- Зорова пам'ять – «Важке запам’ятай». Учитель показує учням протягом 25-30 с 10 слів із важким написанням і забирає їх. Потім під диктовку учні пишуть ці слова на папері. Виграє той, хто написав усі слова правильно.
- Слухова пам'ять – «Хто більше». Ведучий вимовляє яке-небудь словникове слово (географічна назва, місто, тварина, рослина, іноземне слово тощо залежно від мети) і вказує на кого-небудь із гравців. Той мусить повторити це слово і додати своє. Вказує на наступного учня. Він повторює ті слова, які вже були вимовлені, і додає своє і т. д. Гра повторюється 3-4 рази, виграє той, хто зумів утримати більше слів у пам’яті.
- Слухова пам'ять. Заучування 10 слів, чисел, речень, пар слів, логічно пов’язаних, і нескладних текстів.
- Зорова пам'ять. Запам’ятовування 10 слів, прочитаних з карток:
·
Відшукати
в таблиці геометричних фігур різні предмети після 10 с їх показу;
·
Назвати
цифри, образи протягом хвилини після 20 с їх показу в таблиці;
·
У
таблиці в 16 клітинках розташовані 7 геометричних фігур. Показується таблиця
протягом 30 с. Потрібно запам’ятати й намалювати, які фігури, у яких клітинках
(45с).
«Що за чим упаде». Картинка: стіл, на якому різні предмети, собака тягне за
край скатертини. Запитати розташування предметів і назвати, що за чим упаде.
Хто назве всі предмети й у правильному порядку, той виграв.
Дві картинки з однаковим сюжетом, але на другій
картинці не всі деталі. Протягом 10 с розглядається перша картинка і прибирається,
потім протягом 20 с – друга. Потрібно назвати якомога більше деталей, які
відсутні.
- Піктограма. Запам’ятати названі слова. Для полегшення запам’ятовування робити а аркуші замальовки до кожного слова, але писати назви чи слова, позначати його буквами не можна. Можна малювати що завгодно, аби малюнок допоміг згадати назване слово.
- Оперативна пам'ять – пропонується ряд, що складається з 10 пар однозначних доданків. Потрібно скласти усно мовчки числа кожної пари й запам’ятовувати суму. Потім записати суми у потрібній послідовності.
- Ведучий простукує певний ритм кінцем олівця по столу. Ритмічна фраза має бути короткою та чіткою. Хтось з дітей повторює ритм. Інші говорять, правильно чи ні.
- Проспівати музичну фразу дитячої пісні. Дітям пропонується повторити ритм цієї фрази ударами олівця по столу.
- «Запам’ятай рух» - моторно-слухова пам'ять. Ведучий показує дітям рухи, що складаються з 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії в прямому і зворотному порядку.
- «Запам’ятай своє місце» - моторно-слухова і просторова пам'ять. Ведучий кожному називає його місце в залі. Потім на 30с відвертає увагу і дає команду: «Місце!» Діти мають зайняти свої місця.
- «Запам’ятай свою позу». «Слухай і виконуй» - слухова пам'ять. Ведучий називає кілька дій, але не показує їх. Потім діти мусять повторити ці дії у своїх рухах у тій послідовності, у якій вони були названі ведучими.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Додайте свій коментар