середу, 23 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. Тиждень2 з 21 березня. 5 клас

 26 березня 2022

Тема 19: Скретч. Додавання виконавців, написання коду руху для виконавця.

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/

Повторення https://quizizz.com/join?gc=07959317

Додаємо виконавців

а) одного виконавця намалювати та зробити його різні вигляди (наприклад, дерево зимою, весною, літом, осінню)

б) додати ДВОХ виконавців з бібліотеки та створити код для перегляду їх зміни.

в*) знайти в інтернет gif - зображення та завантажити як виконавця і також  створити код зміни виконавця (код дивись нижче  - на уроці 23 березня)

 Завантажити проект на власний пристрій (інструкція https://www.youtube.com/watch?v=ktie8IJdiY8) та надіслати роботу учителю у будь-який спосіб

ДЗ: доробити проєкт про виконавців та надіслати вчителю

ДЛЯ ТИХ, кому дуже легко - спробувати створити гру "спіймай виконавця"

Приклад


23 березня 2022
Тема 19: Середовище виконання алгоритмів. Скретч

 Наш підручник https://drive.google.com5клас-інформатика/


1. Розминка - повторення основних понять
2. Самостійна робота: намалювати блок-схему приготування бутерброду в зошиті на показати вчителю
3. Знайомство з темою - середовище виконання алгоритмів Скретч https://scratch.mit.edu/


Знайдіть ці елементи у новому Скретч

Завдання: Додати декілька виконавців та написати код програми. Файл надіслати вчителю або показати на екрані


ДЗ: 1. Читати підручник стор. 177-181, створити власний код для виконавця
2. Пройти всі рівні у алгоритмічний грі 
https://studio.code.org/s/mc/lessons/1/levels/1 та надіслати вчителю скрин екрану на останньому рівні

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top