четвер, 24 жовтня 2024 р.

Цифрова компетентність педагога

Цифрова компетентність педагогічного працівника – це складне динамічне цілісне інтегративне утворення особистості, яке є його багаторівневою професійноособистісною характеристикою в сфері цифрових технологій і досвіду їхнього використання, що обумовлене з одного боку потребами та вимогами цифрового суспільства, а з іншого появою цифрового освітнього простору, який змінює освітню (навчально-виховну) взаємодію всіх її учасників, характеризується широким залученням мережі Інтернет, цифрових систем зберігання та первинної систематизації даних, а також автоматизованих цифрових аналітичних систем (на основі нейромереж та штучного інтелекту), що дозволяє ефективніше здійснювати професійну діяльність та водночас вимагає (можливо - стимулює або потребує) постійного професійного саморозвитку

 

Цифрові технології – є сукупністю чотирьох основних електронних складових, які є взаємопо’язаними та взаємообумовленими: 

  1. цифрові системи доставки даних (інтернет, гіпернет тощо); 
  2. цифрові системи генерування або створення даних (інтернет-речей, смартсистеми, системи журналювання); 
  3. цифрові системи зберігання даних (великі дані , озера даних тощо); 
  4. цифрові системи автоматизованої аналітики (штучний інтелект, нейро-мережі тощо)



Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар

Додайте свій коментар

back to top