понеділок, 12 лютого 2024 р.

Тиждень 21

День точних наук = вікторина https://www.fyrebox.com/play/dlggdqepzexllkoldk/

Інформатика 1 клас

Повторення блоків ScratchJr



Інформатика 2 клас

Повторення. Крути колесо


Інформатика 3 клас

Вправа 1 "Редагування тексту"

Вправа 2 "Форматування тексту"

Вправа 3 "Форматування чи редагування?"

Інформатика 4 клас

Повторення первинних знань про алгоритми

Весела вправа про кротів та розгалуження

Повторення "Повне та неповне розгалуження"

Інформатика 5 клас

Вправа на повторення 1

Вправа на повторення 2

Вправа на повторення 3


Нестандартна ситуація "Уяви, що ти  - вчитель інформатики"

Проект «Полювання на гриби»

Намалювати об'єкт Гриб і скопіювати його двічі. Отримуємо чотири об'єкта: Кіт і три гриба. Створити анімацію, під час якої Кіт рухається зліва на право по 100 кроків. Підходячи до кожного гриба Кіт зупиняється, чекає 5 секунд і збирає гриба (гриба сховати). Далі рухається до слідуючого гриба і дії повторюються на наступному тлі.


Проект «Квітка»

• Намалювати об'єкт: бутон — квітку, яка ще не розпустилася. 

• Додати цьому об'єкту образи, що зображують стадії розкриття квітки: від бутона до повністю розкритої квітки. Назви образів — слово (за уподобанням учнів) + № стадії розпускання квітки. 

• Створити анімацію — розкриття квітки. 

• Намалювати об'єкт-сонце. 

• Створити анімацію — схід сонця (розпускання квітки відбувається вранці).

Проект «Годинник»

• Намалювати об’єкт Годинникова стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів). 

• Намалювати об’єкт Хвилинна стрілка. Надати цьому об’єкту ще три образи (повороти через 90 градусів). 

• Намалювати об’єкт Очі. Надати цьому об’єкту ще один образ. 

• Провести анімацію послідовно змінюючи образи об’єктів з невеликою затримкою.



Тестування за темою на 2 урок

Тестування 2 за темою на 2 урок

Інфооматика 6 клас

Вправа 1 "Поняття електронної таблиці"

Вправа 2 "Основні елементи таблиці"

Вправа 3 "Google Таблиці"

Практична робота. Відтворіть таблицю за зразком


Тестування на повторення https://vseosvita.ua/test/start/daa532








вівторок, 23 січня 2024 р.

Тиждень 18

 Інформатика 2 клас. Об'єкти та дії мишки при роботі з об'єктами

Тест мишки1

Тест мишки2

Тест мишки3

Перетягування

Інформатика 4 клас

Вправа "Вдвох кращє" - знайди команди Скретч


Інформатика 5 клас

Повторення. Тестування

Практична самостійна частина

Створіть проєкт на Скретч, який містить

1) Орнамент = тобто повторювальні елементи зі зміною властивості (клольору чи розміру чи звуку чи будь-яка властивість об'єкту)

2) Спрайт, що рухається, змінюючи образ (наприклад літає зправа наліво та навпаки кажан чи пташка)

3) У циклі (повторенні) змінюєтся зображення на сцені з частотою 1 шт за 3 секунди. Таких фонів більше 5


Самостійна робота 26.01.2024:

  1. Надайте приклад лінійного алгоритму
  2. Надайте приклад алгоритму з розгалуженням
  3. Надайте приклад циклічного алгоритму
  4. Намалюйте блок-схему циклічного алгоритму - перенос 8 об'ємних речей з одного місця на інше (по 1 речі)



Інформатика 6 клас, урок 1


Вправа на повторення1 повторимо клавіши

Вправана повторення 2

Інформатика 6 клас, урок 2

Вправа про елементи таблиці


для тих, хто працює швидко - практична вправа замість простої




понеділок, 15 січня 2024 р.

Тиждень 17

Інформатика 1 клас. План дій. Послідовність дій.

