гугл Документ. Наявність трьох списків мінімум з 5 закладок кожен - це оцінка 10 балів за практичну роботу.
Роботи необхідно виконати під час уроку.
Роботи, надіслані після 12.30 сьогодні оцінюються нижче 10 балів
Висновок:
Сьогодні оцінюється:
1. Виконання тесту
2. Наявність фото зошита
3. Створена форма за вимогами (5 різних типів завдання)
4. Фото 3 скрінов с сервісами закладок у документ, у якому є доступ вчителя (минимум 5 закладок)))
5. читати п.9.1 та 9.2 - готуватись відповідати на питання
Успіху!
Чекаю на Ваші роботи!
понеділок, 16 березня 2020 р.
9 клас, 16 березня
Використання онлайн-середовищ для створення
електронних документів.
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Матеріал уроку, презентація
https://drive.google.com/file/d/1ahydEIFPj9eBoDCW_rOU9eB_1SZXAmWY/view
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
https://drive.google.com/file/d/1VvtgxMuvpVI1OnSYUVQbtXEC1w3iehC0/view
Практична робота №12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
Матеріал уроку, презентація
https://drive.google.com/file/d/1ahydEIFPj9eBoDCW_rOU9eB_1SZXAmWY/view
Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
https://drive.google.com/file/d/1VvtgxMuvpVI1OnSYUVQbtXEC1w3iehC0/view
Підписатися на:
Дописи (Atom)