середа, 11 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень9. 4 клас

 11 травня 2022

Тема: Контрольна робота з теми "Створення алгоритмів на Скретч"

1. Повторення. 

Завдання 1 . Теорія. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7065786

Завдання 2. Практичне. Намалюйте у зошиті що намалює виконавець після аиконання таких команд

Завдання 3. Створити гру коли виконавець збирає квіти (від 3х шт) та надіслати вчителю.




Дистанційне навчання. Тиждень9. 3 клас

 11 травня 2022

Відкриття 25
Тема: Як працювати зі звуком у середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 119- 121

1. Повторення. Розминка. Гра на повторення команд роботи зі звуком https://quizizz.com/join?gc=07140173

2. Додавання власних звукових файлів
Звуки можна знайти в Інтернет, на музичних сайтах та інше. Наприклад, можна послухати звуки тварин з фонотеки https://vabik.com.ua/uk/fonoteka  або прослухати аудіоказку з сайту http://deti.e-papa.com.ua/dytyachi-pisni/6/ 
 також можна завантажити власну улюблену пісню https://muzking.net/46466-pesnya-oj-u-luzi-chervona-kalina-pohililasya.html

3. Практична робота. Створення проєкту "Звуки тварин"



пʼятниця, 6 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень8. 2 клас

 6 травня 2022

Тема: Керування виконавцем стрілками. Створення проєкту "Міні графічний редактор"

1. Повторення.

2. Що таке "Графічний редактор?"

Графічний редактор — це спеціальна програма, що дозволяє користувачу створювати й редагувати зображення на екрані комп'ютера

У Графічному редакторі можна:
а) пересувати олівець
б) опустити олівець для малювання
в) підняти олівець для пересування без малюнку
г) обрати колір чи поміняти 

Якщо скористаємося командою, яку вивчали минулого уроку КОЛИ КЛАВІШУ  ПРОПУСК... НАТИСНУТО


то для пересування олівця вверх матимемо такий алгоритм

Для створення алгоритму для натисканя стрілки вниз міняємо назву клавіши та напрямок. Так само необхідо продублювати такі самі алгоритми для стрілок вправо та вліво.

Для тих, хто з нами недавно або хоче пригадати початок вивчення Скретч
Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-svit-morze-2019-2.pdf
стор. 122 - 125 - початкові знання про Скретч

Приклад програми "Графічний редактор на Скретч"



середа, 4 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень8. 5 клас

 4 травня 2022

Тема: Малюємо по координатах на Скретч

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
стор. 212



1. Повторення тест по темі "Алгоритми з розгалуженням. Цикли з передумовою" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8540966

2. Намалюйте координатну сітку від -10 до 10


Завдання: намалюйте на ній з'єднані координати та результат покажіть вчителю


Завдання практичної роботи

Скласти алгоритм малювання подіуму


ДЗ: Підручник, стор 214-215 розділ ОБГОВОРЮЄМО - записати у зошит відповіді на питання та надслати вчителю

Дистанційне навчання. Тиждень8. 4 клас

 4 травня 2022

Тема: Повторення. Підготовка до контрольної роботи з теми "Створення проєктів на Скретч"

1. Розминка. Повторення основних термінів алгоритміки.

Вправа "Знайди команди Скретч"  https://learningapps.org/watch?v=pk8rm3uda22

2. Тестування пробне  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3953247

Що намалює виконавець?

алгоритм 1


Дистанційне навчання. Тиждень8. 3 клас

 4 травня 2022

Відкриття 25
Тема: Як скласти алгоритм зі звуком у середовищі Скретч?

Наш підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-morze-2020-2.pdf 

Стор. 119- 121

1. Повторення. Гра "ЗНАЙДИ КОМАНДУ СКРЕТЧ"  https://learningapps.org/watch?v=pvcvz4znv22


2. Реалізація звуків у середовищі. Проект "Рибки під водою" зі звуком бульбашок

Завдання 1. Під водою
Склади алгоритм, у якому рибка «плаває» у воді у 5 різних точок сцени. Під час руху чути хлюпіт бульбашок. Використай тло "Під водою". Збережи проєкт у файл з іменем Акваріум



ДЗ: Створи власну історію з супроводом звуків. Пам'ятай, що звук також можна записати

пʼятниця, 29 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень7. 6 клас (заміна)

 Тема: Повторення матеріалу за 6 клас

Підручник https://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/6-klas-informatika-rivkind-2019.pdf


Дистанційне навчання. Тиждень7. 5 клас

 29 квітня 2022

Тема: Середовище Скретч. Координатна сітка. Малюємо по координатах

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/
стор. 212


1. Повторення. Пройти щзавдання та повідомити вчителю ключові слова

2. Знайомимося з координатною сіткою та новими командами малювання ха координатами
Відео для розуміння https://www.youtube.com/watch?v=AKFiOWIJilw&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA

Завдання
Створити сктипт малювання фігур по координатах







Дистанційне навчання. Тиждень7. 2 клас

 29 квітня 2022

Тема: Складання алгоритмів для виконавця написання літер. Команда КОЛИ КЛАВІШУ ПРОПУСК... НАТИСНУТО 

1. Повторення. Команди малювання. Перевіримо Вашу уважність. Знайдіть слова з команд блоку ОЛІВЕЦЬ. Приклад



2. Алгоритми малювання літер.  Команда КОЛИ КЛАВІШУ  ПРОПУСК... НАТИСНУТО

Вважаємо 1 клітинка ↓→↑←   = 10 кроків, 
                 1 клітинка навскіс / = 14 кроків виконавця


ВАЖЛИВА ПРИМІТКА: Після завершення алгоритму малювання літери необхідно дати команди виконавцю для переходу на НОВУ позицію для малювання нової літери
back to top