Керування виконавцем. Перші алгоритми. Лабіринт

Інформатика 2 клас

Завдання 1. Розподіли об'єкти по ознакам: об'єкти-явища, об'єкти-події, жива природа та нежива природа

Завдання 2. Мача-куча. Визнач об'єкти "багатокутники" за вершинами та ребрами

Інформатика  5 клас

Повторення "Алгоритми. Виконавці. Програми"

Інформатика 6 клас. Урок 1.

Повторення. Вправа 1

Повторення. Вправа2. 

Практична робота. План

Оберіть тему майбутньої презентації, наприклад "Лайфхаки для підлітка" або якщо є хоббі, то сформулюйте власну тему.


Створіть презентацію на 4 слайда = титульний (тема, автор) та три слайда на яких розмістити заголовки та малюнки з інтернет по Вашій темі.


Додайте слайд "Корисні джерела" та розмістіть на ньому 2-3 посилання на матеріали в мережі стосовно Вашої теми (гіперпосилання на зовнішні джерела) + 1 посилання на 1 слайд


♥ Smart-art, налагодження

♥ фон слайду (власний)

♥ ефекти анімації (схід сонця)

♥ зміна переходів слайдів https://wordwall.net/play/37241/644/169

♥ додавання відео та аудіо https://wordwall.net/play/37241/550/689

♥ настройка часу, запис слайд-шоу, швидке створення фотоальбому

♥ редагування зображень (видалення фону)

♥ тригери

Творче ДЗ: Повторити укр мовою на редакторі презентацій та зробити схоже відео для тік-току школи https://vm.tiktok.com/ZM6xapVnW/
https://vm.tiktok.com/ZM6xC7nkE/

понеділок, 18 грудня 2023 р.

Тиждень 15

Інформатика 3 клас

Інформатика 4 клас

Інформатика 5 клас

 Тестування "повторення"

Практична робота 19.12.2023

Створити 3 кнопки:
1. По натисненню на першу кнопку виконавець малює зелену ялинку по координатах (до 7 балів)
2. По натисненню на 2 кнопку він просить рік народження користувача та видає кількість років (+ 3 бали)

Інформатика 6 клас

Вправа1 "Векторні зображення"

Вправа 2 = Тестування з комп графіки

Вправа 3 = Повторення

ПРАКТИЧНА РОБОТА В редакторі презентацій:

Створити презентацію на одну з запропонованих тем з дотриманням вимог до презентацій (перевірятиметься: текст, зображення, анімація, власний шаблон, позначення авторства, висвітлення змісту презентації)


  • 1. Самопрезентація. 3-4 слайди, яка висвітлює Ваші сильні сторони та досягнення
  • 2. Створити презентацію "Школа майбутнього", 3-4 слайди
  • 3. Створити презентацію за темою "Як позбутися стресу учню 6 класу = поради". 3-4 слайди

Для отримання додаткового бала прошу відправити презентацію на пошту вчителя tabarchuk.iv@gmail.com


понеділок, 11 грудня 2023 р.

Тиждень 14

Інформатика 1 клас

Орнамент — це прикраса, візерунок, побудований на ритмічному чергуванні геометричних елементів або стилізованих рослин і тварин.
Подорожуймо Україною. Старовинна Україна
Перегляд гончарних виробів  = знайдіть орнаменти


Інформатика 3 клас. Вправи на повторення


Інформатика 4 клас. Вправи на повторення



 Інформатика 5 клас

Тестування "типи алгоритмів"

Урок п'ятниці Тестування "повторення типів алгоритмів"

Практична робота

Завантажте Скретч. Створіть проєкт, в якому на сцені розташовані від 2х до 10 однакових сніжинок.

Обов'язкові умови:

  1. При натисненні на першу сніжинку вона запитує у користувача кількість років, множить їх на 10 та видає пророцтво - кількість років, скільки разів ти ще будеш зустрічати Новий рік
  2. При натисненні на іншу - запитує ім'я користувача та видає новорічне побажання з використанням імені користувача (команди ГОВОРИТИ та З'ЄДНАТИ)
  3. При натисненні на наступну - питає сторону квадрату та малює квадрат з цією стороною. Та сповіщає про те, що зараз намалюємо квадрат.
  4. ** (для тих, хто встигає) Наступна сніжинка міняє вигляд кота - надягає на нього шапку новорічну
Приклад

Інформатика 6 клас

Гра "вгадай поняття"

Вправа "Встав пропущені слова"



back to top